Πραξικόπημα στο linuxmint.gr

Συζήτηση στην κατηγορία 'Ubuntu/Mint/Debian και παράγωγες διανομές' που ξεκίνησε ο χρήστης debianass, 11 Μαι 2016.

  1. @ ashurbanipal

    Ελπίζω να μελετάς τη μπροσούρα, να αντιληφθείς τι σημαίνει "εξέλιξη" στις ελευθεριακές διαδικασίες και τι ρόλο παίζουν όσοι απαιτούν "εμπιστοσύνη" και "φιλότιμο" σε αντιδιαστολή με τους κανόνες που εξασφαλίζουν την ισοτιμία.
    Το '60 πέρασε, τα "παιδιά των λουλουδιών" (μας) ξενέρωσαν, ο Στέλιος Καζαντζίδης πέθανε κι αν είναι να θυσιαστεί κανείς για κάτι εκτός της Βαλχάλα αυτό θα πρέπει να αξίζει, να βάζει θεμέλιο για το αντιεξουσιαστικό μέλλον της ανθρωπότητας*. 'Η, όπως θάλεγε ο Παύλος Σιδηρόπουλος, "μια ιδέα ζωντανή που να μη μπάζει κρύο".
    Περιμένω τυχόν απορίες-διευκρινήσεις-διαφωνίες σου, πάνω στη μπροσούρα πάντα.

    *Εδώ εκλαμβάνω σαν αξίωμα ότι η ανθρωπότητα θα έχει ένα αντιεξουσιαστικό μέλλον ή δε θα έχει μέλλον. Σε καμιά περίπτωση δεν θεωρώ το αντιεξουσιαστικό μέλλον μονόδρομο. Ο αφανισμός της είναι κατα πολύ πιθανότερος. Αρκεί να γυρίσω να κοιτάξω τους διπλανούς μου.
  2. Ενημερωτικά, το linuxmint.gr μας άφησε χρόνους...
  3. Τιμής ένεκεν
    [IMG]

  4. Πάντως παιδιά το πρόβλημα δεν είναι μόνο με το forum που θίξατε πολύ σωστά αλλά τώρα τελευταία και με το e-steki.gr όπου όταν γράφτηκα επειδή και μόνο ποσταρω εναν συνδεσμο ποτ παρεπεμπε σε αλλο φορουμ και μου επιβληθηκε ποινη 40% λόγω λέει διαφήμισης και η ποινή έφτασε στπ 100% όταν πρόσθεσα και υπογραφή στον λογαριασμό μου κατηγορόντας με και πάλι για διαφήμιση αυτή τη φορά μέσω της υπογραφής μου. Έστειλα φυσικά εμαιλ στους διαχειριστές εκφράζοντας έντονα την διαμαρτυρία μου αλλά όπως ήταν αναμενόμενο κανείς τους δεν μπήκε στον κόπο να μου απαντήσει. Πόσο αντιδημοκρατικό λέτε να μπορεί να γίνει το συγκεκριμένο forum;
    Τα σχόλια δικά σας!
  5. Τα πράγματα είναι σχετικά απλά, εάν ο χώρος είναι ιδιωτικός τότε ο ή οι διαχειριστές του χώρου θέτουν και τους όρους λειτουργίας του.
    Εάν είναι κοινόχρηστος τα πράγματα είναι διαφορετικά και πιο σύνθετα εφόσον επιβάλλεται να υπάρχουν διαδικασίες που θα συμφωνηθούν από την πλειονότητα των μελών και θα εφαρμοστούν από μια μικρή επιλεγμένη ομάδα.
    Συνήθως τέτοιες διαδικασίες καταλήγουν σε καπελώματα της πλειοψηφίας από μια μικρή ομάδα ή μικρές ομάδες διαφορετικών αντιλήψεων και προθέσεων όπου αυτό έχει ως αποτέλεσμα την διάσπαση της κοινότητας.
    Αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο εφόσον ο χώρος είναι εικονικός όπως τα ιντερνετικά φόρουμ.
  6. Μετά ένα μήνα απραξίας υπάρχει ακόμα ένας ακρίτας να κρατάει σκοπιά!!!!

  7. Αν παραβλέψει κανείς το θεωρητικό μέρος, ο αναρχικός τρόπος ζωής όταν έχουμε να κάνουμε με ομάδα, πάσχει στην πρακτική εφαρμογή. Αν μιλάμε για ερημίτη, ναι ένας ερημίτης μπορεί να είναι αναρχοαυτόνομος. Στο πρακτικό μέρος, όπως έχω ξαναπεί σε συζήτηση με τον Soulrain, αν εσύ αρρωστήσεις και χρειάζεσαι ένα φάρμακο, αυτό το φάρμακο, θα χρειαστεί να το παράξει ένα εργοστάσιο. Το οποίο δεν είναι εύκολο να είναι αναρχοαυτόνομο, η αυτοργανωμένο. Παράγοντες όπως πρώτες ύλες, μηχανήματα, χρηματοδότηση, ηλεκτρισμός, παραπέμπουν ακόμα σε άλλες οργανωμένες δομές. Που και αυτές δεν μπορούν να είναι εύκολα αυτοργάνωτες.

    Περνώντας λοιπόν στην οργάνωση της ομάδας, και στην οργανωμένη υποδομή, χρειάζεται η διοίκηση, όπου μπαίνει και ο παράγοντας των ηγουμένων, οπότε και έρχεται η έννοια της εξουσίας, έστω στην μικρότερη οργανωμένη ομάδα. Υπάρχουν βεβαίως και οι διαδικασίες όπως εκλογές, παραιτήσεις, η μεταβαλλόμενες ηγεσίες με χρονοπρογραμματισμούς, βλέπεις όμως πως την ηγεσία σαν παράγοντα δεν την αποφεύγεις εύκολα, όταν έχεις αγέλη η ομάδα. Αυτό συμβαίνει και στην φύση (βασίλισσα μέλισσα, βασίλισσα μυρμηγκιών, βασίλισσα σφήκα, η ηγέτης κοπαδιού ταράνδων, σκύλων, πουλιών και λοιπά).

    Ηγεσία δεν υπάρχει στις περιπτώσεις τις μοναχικές στον φυσικό κόσμο, όπως μοναχικός λύκος, μοναχική αλεπού, όμως όταν δημιουργείται κοπάδι, αναλαμβάνει ηγέτης λύκος. Στο ζευγάρι, και επειδή το ζευγάρωμα διαρκεί λίγο, το ένα μέλος έχει θεωρητικά το πάνω χέρι, όπως θηλυκή αράχνη, δελφίνι, φάλαινα, όπου πρέπει να κάνει τα δυναμικά για να γίνει το ζευγάρωμα, και μετά χωρίζουν.
  8. Ασύνορο αφού θέλεις να είσαι ακρίτας, και εφ' όσον είσαι και Ασύνορο, γιατί δεν κάνεις ένα καλό;

    Να πας στα σύνορα, και να φροντίζεις ώστε όλες οι νταλίκες με τα λαθραία τσιγάρα να περνάνε μέσα, και στη συνέχεια αφού κάνετε εσύ και οι φίλοι σου γιουρούσι, θα παίρνετε όλες τις κούτες, και θα τις διαμοιράζετε στις πόλεις σε φτωχούς ατσίγαρους.
  9. Όλα τα παραπάνω μπορούμε κάλλιστα να τα δούμε στην ταινία Prova d’ Orchestra του Φεντερίκο Φελλίνι. Υπάρχει μια ορχήστρα κλασσικής μουσικής στην οποία ο μαέστρος είναι αυταρχικός και καταπιεστικός. Οι μουσικοί λοιπόν αποφασίζουν να εκδιώξουν τον μαέστρο, και να λειτουργήσουν την ορχήστρα (αναρχικά), μόνοι τους. Στην αρχή κάτι καταφέρνουν, αλλά σύντομα διαπιστώνουν πως δεν μπορούν να λειτουργήσουν αναρχικά χωρίς μαέστρο.

    Τον αντικαθιστούν με έναν μετρονόμο, αλλά έρχεται το χάος και η έκρηξη. Σε αυτήν μια μουσικός σκοτώνεται. Αφού λοιπόν τα πάντα καταρρέουν, και τα μέλη βιώνουν και την προσωπική τους κατάρρευση, αποφασίζουν να επαναφέρουν τον μαέστρο μέσα από τα συντρίμμια. Και έτσι η ορχήστρα συνεχίζει.

    Το δίδαγμα του Φελλίνι, (που ήταν και ο ίδιος αναρχικός νομίζω), είναι πως η αυτοργάνωση και ο αναρχισμός δεν είναι κάτι εύκολο.

    Μπορεί κανείς να σκεφτεί, πως στην αυτοργανωμένη ορχήστρα θα εξέλεγαν και έναν αναρχικό μαέστρο, αλλά η παρουσία του μαέστρου σημαίνει πάλι την ηγεσία, αφού θα έπρεπε να υπακούουν στην μπαγκέτα. Εξάλλου, η συμφωνική ορχήστρα ακολουθεί εκτός από τον διευθυντή ορχήστρας, και το πρώτο βιολί. Υπάρχουν δηλαδή τα άλλα βιολιά, όμως χωρίς πρώτο βιολί, δεν μπορούν να λειτουργήσουν.

    Ανάλογα είναι και στο σμήνος αποδημητικών πουλιών. Χωρίς μπροστοπούλι δεν πάει το σμήνος. Όλο το σμήνος πρέπει να ακολουθεί το μπροστοπούλι. Όταν αυτό κουραστεί, πάει πίσω, και αντικαθίσταται από άλλο, που δίνει το ρυθμό και την κατεύθυνση. Ανάλογα και στα ψάρια στις ταινίες του Κουστώ, όταν είναι σμήνη, έχουν το μπροσταροψάρι στο σμήνος.


    Βεβαίως, υποστηρίζω την αυτοργάνωση, απλώς λέω πως είναι δύσκολο να αποφευχθεί η ηγεσία.

  10. Χάρη, έχουμε γεμίσει αραξοπούλια, αφού σε λένε, ρε κάτσε και απόλαυσε την σύντομη ζωή σου και άσε του ηρωισμούς σε άλλους καλοπληρωμένους ή ικανοποιημένους μισθοφόρους.



  11. Ασύνορο, δεν υπάρχει απόλαυση της ζωής σε ένα νεοφιλελεύθερο περιβάλλον, όπου ο εργαζόμενος είναι απλά εκμεταλλευόμενος, και ο μισθός φτάνει μόνο για να βγουν τα έξοδα του μήνα. Οι παλιότερες μικρές απολαύσεις όπως σινεμά, καφετέρια, εκδρομή, ακόμα και δεσμό δεν μπορείς να κάνεις, γιατί κάποια πράγματα θα πρέπει να προσφέρεις, υλικά, εκτός από τα συναισθηματικά.

    Η ζωή μας, και αν είναι σύντομη (είχα διαβάσει μια πρόταση κάποιου σε ένα γραπτό πως «ναι είμαι εδώ, και έχω κάνει τόσες φορές τον γύρο του Ήλιου»), άρα αν το σκεφτείς, εγώ που είμαι 52 ετών έχω γυρίσει τον Ήλιο 52 φορές! Εντυπωσιακό, δεν είναι;

    Δηλαδή, θα μπορούσε κάποιος να μου πει, «ρε φίλε συγνώμη, έχεις γυρίσει τον Ήλιο 52 φορές και θέλεις και τα ρέστα»; :eek:

    Η ζωή μας, λέγω λοιπόν, θα είναι ακόμα πιο σύντομη σε έναν νεοφιλελεύθερο κόσμο όπου δεν μπορούμε να έχουμε σωστή ιατρική περίθαλψη και υγιή τρόπο διαβίωσης.

    Αν ήμουν στην θέση σου, θα είχα ήδη φτιάξει το δισάκι μου με τα σάντουιτς, το θερμός με τον καφέ, και θα είχα πάει στο φεστιβάλ της ΚΝΕ, στο πάρκο Τρίτση να ακούσω την κεντρική ομιλία, για να σταθεροποιήσω τις σωστές απόψεις. Είχε και πολλές συναυλίες, και ήταν τόσο οργανωμένο που το είδα από YT και έμεινα άναυδος με την οργάνωση. Δεν μπόρεσα να πάω δυστυχώς γιατί δεν είχα άδεια.

    Μπορεί να είχε και περίπτερο Linux και FOSS, δεν ξέρεις. :D

    Εμπρός λοιπόν, τι περιμένεις; :good Να πας την επόμενη φορά, με την νεολαία θα αισθανθείς και πιο νέος. Εμείς στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ είχαμε και ρεμπέτικο γλέντι με κρασιά, στο τέλος του κύκλου ημερίδων ομιλιών για την Οκτωβριανή επανάσταση.


    (Καλά, τι λέω τώρα σιγά μην πας εσύ στην ΚΝΕ…αν ήτανε ο Άδωνις θα έτρεχες με τα χίλια να πας). :fap
  12. Χάρη, ο κόσμος ούτε χρυσαύγουλα, ούτε κκεαύγουλα, ούτε αναρχαύγουλα, ούτε οτιδήποτε άλλο θέλει, αυτό που θέλει είναι να μην τον ταράζουνε με φόρους, διαφημίσεις και ειδήσεις. Κοινώς να μην τους τα πρήζουν.
    Ευημερία, ηρεμία και ασφάλεια.
    Αυτοί που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα ή είχαν την δύναμη το θάρρος και τις προϋποθέσεις την κάνανε για άλλα κράτη. Παραμείνανε οι κατά κάποιο τρόπο βολεμένοι και φοβισμένοι, δηλαδή αυτοί που περνάνε καλά και αυτοί που μπορούν να τα βγάζουν με τα λίγα. Να είναι καλά ο παππούς η γιαγιά η μαμά και ο μπαμπάς, έτσι όταν έχεις και εργασία πίνεις άνετα και την φραπεδιά σου.
    Φυσικά αργά και σταθερά αποχωρούν και αυτοί για τον άλλο κόσμο, έτσι οι επιλογές μειώνονται και αυξάνονται οι πιθανότητες να μεταναστεύσουν ακόμα περισσότεροι σε επιδοματικές καλές χώρες, δίνοντας έδαφος για την είσοδο περισσότερων Ασιατικών και Αφρικανικών φυλών.
    Έτσι οι κάτοικοι των καλών περιοχών όπως των βορείων προαστίων αφού χτίσουν τα τείχη τους για προστατευθούν από τις ορδές των καταπιεσμένων, αλλόφυλων και αλλόχρωμων στο τέλος θα την κάνουν και αυτοί για άλλες περιοχές όπως έγινε και με το απαρτχάιντ στην Νότιο Αφρική.
    Εκτός και εάν αλλάξουν μυαλά οι κυβερνώντες, αλλά δεν το βλέπω.

    Κατά τα άλλα όποια ανθρώπινη ταυτότητα προσπαθεί να μου βάλει κάποιος ή κάποια δεν κολλάει εκτός εάν με πεις Φυσιολάτρη. Γιατί η Φύση είναι ο δάσκαλός μου και οδηγός μου.
    Σε διαβεβαιώ ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πλανεμένοι γιατί έχουν απομακρυνθεί από την αληθινή Φύση και δεν έχουν την παραμικρή ιδέα γιατί τους συμβαίνουν πράγματα και καταστάσεις τριγύρω τους όπως και πως να τα αντιμετωπίσουν.
  13. Χάρη, ο κόσμος ούτε χρυσαύγουλα, ούτε κκεαύγουλα, ούτε αναρχαύγουλα, ούτε οτιδήποτε άλλο θέλει, αυτό που θέλει είναι να μην τον ταράζουνε με φόρους, διαφημίσεις και ειδήσεις. Κοινώς να μην τους τα πρήζουν.

    Ευημερία, ηρεμία και ασφάλεια.

    Αυτό όμως Ασύνορο, είναι μία υπεκφυγή. Λέει κάποιος «εγώ ασχολούμαι με την τέχνη μου, τις σπουδές μου, τα χόμπι μου, και δεν με ενδιαφέρει η πολιτική, είμαι απολιτίκ».

    Τη στιγμή όμως που ζούμε στο κράτος, πρέπει να μας ενδιαφέρει, διότι εμείς ο λαός, εξουσιαζόμαστε. Σκεφτόμαστε λοιπόν οι εργαζόμενοι, αν μας συμφέρει η λαϊκή η η αστική εξουσία. Και εντάξει, δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να συμμετέχει ενεργά, αλλά το να μην τον ενδιαφέρει και καθόλου, να μην διαβάζει εφημερίδα, να μην έχει μια θέση και μια γνώμη, δείχνει πως είτε το αποφεύγει για άλλους λόγους, είτε δεν ξέρω τι. Κάπου θα πρέπει να έχεις μια κριτική και να κρίνεις το πολίτευμα σου.

    Εκτός και εάν αλλάξουν μυαλά οι κυβερνώντες, αλλά δεν το βλέπω.

    Επειδή λοιπόν δεν θα αλλάξουν, εμείς οι εργαζόμενοι, αντί να αποδεχθούμε αυτή την καθεστηκυία τάξη, θα πρέπει να ενδυναμώσουμε με την ψήφο μας το λαϊκό και εργατικό κίνημα. Διότι αυτό μας συμφέρει σαν εργαζόμενους.

    Κατά τα άλλα όποια ανθρώπινη ταυτότητα προσπαθεί να μου βάλει κάποιος ή κάποια δεν κολλάει εκτός εάν με πεις Φυσιολάτρη.

    Α, μην τα γυρίζεις τώρα Ασύνορο. Αφού εσύ έλεγες πως το πρόβλημα της κρίσης θα λυθεί άμα επανέλθει ο Βασιλεύς.

    Γιατί η Φύση είναι ο δάσκαλός μου και οδηγός μου. Σε διαβεβαιώ ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πλανεμένοι γιατί έχουν απομακρυνθεί από την αληθινή Φύση

    Συμφωνώ για όσους όντως είναι απομακρυσμένοι ηθελημένα. Για πολλούς αυτό δεν ισχύει, θέλουμε δηλαδή να ζούμε στην φύση, θέλουμε δέντρα, βουνά και θάλασσα, από ένα σημείο και πέρα όμως δημιουργήθηκαν οι πόλεις, λόγω της εργασίας, της επικοινωνίας, της παροχής ευκολιών όπως νοσοκομεία, σχολεία, χώροι δουλειάς, κινηματογράφοι, θέατρα, οι πολυκατοικίες που προσπάθησαν να λύσουν το πρόβλημα των πολλών ανθρώπων στις πόλεις.

    Συμφωνώ πως όπως είναι διαμορφωμένες οι πόλεις σήμερα δεν αντικατοπτρίζουν αυτό που θέλουμε, δηλαδή έναν συνδυασμό αστικού ιστού και φυσικού περιβάλλοντος. Σε αυτό φταίνε τα διαπλεκόμενα και οι κυβερνήσεις. Να ας πούμε γιατί τώρα δεν γίνεται ολοκληρωτικά μητροπολιτικό πάρκο το Ελληνικό;
  14. Χάρη, τα θηλαστικά στα οποία ανήκει ο άνθρωπος έχουν τους ηγέτες τους, τέτοιοι ήταν οι Λεωνίδας της Σπάρτης και ο Μέγας Αλέξανδρος που ήταν επίσης και βασιλιάδες.

    Ο κάθε άνθρωπος την δυστυχία του θα την συνειδητοποιήσει μόνο όταν μελετήσει την Φύση και τους νόμους της, δυστυχώς για τον σύγχρονο άνθρωπο αυτή η διαδικασία θα του πάρει χρόνια.

    Η μητέρα ουρακοτάγκος διδάσκει το παιδί της τι να τρώει για 7 ολόκληρα χρόνια. Ο σύγχρονος άνθρωπος βλακείες και άσχετα πράγματα μαθαίνει που τα καρπώνεται αργότερα για το υπόλοιπο της ζωής του.

    Ένα να καταλάβεις, πες μου πόσοι άνθρωποι ξέρουν να φτιάχνουν ψωμί την κυριότερη διατροφικής αξίας τροφή!
    Αυτό για να καταλάβεις πόσο άχρηστος έχει καταντήσει ο σύγχρονος άνθρωπος.
  15. Αρκετοί, οι πιο πολλοί συμπατριώτες μας, η αγνοούν κάτι, η αν το έχουν υπ’ όψιν μπορεί να το απωθούν στην συνείδησή τους.

    Αυτό είναι, πως η Ελλάδα, είναι η χώρα που γέννησε την αρχαία τραγωδία. Αν σου άρεσε το μάθημα της αρχαίας τραγωδίας στο γυμνάσιο, λύκειο, στα ελληνικά (αρχαία και νέα), και σκεφτόσουν πάνω σ’ αυτό, ίσως να συμπέραινες πως η χώρα αυτή, ο τόπος, με το συγκεκριμένο γεωγραφικό μήκος και πλάτος, το κλίμα, τα τοπία και τη φύση της, δεν είναι απλά η άγρια ομορφιά. Είναι και γενέτειρα της τραγικής μοίρας για τον άνθρωπο που είναι συνδεδεμένος μαζί της, και έχει το μεγαλείο ψυχής.

    Αν δηλαδή είσαι πραγματικά ένα με την Ελλάδα, θα αντιμετωπίσεις την τραγικότητα σου, την τραγική σου μοίρα, στο αποκορύφωμα της οποίας βρίσκεται η κάθαρση, όπως δίδαξαν οι μεγάλοι τραγικοί, Αισχύλος, Σοφοκλής και Ευριπίδης. Δεν υπάρχει περίπτωση άνθρωπος με μεγάλη ψυχή στην Ελλάδα να αποφύγει την τραγωδία. Θα ζήσει την προσωπική του τραγική ιστορία, όπου διαμέσου αυτής, εξυψώνεται σε ανώτερο πολιτιστικό επίπεδο.

    Είναι αυτός ο τόπος που εμφυσά το παραπάνω. Αυτοί που είναι αληθινά συνδεδεμένοι με αυτόν, το αισθάνονται.

    Ανάλογα στην Ιαπωνία, ο νέος άνδρας έχει βαριά την κληρονομιά του επικού ήρωα, της επικής ιστορίας, των Σαμουράι. Της τιμής, που η απώλεια της φέρνει το χαρακίρι. Μπορεί να νιώθει χαμένος μέσα στη σύγχρονη ζωή, όμως αυτή η αύρα της δικής του χώρας, του δικού του τόπου, των ριζών του, και των προγόνων, εμφυσά αυτή την αύρα. Ο πολιτισμός, τα ήθη, έθιμα η η ιστορία. Το φάντασμα του ήρωα Σαμουράι, θα πλανάται πάνω στον νεαρό γιαπωνέζο.

    Αυτό, προσπάθησε ο Αγγελόπουλος μέσα από τις ταινίες του να μας δείξει, όσον αφορά την τραγικότητα του σύγχρονου έλληνα (εποχής 50-60 μάλλον, όχι της σημερινής).

    Μην εκπλήσσεσαι λοιπόν αν ζεις στην Ελλάδα και βλέπεις μια προσωπική τραγικότητα.

    Απλά, είναι η Ελλάδα.