Η επαναλειτουργία του site και η επιστροφή των χρηστών

Συζήτηση στην κατηγορία 'Ιδέες - Προτάσεις - Ανακοινώσεις osarena' που ξεκίνησε ο χρήστης Χάρης, 28 Μαι 2017.

  1. Τώρα το κράτος της έκοψε το κοινωνικό επίδομα διότι έχει χρήματα να ζήσει πλέον.

    Ναι, το κάνουν αυτό.

    Του είπε του γνωστού μου ότι στην Αυστραλία είναι καλύτερα να μην εργάζεσαι παρά να εργάζεσαι, διότι οι παροχές είναι καλές και η διαφορά των χρημάτων που παίρνουνε ελάχιστη σε σχέση με τον εργαζόμενο.

    Ναι αλλά, το επίδομα πρέπει να έχει μια προθεσμία, η κάτι παρεμφερές, παρουσία κάθε μήνα στον ΟΑΕΔ, και αν σου προτείνουν δουλειά που σου βρήκαν, μέσα σε τόσα χιλιόμετρα απόσταση από την οικία σου, πρέπει στην τρίτη πρόταση να αποδεχθείς, αλλιώς το επίδομα κόβεται. Η θα πρέπει να παρακολουθήσεις υποχρεωτικά το ΚΕΚ (διαλέγεις ένα), και αφού πάρεις πτυχίο από το ΚΕΚ, πάλι σου ξαναψάχνουν δουλειά. Εδώ, αν δεν σου βρουν στις παρουσίες τις μηνιαίες, το επίδομα των 360 Ε σταματά σε 1 χρόνο περίπου.

    Να είναι καλά η τεχνολογία και η εξέλιξη όπου ο καπιταλευόμενος να ζει καλύτερα από τον καπιταλιστή του 16ωρου και 20ωρου.

    Υπερβολές. Σίγουρα υπάρχουν τα κυκλώματα διακίνησης trafficing, (ο ίδιος ο μετανάστης δεν ξέρει τι θα βρει, όπως και εδώ, άλλα του λένε άλλα βρίσκει, και εκεί στην Βόρεια Ευρώπη δηλαδή). Αυτό που ξέρω είναι πως τους κρατούν σαν συμβασιούχους για κάποιους μήνες, και μετά απελαύνουν, για να μην χορηγήσουν ιθαγένεια.

    Αυτό λέω, που προσπαθώ να καταλάβω, είναι το πως συμπέρανες πως διαμέσου της τεχνολογίας, είδες μια εξίσωση ανθρώπων από δύο διαφορετικές τάξεις. Πως το εννοείς, αν δηλαδή ένας αστός, και ένας λαϊκός μπορούν να μιλάνε μαζί στο Twitter η το Fb;
  2. γιατι πχ δεν ακουσα ποτε για το ρισκο που εχει ενας εργαζομενος που κανει επικινδυνη εργασια

    ΑΚΡΙΒΩΣ! ! !


    Οι φιλελεδες λοιπον, ειδικα κατα τη διαρκεια του ψυχρου πολεμου, ειχαν το προβλημα οτι η δικη τους θεωρεια ελεγε οτι ο εργοδοτης πρεπει να κλεβει τον εργαζομενο για να λειτουργησει και εψαχναν διαφορους τροπους για να δικαιολογησουν την αδικια. Παρουσιαστηκαν διαφοροι που επιχειρησαν να το κανουν αυτο αλλά οι προτασεις τους ηταν τοσο γελοιες που γελαγαν και οι φιλελε οικονομολογοι , μεχρι που σχετικα πιο προσφατα παρουσιαστηκε αυτος ο τυπος , δε θυμαμαι το ονομα του, που επιχειρησε να παρακαμψει με μη οικονομικο τροπο το αγκαθι αυτο με τα περι ρισκου του επιχειρηματια. Οι απανταχου φιλελεδες το βρηκαν καλη ιδεα για να θολωσουν τα νερα , να δικαιολογησουν την αδικια και να δημιουργησουν συναινεση στην εκμεταλλευση, οποτε το υιοθετησαν γρηγορα στη διδασκαλια της οικονομιας και τωρα διδασκεται και προφανως πετυχαν το σκοπο τους στην προπαγανδα.

    Κατάλαβα. Εγώ Itsok αυτό ξέρεις που το είχα διαβάσει, στο μάθημα της Γενικής Λογιστικής, που γινόταν παράλληλα με μαθήματα πληροφορικής σε ένα ιδιωτικό ΙΕΚ. Υπήρχε σε ένα βιβλίο της δεκαετίας του 80, 1983 περίπου. Από τότε ίσως έχει αλλάξει η άποψη και η διδαχή, η κρατήθηκε όπως λες και εσύ. Πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη σου.
  3. Μπα, δεν το βλέπω αυτό Pragma Linux. Μήπως δεν έχεις ζήσει τα 80ς για να κάνεις την σύγκριση; Συγκρίνεις τη σημερινή, αδιαφορία και απόσταση θα έλεγα, με την πόλωση της εποχής εκείνης, της πλαστικής σημαίας, των μεγάλων συγκεντρώσεων, των πολιτικών καφενείων, και επαφών καθημερινής ζωής και τους καυγάδες;

    Όχι, σήμερα δεν βλέπω την πόλωση του τότε δικομματισμού, ευτυχώς. Το αντίθετο μάλιστα. Νομίζω πως αυτή την εικόνα προσπαθούν να την δημιουργήσουν οι εκπομπές στα παράθυρα. Τις τεχνητές αντιθέσεις. Εκτός αν εννοούμε πόλωση μεταξύ αγανακτισμένων και νεοφιλελεύθερων πιο γενικά. Χμ, εγώ θα το έλεγα απομάκρυνση και απομόνωση οι μεν από τους δε. Όχι πόλωση, σύγκρουση.

  4. Εσύ παραμένεις σταθερός στην θέση πως βλέπω το στραβό, το παράνομο, το αντικανονικό, όπως θέλεις τέλος πάντων πες το, και αν δεν το καταγγείλω και σιωπώ, είμαι ηθικός συνένοχος. Και, εν συνεχεία πως μια τέτοιου είδους καταγγελία δεν αποτελεί κάρφωμα η ρουφιανιά.

    Θέλω να το θέσω αλλιώς. Γιατί ο πολίτης θα πρέπει να κάνει ο ίδιος τον χωροφύλακα, τη στιγμή που ο ρόλος αυτός ανήκει στην Πολιτεία. Γιατί να καλύπτει ο πολίτης το κενό που αφήνει η Πολιτεία να ελέγξει για την παρανομία, στην περίπτωση μας τη μη έκδοση των αποδείξεων.

    Αυτό δεν μας θυμίζει το ΥΤ που προσπάθησε να κάνει τους χρήστες καρφιά σε videos με πνευματικά δικαιώματα; Διότι απλά πέταξε το μπαλάκι στους χρήστες. Σου λέει, γιατί να κάνω εγώ τη βρωμοδουλειά, πόσο θα μου κοστίσει να βάλω κυβερνοχωροφυλάκους, δεν το αναθέτω στον απλό χρήστη, να τη βγάλω και τσάμπα, και να έχω και 24ωρο έλεγχο των videos μου στα copyrights.

    O πολίτης της καθημερινότητας δεν θα δεχτεί απειλές νομίζεις, δεν θα δεχτεί αντιμηνύσεις για δήθεν συκοφαντική δυσφήμηση, μηνύσεις που μπορεί να μην έχει την δυνατότητα να τις αντιμετωπίσει στα δικαστικά έξοδα. Μέχρι και επιθέσεις από μπράβους μαγαζιών μπορεί να δεχτεί πολίτης που θα κάνει καταγγελία.

    Τελευταία, σε καταγγελία μέλη φιλοζωικής για φόλες από μαγαζιά, υπήρξαν όπως διάβασα σε ανάρτηση μέλους της φιλοζωικής, απειλές από μέρους τους. Βασικά, η δημοτική αρχή πρέπει να έχει τον πρώτο λόγο, και να ελέγχει.
  5. Soulrain Falls Ο Αντμινιστράτορας

    Έχω στην Αυστραλία τέσσερις θείες (ήταν πέντε αλλά η μία μας άφησε), με τους αντίστοιχους θείους, μπόλικα ξαδέρφια και ανήψια. Θεωρώ ότι είναι επαρκής αριθμός για να γνωρίζω δυο-τρία πράγματα. Όσον αφορά λοιπόν τα κοινωνικά επιδόματα, η χώρα συγκαταλέγεται (τουλάχιστον συγκαταλεγόταν μέχρι πριν μερικά χρόνια, δεν παρακολουθώ τις τρέχουσες εξελίξεις) στις κορυφαίες του πλανήτη. Προσφέρονται διάφορα σε διάφορες κατηγορίες ανθρώπων. Πώς το έχουν καταφέρει; Χωρίς να μαλώνουν για «ιδεολογικούς» προσανατολισμούς και κάνοντας το αυτονόητο: σε περιόδους που η οικονομία πάει καλά, αποταμιεύουν για να έχουν. Κι όταν λέμε αποταμιεύουν, εννοούμε ότι πληρώνουν φόρους. Κι έτσι έχουν χτίσει αυτό το σύστημα που δεν είναι μεν ακριβώς όπως το περιγράφει ο asinoro (δεν είναι τόσο μεγάλα τα επιδόματα ώστε να κάθεται και να τα ξύνει ο κάθε δικαιούχος), επαρκεί δε για να ζει κάποιος με αξιοπρέπεια. Με την προοπτική πάντα ότι θα αναζητήσει «κανονικό» εισόδημα.

    Εντούτοις, η χώρα έχει και πολλές μαύρες κηλίδες στα κοινωνικο-οικονομικά (και όχι μόνο). Για παράδειγμα, σχεδόν κάθε εργαζόμενος θα χρειαστεί τουλάχιστον μια φορά κατά τη διάρκεια του εργασιακού βίου του ενίσχυση από κάποιο επίδομα. Ίσως όμως ακριβώς αυτό, το ότι δηλαδή λίγο-πολύ όλοι θα περάσουν από εκεί, να είναι που κάνει τους πολίτες να αναγνωρίζουν τη σημασία της ύπαρξης αυτής της βοήθειας κι ενδεχομένως να μην παραπονιούνται για τους φόρους που καλούνται να πληρώσουν.

    Σε άλλα νέα, αυτή την περίοδο είναι σε εξέλιξη ένα κοινωνικό πείραμα στη Φινλανδία, το οποίο έχει ως εξής: επιλέχθηκαν περίπου 2000 άτομα, τα οποία μέχρι εκείνη τη στιγμή λάμβαναν κάποιο επίδομα (και η Φινλανδία είναι μεταξύ των πρωτοπόρων σε αυτόν τον τομέα) και στα άτομα αυτά δίνεται πλέον μηνιαίο επίδομα €560, άνευ όρων. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι δε χρειάζεται να πετύχουν κάποιους στόχους για να συνεχίσουν να το παίρνουν και, ακόμα κι αν καταφέρουν να βρουν σταθερή δουλειά, δε θα κοπεί το επίδομα αυτό. Το πείραμα ξεκίνησε τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2018, ενώ τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν το 2019. Να σημειωθεί ότι οι ερευνητές δεν έχουν καμία αλληλεπίδραση με τα «υποκείμενα» και απλά παρακολουθούν μέσω δημόσιων στοιχείων την πορεία τους και το πώς διαχειρίζονται τα λεφτά κι αν προσπαθούν ενεργά να βρουν κανονική εργασία.

    Το πείραμα αυτό έχει πολεμηθεί σε μεγάλο βαθμό. Το χτύπησαν ιδεολογικά αντίθετοι (για προφανείς λόγους), το χτύπησαν και άσχετοι που δεν κατανοούν τη φύση του (το πείραμα έχει στόχο, μεταξύ άλλων, να αποδείξει ή να καταρρίψει την πεποίθηση ότι αυτό που γενικά αποκαλείται «βασικό εισόδημα» λειτουργεί ανασταλτικά ως προς την αναζήτηση εργασίας). Και ποιοι άλλοι το χτύπησαν λέτε; Τα πανταχού παρόντα «εργατικά σωματεία». Οι γνωστοί μας συνδικαλιστές. Αυτοί το κάνουν με το πρόσχημα ότι το επίδομα αυτό δε βοηθάει μακροπρόθεσμα (πώς το ξέρουν, αφού δεν υπάρχουν στοιχεία; ) κι ότι δεν είναι γενικευμένο στον πληθυσμό (το οποίο έρχεται σε αντίθεση με τον -αβάσιμο- ισχυρισμό ότι δε βοηθάει. Αν δε βοηθάει, γιατί να το παίρνουν όλοι; ). Η πραγματικότητα όμως, όπως μαθαίνω, είναι ότι στη Φινλανδία αυτά τα «εργατικά σωματεία» διαχειρίζονται τους πόρους που προορίζονται για επιδόματα εργασιακά/ανεργίας. Αυτό, όπως καταλαβαίνετε, σημαίνει ότι το εν λόγω πείραμα και τυχόν ανάλογες ενέργειες τους χαλάει την κατάσταση. Επαναλαμβάνω, των συνδικαλιστών.

    Έτσι λοιπόν, αν και υπολείπεται περισσότερο από ένας χρόνος, το πείραμα έχει ήδη κουτσουρευτεί εξαιτίας των πιέσεων και αρκετοί θεωρούν ότι τελικά θα αποτύχει να παραδώσει έγκυρα στοιχεία. Κι αν συμβεί αυτό, θα συνεχίσουμε παγκόσμια να μαλώνουμε για το αν το «βασικό εισόδημα» μετατρέπει τους ανθρώπους σε τεμπέληδες ή αν όντως βοηθάει, χωρίς καμία από τις δύο πλευρές να έχει επαρκή απτά στοιχεία.
  6. Soulrain Falls Ο Αντμινιστράτορας

    Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται περίεργο αυτό που λέω. Αυτή η νοοτροπία του «καρφώματος» είναι ένας από τους λόγους που η ρουφιάνα η κοινωνία έχει μείνει δεκαετίες πίσω. Αν τυχόν έχεις στο νου σου συγκεκριμένες καταστάσεις όπου το νόμιμο δε συμβαδίζει με το ηθικό, θα σε παραπέμψω σε προηγούμενα σχόλια όπου ο Pragma_linux έφερε το παράδειγμα της Μαρίκας και πιστεύω από τις απαντήσεις μου να κατανοήσεις ότι δεν αναφέρομαι σε αυτές τις περιπτώσεις.

    Αν και προσωπικά διαφωνώ κάθετα με τη σύγχρονη έννοια της λέξης «Πολιτεία», δεν αντιλαμβάνεσαι ότι μιλάς για μια ιδανική κατάσταση που δεν υφίσταται; Για να λειτουργεί σωστά η Πολιτεία και να μπορεί να ανταπεξέλθει στο ρόλο της, απαιτούνται πρώτα από όλα πραγματικοί πολίτες κι όχι μοσχάρια που βόσκουν ανέμελα μακριά από τις ευθύνες, οι οποίοι θα φροντίζουν, μεταξύ άλλων, ώστε να εκλέξουν άξιους συνανθρώπους και δε θα ψηφίζουν με βάση το ατομικό τους συμφέρον. Βλέπεις εσύ να συμβαίνει κάτι τέτοιο; Χρειάζεται επίσης και η αρωγή των πολιτών. Η Πολιτεία, ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι αποτελείται από άδολους ανθρώπους, ούτε παντοδύναμη είναι ούτε πανταχού παρούσα. Είπατε σε άλλο σχόλιο για την πόλωση. Τι είναι η πόλωση Χάρη; Η τεχνητή συγκέντρωση του κοπαδιού (aka ψηφοφόροι) με στόχο να στραφεί εναντίον ενός άλλου κοπαδιού κι έτσι να ενισχύσει τη θέση του το εκάστοτε κόμμα δεν είναι; Σκέψου λοιπόν τι θα συνέβαινε αν το κοπάδι έπαυε να είναι τέτοιο και συντασσόταν πίσω από τους συνανθρώπους μας που θέλουν και μπορούν να προσφέρουν σε όλους.

    Ας πάρω όμως τη δική σου θέση ότι όλα είναι δουλειά της Πολιτείας κι ο πολίτης δεν πρέπει να επεμβαίνει. Σου φέρνω δύο πρόσφατα παραδείγματα: α) πάει ο οικονομικός έλεγχος σε ένα κατάστημα. Αυτή είναι η δουλειά του κι αυτό θέλεις να κάνει, σωστά; Λέει λοιπόν ο καταστηματάρχης «δε σας αφήνω να μπείτε» και τους ξυλοφορτώνει. Ποιος έχει άδικο σε αυτή την περίπτωση και ποιο είναι το επόμενο βήμα; Να σου πει η Πολιτεία «εγώ φιλαράκι προσπάθησα»; Να πάνε εξοπλισμένοι αστυνομικοί την επόμενη φορά; Να τον αφήσουν γιατί είναι δύσκολη περίπτωση; Τι; Για το παράδειγμα αυτό έχω στο μυαλό μου την πολύ συγκεκριμένη περίπτωση εκείνου που έλεγε «τα έχω όλα νόμιμα αλλά δε θα μπείτε» και τελικά, όταν κατάφεραν να μπουν, βρήκαν παρανομίες. Ε, λοιπόν, για εμένα αυτός είναι χαμερπής και για φτύσιμο κι αν τυχόν κάποιος γνώριζε πώς και τι αλλά είπε να μην «καρφώσει», αυτός ο κάποιος είναι ένα ον που δε θα επιθυμούσα να υπάρχει στο μέλλον της κοινωνίας μου.

    Παράδειγμα β) μέρος της Πολιτείας είναι και η εξουσία που ονομάζουμε Δικαιοσύνη. Αυτή τη στιγμή λοιπόν, με απόφαση της Πολιτείας βρίσκεται φυλακισμένη μια αθώα κοπέλα, ενώ δεν υπάρχει ούτε μισό βάσιμο στοιχείο εναντίον της. Η κοπέλα αυτή ήταν ακαδημαϊκός, που σημαίνει μυαλό από αυτά που μας λείπουν, και η Πολιτεία που λες της κατέστρεψε τη ζωή. Σε ρωτάω τώρα, εσύ ως πολίτης κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια γνωρίζοντας αυτό; Εμπιστεύεσαι την Πολιτεία ή τέλος πάντων θεωρείς ότι δεν πρέπει να παρέμβουμε ως πολίτες; Μήπως εντοπίζεις το άδικο αλλά πιστεύεις ότι θα διορθωθεί από μόνο του;
  7. Εδώ οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για τους ίδιους τους τους εαυτούς, τρώνε, πίνουνε, καπνίζουνε, έχουν ξεχαρβαλώσει, έχουν γίνει μαλθακοί, λιποσακούλες, θα ενδιαφερθούν για τους άλλους, τον συνάνθρωπό τους;