Φασίστες

Συζήτηση στην κατηγορία 'Γενικά' που ξεκίνησε ο χρήστης debianass, 12 Ιαν 2018.

  1. Κάπως θα έπρεπε να σβήσει αυτή η συμπάθεια για τους αναρχικούς. Σημαντικό ρόλο σ'αυτό έπαιξε η υπόθεση της Μαρφίν και η επικοινωνιακή της εκμετάλλευση.

    Προσωπικά βρισκόμουν στο σημείο που έγινε το ΦΟΝΙΚΟ λίγα λεπτά πριν, δίνοντας μάχη με τα ΜΑΤ μαζί με μια συνέλευση εργαζομένων. Αποχωρώντας προς την πλατεία Συντάγματος, στο σημείο είχαν μείνει ΜΟΝΟ οι ματατζήδες και δεν είχε πειραχτεί ακόμα η τράπεζα. Να μην τα πολυλογώ, η εκτίμησή μου είναι ότι πρόκειται για προβοκάτσια, μια εκδούλευση του παρακράτους που φώναζε προς την εξουσία "ειμαι κι εγώ εδώ, εμπιστευθείτε με".
    Βέβαια η προβοκάτσια εκμεταλλεύτηκε τις ΔΙΚΕΣ μας πρακτικές, ενέργειες ανθρώπων που βρίσκονταν στη δική μας πλευρά του οδοφράγματος κι αυτό δεν το αρνούμαι. Από τη στιγμή που χάθηκαν ανθρώπινες ζωές μάλιστα απολογούμαι για την ευθύνη που μου αναλογεί.

    Το γεγονός αυτό που στις συνειδήσεις μας δε μπορούσε να δικαιολογηθεί με τίποτα, ανέστειλε την έντονη δραστηριότητα του α/α κινήματος. Κι όταν λείπει ο γάτος χορεύουν τα ποντίκια.

    Οι μισάνθρωποι φασίστες εμφανίστηκαν σαν υπέρμαχοι της αξίας της ανθρώπινης ζωής, με κεράκια και λουλούδια έξω από τη Μαρφιν και το κίνημα που μπορούσε να τους τσακίσει παρακολουθούσε μουδιασμένο.

    Debian, οι δικές μου σκέψεις και προβληματισμοί στην υπόθεση αυτή, είναι οι παρακάτω (θα ξεκινήσω με δύο άλλα παραδείγματα).

    Λοιπόν, αν πας στη Σαντορίνη, στο σημείο που βυθίστηκε το Ση Ντάιαμοντ, οι Σαντοριναίοι θα σου πουν στην πλειοψηφία πως η πλοιοκτήτρια εταιρία φουντάρισε το πλοίο για να πάρει τις αποζημιώσεις που είχε ανάγκη. Μια κυρία, σαντορινιά, μου έδειχνε το σημείο, όταν είχα πάει στο νησί, και μου περιέγραφε πως ο πλοίαρχος το πήγαινε παράλληλα στην ακτή, και κοντά σε βράχια.
    Και βεβαίως οι κάτοικοι είναι έξαλλοι, λόγω της υποθαλάσσιας ρύπανσης.

    Επίσης, δεν είναι γνωστό τοις πάση, πως όταν ορισμένοι εφοπλιστές θέλουν να ξεφορτωθούν παλιό πετρελαιοφόρο το φουντάρουν για να πάρουν την ασφάλιση; Σου λέει, στο διαλυτήριο θα πάρουν τόσα, η ασφάλιση δίνει τόσα, τι συμφέρει; Λέει ο λαός, για να κάνει τον συνήγορο του διαβόλου.

    Ακόμα, εγώ θυμάμαι τι έλεγαν οι Αθηναίοι όταν κάηκαν τα Μινιόν, Κατράντζος, Ατενέ, σε μία νύχτα, πρέπει να είχε γίνει το 1979; Λοιπόν, ΚΑΙ τα τρία μαγαζιά μαζί; Σύμπτωση πως το Μινιόν πήγαινε χάλια εκείνη την εποχή, και ήταν προ της πτώχευσης; Ας έλεγε η πολιτεία ότι ήθελε. Οι Αθηναίοι σου λέω τι έλεγαν; «Α στο διάολο ρε, πηγαίνανε χάλια, βρήκανε οι μάγκες τη λύση να τα ξεφορτωθούν».

    Διότι μην μου πεις, και κανένας κάτοικος Αθήνας δεν έλεγε πως «αναρχικοί έκαψαν το Μινιόν, Κατράντζο και Ατενέ». Άσε που τότε δεν υπήρχαν κιόλας αναρχικοί! Ήταν τα χρόνια προς το τέλος της δικτατορίας, θυμάστε;

    Και ερωτώ, αφού πήγαινε χάλια η Μάρφιν, και ήτανε φούσκα, ποιος αποκλείει στην σκέψη του πολίτη ότι οι ιδιοκτήτες…

    Άσε και το άλλο. Ξέρουμε με τα γεγονότα πτώχευσης της Κύπρου με το Eurogroup, πως οι ρώσοι μεγιστάνες του πλούτου που είχαν τα λεφτά τους στην Κύπρο, και στην Μάρφιν Κύπρου, είχαν εξοργιστεί, και ακόμα και σε άρθρα εφημερίδων έγραφαν πως η Μόσχα έγινε έξαλλη. Και δεν εννοούμε την επίσημη πολιτική θέση της Μόσχας, αλλά την ανεπίσημη. Εξάλλου, οι ρώσοι δεν βοήθησαν με δηλώσεις στο Eurogroup, πράγμα που έδειχνε τον θυμό τους.

    Αν λοιπόν οι ρώσοι μεγιστάνες του πλούτου, όπως σκέπτομαι, έχουν σίγουρες διασυνδέσεις με την ρωσική μαφία, τότε αποκλείετε το γεγονός της αντεκδίκησης των Ρώσων εκατομμυριούχων στη Μαρφίν; Στο στυλ, «Χάσαμε τα λεφτά μας στην Κύπρο, έτσι είστε, τώρα θα δείτε».

    Όχι, σαν σκεπτόμενος πολίτης δεν θα καταπιώ το χάπι του «οι αναρχικοί κάψαν τη Μαρφίν» τόσο εύκολα, διότι οι αναρχικοί σαν άνθρωποι και σαν κίνημα, δεν στρέφονται κατά της ανθρώπινης ζωής. Είναι σαν την GreenPeaceκαι τους οικολόγους. Πόσα δικαστήρια, πόσα κυνηγητά έκαναν κυβερνήσεις στη GreenPeace; Πολλά.

    Δεν ξέρω για το παρακράτος που λέτε, αυτά τα αντιλαμβάνομαι σαν διαπλεκόμενες μυστικές υπηρεσίες. Εγώ σαν πολίτης, ξέρω πως η Μαρφίν ήτο προ της πτωχεύσεως, και αυτό μου λέει κάτι.


    Εσάς;
  2. Η εξέγερση -όπως κάθε εξέγερση- είχε ημερομηνία λήξης. Έτσι συμβαίνει πάντα με τις εξεγέρσεις, είτε μετασχηματίζονται σε επαναστάσεις είτε καταστέλλονται. Η εξέγερση αυτή κατεστάλη, όχι από τους μπάτσους αλλά από τα ΜΜΕ και την ακατάσχετη πλιατσικολογία.

    Ναι, και εγώ αυτό είχα παρατηρήσει διαβάζοντας εφημερίδες και άρθρα, ήταν γεμάτα ειρωνικά σχόλια για τους αγανακτισμένους, και σκοπό είχαν να προκαλέσουν απέχθεια και ενοχές. Άλλο αν οι ενοχές αυτές είχαν βάση (ας πούμε ο Soul σε άλλη συζήτηση πιστεύει πως το "μαζί τα φάγαμε" ισχύει).

    Άλλωστε δεν υπήρχε κάποια πολιτική δύναμη ικανή να μετασχηματίσει την οργή σε πρόταγμα και την εξέγερση σε επανάσταση.

    Υπήρχαν λόγοι, νομίζω πως η ρήση "μαζί τα φάγαμε" βρήκε έδαφος και έπιασε. Και εσύ δεν πισετεύεις πω στην Έψιλον Έψιλον είχαν επιστρατευθεί επιστήμονες, κοινωνιολόγοι, επικοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι, ως πληρωμένοι για να παρουσιάσουν λύσεις που θα εξέτρεπαν και θα έσβηναν τις αντιδράσεις; Μάλλον. Λεφτά έχουν πολλά, προσέλαβαν επιστήμονες πιστεύω.

    Όντως δεν υπήρχε τότε πολιτική δύναμη για να ηγηθεί μιας αντίδρασης δυναμικά. Κάτι πήγαινε να κάνει η Αλέκα τότε με το "μην πληρώνετε τα χαράτσια" αλλά ούτε και σε αυτό ο κόσμος ακολούθησε. Το θέμα ήταν πως αν δεν πλήρωνες θα σου κοβόταν το ρεύμα. Ήταν ένας εκβιασμός.

    Ακολούθησε η "αντιεξέγερση" όπως την ονομάσαμε, όπου η εξουσία εξοπλίστηκε νομοθετικά και επικοινωνιακά απέναντι στο ενδεχόμενο της εξεγερτικής εκτροπής.

    Βράστα κι' άστα.

    Άλλωστε είχε να εφαρμόσει τα μνημόνια που ζήσαμε αργότερα και η εξέγερση πήγε την εφαρμογή τους τουλάχιστο 2 χρόνια πίσω.

    Ίσως ναι.
  3. Δε μπορώ να πω ότι έχεις άδικο ούτε όμως και να συμφωνήσω. Σαν αγνωστικιστής αποδέχομαι μόνο όσα αποδεικνύονται και σαν χαοτικός υλιστής πιστεύω στο Ντάρμα, δηλαδή στην ευθύνη μου και στην ευθύνη του καθενός.
    Τόσο ο Καραμανλής όσο και η χούντα με την ανοχή του κόσμου έκαναν όσα έκαναν. Ο Χίτλερ είχε πει σε μια ομιλία του "όσο μπορούσατε να με σταματήσατε δεν το κάνατε. Τώρα είναι αργά".

    Ο Καστοριάδης έλεγε "κατηγορούμε τον καταπιεστή επειδή καταπιέζει και τον εκμεταλλευτή επειδή εκμεταλλεύεται. Θα έπρεπε μάλλον να κατηγορούμε εκείνους που δέχονται να τους καταπιέζουν κι εκείνους που δέχονται να τους εκμεταλλεύονται" (ελεύθερη απόδοση).
  4. Το ευχάριστο είναι ότι η Ελληνική κοινωνία συνεχώς απομακρύνεται από όλες τις ανιαρές και ανούσιες αντιπαραθέσεις όπως Φα και αντιΦα, την ενδιαφέρει μόνο η ηρεμία της και ευημερία της κάτι που το τρέχων πολιτικό και ιδεολογικό σύστημα δεν της προσφέρει.

    Κατά τα άλλα έχει βολευτεί στην μη αντίδραση γιατί σου λέει και να αντιδράσω έτσι πως τα έχουν κάνει το μόνο που θα πετύχω είναι να φάω το κεφάλι μου.
    Οπότε σου λέει άστο να πάει όπως θέλει, αφού έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή θα καταρρεύσει μέσα στην δικιά του ανυπαρξία αυτό το σύστημα, όπου στο τέλος θα φαγωθούν μεταξύ τους και θα τελειώσουν μια και καλή.
    Είναι η δύναμη της μη αντίδραση ή αλλιώς η θεωρία του ώριμου φρούτου που κάποια στιγμή θα πέσει από το δένδρο.

    Η Ελληνική κοινωνία παρόλο που δεν έχει την εκπαίδευση άλλων ανεπτυγμένων κρατών, η σκληρή εμπειρία που έχει βιώσει την έχει ωριμάσει απίστευτα.
    Την εποχή του smartphone, εμφυλιακά σενάρια δεν περνάνε και η Ελληνική κοινωνία όπως και άλλες θα στείλουν ιδεολογίες και συστήματα στον σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας.
    Κατά τα άλλα συνέχισε να λες τα δικά σου (debianass).
  5. @Χάρης
    Ισχύει το ίδιο, δε μπορώ να καταλογίσω ευθύνες που δεν αποδεικνύονται. Οι ευθύνες της διοίκησης της τράπεζας είναι μεγάλες, αλλά δεν αποδεικνύεται ότι έβαλαν τη φωτιά μόνοι τους.

    Όπως είπα βρισκόμουν εκεί λίγα λεπτά πριν το έγκλημα αλλά όχι τη στιγμή που κάηκε η τράπεζα. Το νέο το έμαθα ενώ βρισκόμουν στο Σύνταγμα και δεν το θεώρησα σημαντικό μέχρι που έμαθα για το θάνατο της Βιβής Ζούλια, του Νώντα Τσακάλη, της Αγγελικής Παπαθανασοπούλου και του 4ων μηνών εμβρύου της.

    Η πορεία είχε συγκρουσιακά χαρακτηριστικά και ο κόσμος ήταν έξαλλος. Πρώτα περνούσαν τα σωματεία, ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, πρωτοβάθμια κλπ. Εγώ βρισκόμουν εκεί με μια συνέλευση εργαζομένων όπως είπα. Μετά από τα σωματεία ήταν κάτι φοιτητικοί σύλλογοι, μετά κάτι αριστεροί, ανταρσυες, μουλουδες και τέτοια. Από πίσω και σε αρκετή απόσταση βρισκόταν το αναρχικό μπλοκ που δεν πρόλαβε να περάσει γιατί έκλεισαν το δρόμο για τις πυροσβεστικές. Την ώρα της επίθεσης με μολότωφ πρέπει να περνούσαν τα αριστερά μπλοκ.

    Δίπλα στην πορεία υπήρχαν ομάδες 2-3 παιδιών με μάσκες που έγραφαν συνθήματα. Περνώντας από τη Μαρφίν έγραψαν πάνω στη τζαμαρία "κάψτε με", πράγμα που έγραψαν και σε άλλες τράπεζες πριν. Εκείνη τη στιγμή βγήκε από στενό πίσω μας μια διμοιρία αγχωμένων ματατζήδων και πήγε να τους πιάσει δίπλα στην πορεία. Εκεί έχει ένα περίπτερο κι από πίσω είναι στενός ο χώρος. Τη στήσαμε λοιπόν 2 άτομα εκεί και λιανίζαμε τους ματατζήδες που δε μπορούσαν να εφορμήσουν ομαδικά. Από την άλλη πλευρά του περιπτέρου είχε αυτό το κάγκελο που δε μπορεί να πηδήσει ο ματατζής με τον εξοπλισμό, οπότε τους κρατούσαν άλλα 2 άτομα σχετικά εύκολα. Αυτή η σύγκρουση κράτησε το πολύ 1', οι ματατζήδες γύρισαν πίσω για να προσπαθήσουν να έρθουν από αλλού, κι εκεί φύγαμε και ξαναμπήκαμε στην πορεία. Τα παιδιά με τις μάσκες που έγραφαν έφυγαν στο Σύνταγμα και έγραφαν συνθήματα εκεί. Σε λίγο φτάσαμε κι εμείς και τους είδαμε. Σε κάποιο βίντεο που δείχνουν δήθεν τους δράστες, δείχνουν κάτι παιδιά με κουκούλες και μάσκες. Δε μπορώ να ξέρω αν ήταν οι συγκεκριμένοι, με κουκούλα και μάσκα μπορεί να κατέβει οποιοσδήποτε.
    Οι ματατζήδες αμέσως μόλις φύγαμε επέστρεψαν και πέρασαν σε φκτ (φάλαγγα κατ'άνδρα) πίσω από το περίπτερο. Δεν ακολούθησαν την πορεία αλλά κάθησαν έξω από την τράπεζα, σαν να τη φυλούσαν.
    Όπως φαίνεται αμέσως μετά έφυγαν. Μπορεί να είναι τυχαίο.

    Απ'όσο είπαν οι υπάλληλοι που πρόλαβαν να φύγουν, η φωτιά είχε σβήσει και αρκετοί διαδηλωτές έσπαγαν τα τζάμια για να τους απεγκλωβίσουν. Εκτός των τριών όλοι οι υπόλοιποι βγήκαν. Ανάμεσα στους διαδηλωτές που βοήθησαν ήταν και άτομα με κουκούλα και μάσκες.
    Αφού βγήκαν όσοι βγήκαν, κάποιος άδειασε ένα μπουκάλι με υγρό, προφανώς εύφλεκτο και η φωτιά ξαναφούντωσε. Τότε έγινε ότι έγινε.

    Υπάρχει το ενδεχόμενο τα ίδια άτομα που έκαψαν την τράπεζα να βοήθησαν τους υπαλλήλους να βγούν για να την κάψουν αμέσως μετά χωρίς να σιγουρευτούν ότι βγήκαν όλοι. Υπάρχει και το ενδεχόμενο όλα να έγιναν βάσει σχεδίου. Εγώ πιστεύω το δεύτερο αλλά δε μπορώ να το αποδείξω με τα στοιχεία που έχω. Είναι προσωπική μου εκτίμηση.

    Σε συνελεύσεις που έγιναν αργότερα η συντριπτική πλειοψηφία του χώρου ήταν έξω φρενών. Ορισμένοι κρατούσαν πιο ήπια στάση, του τύπου "και αν το έκανε δικός μας δεν το ήθελε". Ένα αρκετά εριστικό παρεάκι διατύπωσε την αντίληψη ότι "οι τράπεζες καίγονται. Ας το ξέρουν να μην κάθονται μέσα". Τότε σηκώθηκε κάποιος και τους έβρισε, καθώς την ώρα της πορείας τους είδε σε καφετέρια στα Εξάρχεια να πίνουν καφέ.
    Δεν υπήρξε κανείς να στηρίξει πολιτικά την ενέργεια, και πως να τη στηρίξει αφού ήταν έγκλημα.
    Αυτά είδα, αυτά αποδεικνύονται, αυτά ξέρω. Από κει και πέρα όλα τα ενδεχόμενα είναι πιθανά.

    Για τα μαγαζιά που κάηκαν το '79 υπήρξαν αναλήψεις ευθύνης. Εκτός από ένα από αυτά (τον Κατράτζο;) που όπως είπαν αυτόπτες το έκαψαν οι μπάτσοι ρίχνοντας μέσα καπνογόνο ή κάτι τέτοιο.

    Όταν μιλάω για πολιτική δύναμη που μπορεί να μετασχηματίσει την εξέγερση σε επανάσταση, το ξεκαθαρίζω, δεν εννοώ κανένα πολιτικό κόμμα, καμιά πολιτική οργάνωση, καμιά πολιτική συλλογικότητα, αριστερή, αυτόνομη ή αναρχική. Μιλάω πάντα για κοινωνικές ομαδοποιήσεις που μπορεί να εμπεριέχουν τον καθένα/μια. Όπως π.χ. το γυναικείο κίνημα και το οικολογικό κίνημα στη Ροζάβα. Όπως η CNT (=Εθνική Συνομοσπονδία Εργατών) στην Ισπανική επανάσταση.

    Μια ελπιδοφόρα προσπάθεια στην οποία συμμετείχα ήταν η κατάληψη ΓΣΕΕ που είχε απευθύνει ταξικό κάλεσμα σε όλους τους εργαζόμενους-ανέργους-φοιτητές.
    [IMG]

    Δυστυχώς δεν προχώρησε.

    Οι πολιτικές οργανώσεις (ΑΚ, ΕΕΚ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΚΚΕ-μλ κλπ) που συμμετείχαν στην εξέγερση κράτησαν σχετικά αξιοπρεπή στάση πλην του συριζα. Ενώ αρχικά συμμετείχαν συριζαίοι, μετά τα γύρισαν και έδιναν πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης. Η Αλέκα Παπαρήγα είχε πεί "ο σύριζα χαιδεύει τ'αυτιά των κουκουλοφόρων", οπότε είχε βγεί το ανέκδοτο:
    -Γιατί οι κουκούλες μας έχουν τρύπες στ'αυτιά;
    -Για να μας τα χαιδεύει ο συριζα.

    Από τότε μπορούσες να καταλάβεις που θα πήγαινε με το συριζα.
  6. Το ευχάριστο είναι ότι η Ελληνική κοινωνία συνεχώς απομακρύνεται από όλες τις ανιαρές και ανούσιες αντιπαραθέσεις όπως Φα και αντιΦα, την ενδιαφέρει μόνο η ηρεμία της και ευημερία της κάτι που το τρέχων πολιτικό και ιδεολογικό σύστημα δεν της προσφέρει.

    Κατά τα άλλα έχει βολευτεί στην μη αντίδραση γιατί σου λέει και να αντιδράσω έτσι πως τα έχουν κάνει το μόνο που θα πετύχω είναι να φάω το κεφάλι μου.

    Ασύνορο πιστεύω πως μέχρι τώρα ναι, υπήρχαν ίσως και λόγοι, όπως ένα μέρος να είχε καταθέσεις η ιδιοκτησίες. Όμως, καθώς τα πράγματα στενεύουν, αν γίνει το πρώτο κούρεμα, αν λέω, και αν προχωρήσουν οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί, τότε αυτά τα δύο ξεκινούν να θίγονται. Και εκεί πιστεύω πως αντιδράσεις θα υπάρξουν, δεν ξέρω με ποια μορφή.

    Οπότε σου λέει άστο να πάει όπως θέλει, αφού έτσι κι αλλιώς κάποια στιγμή θα καταρρεύσει μέσα στην δικιά του ανυπαρξία αυτό το σύστημα, όπου στο τέλος θα φαγωθούν μεταξύ τους και θα τελειώσουν μια και καλή.

    Όχι μόνο το θα φαγωθούν μεταξύ τους, αλλά πλέον το σύστημα θα μπλοκάρει (System Shock 2 που λένε οι gamers).

    Γιατί θα μπλοκάρει η αγορά εντελώς, δεν θα μπορεί πλέον αυτό το πράγμα να λειτουργήσει. Πιστεύεις εσύ πως αν φτάσει το ΔΝΤ / ΕΕ να επιβάλλει μισθούς των 300 Ε θα εξακολουθήσει να λειτουργεί η κοινωνία; Μα μόνο για το φαγητό, αν υπολογίσεις τρως δύο σουβλάκια το μεσημέρι και δύο το βράδυ, θες 10 Ε περίπου, άρα 10 * 30 ημέρες ίσον 300 Ε μόνο για να φας τυρόπιτες η σαντουιτσάκια. Και σε πόσον καιρό θα αρρωστήσεις από αυτή την διατροφή;

    Είναι η δύναμη της μη αντίδραση ή αλλιώς η θεωρία του ώριμου φρούτου που κάποια στιγμή θα πέσει από το δένδρο.

    Ασύνορο, ξέρεις τι φοβάμαι, μήπως μέχρι να πέσει το φρούτο, εμείς τα κακαρώσουμε; Λέω τώρα.

    Η Ελληνική κοινωνία παρόλο που δεν έχει την εκπαίδευση άλλων ανεπτυγμένων κρατών, η σκληρή εμπειρία που έχει βιώσει την έχει ωριμάσει απίστευτα.

    Καλά θα ήταν να είχε ωριμάσει την εποχή που σπρώχνονταν τα δάνεια...τέλος πάντων για να δούμε...

    Την εποχή του smartphone, εμφυλιακά σενάρια δεν περνάνε και η Ελληνική κοινωνία όπως και άλλες θα στείλουν ιδεολογίες και συστήματα στον σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας.

    ...

    Κατά τα άλλα συνέχισε να λες τα δικά σου (debianass).

    Τα μηνύματα του Debian είναι ενημερωτικά από ιστορική άποψη.
  7. Μια ελπιδοφόρα προσπάθεια στην οποία συμμετείχα ήταν η κατάληψη ΓΣΕΕ που είχε απευθύνει ταξικό κάλεσμα σε όλους τους εργαζόμενους-ανέργους-φοιτητές.

    Δυστυχώς δεν προχώρησε.

    Οι πολιτικές οργανώσεις (ΑΚ, ΕΕΚ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΚΚΕ-μλ κλπ) που συμμετείχαν στην εξέγερση κράτησαν σχετικά αξιοπρεπή στάση πλην του συριζα. Ενώ αρχικά συμμετείχαν συριζαίοι, μετά τα γύρισαν και έδιναν πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης. Η Αλέκα Παπαρήγα είχε πεί "ο σύριζα χαιδεύει τ'αυτιά των κουκουλοφόρων", οπότε είχε βγεί το ανέκδοτο:
    -Γιατί οι κουκούλες μας έχουν τρύπες στ'αυτιά;
    -Για να μας τα χαιδεύει ο συριζα.

    Από τότε μπορούσες να καταλάβεις που θα πήγαινε με το συριζα.

    Ρε Debian, το βασικό είναι για τον λαό, τον κόσμο που υποφέρει, το κοινωνικό αυτό μέρος που έχει πρόβλημα, να βρει έναν τρόπο αντίδρασης που θα φέρει ένα αποτέλεσμα. Αυτός ο τρόπος αντίδρασης, σκέφτεται ο κόσμος, να μην έχει επιπτώσεις στην προσωπική του ζωή. Να μπορεί να κάνει κάτι, χωρίς κίνδυνο.

    Θα μου πεις, ξέρεις δε γίνεται, δεν γίνεται αντίδραση χωρίς ρίσκο. Όμως αν σκεφτείς πως υπάρχουν τρόποι:

    1. Γενικευμένο μποϊκοτάζ καταναλωτικών προϊόντων. Τουλάχιστον όσων μπορούμε, βέβαια δεν έχει μείνει και καθόλου αγοραστική δύναμη, αλλά αν ο κόσμος το πετύχει, τότε δημιουργείται μια δύναμη πίεσης από τα κάτω. Είναι αλήθεια, πως ελεύθεροι επαγγελματίες θα κλονιστούν, μα είναι ένας βασικός τρόπος άμυνας για τον κόσμο.

    2. Να μην αφήνουν χρήματα σε λογαριασμούς, για να ασκείται μια πίεση από τον λαό. Προσωπικά παίρνω τον χαμηλό μισθό, και τον ξοδεύω στα εντελώς βασικά. Απλώς δεν αφήνω τίποτα, κάτω από μερικά λεπτά.

    3. Γενική απεργία διαρκείας. Είναι ένα γεγονός που θα πιέσει.

    4. Υπεύθυνη στάση στις εκλογές. Να συμμετάσχει ο κόσμος, και να επιλέξει λύσεις αυστηρά anti. Η γνώμη μου είναι τούτη, με αποχή, άκυρο, λευκό, συνεχίζεται η ιστορία αυτή με αναγωγή. Όμως, με υπεύθυνη anti ψήφο, ο λαός παίρνει ξανά τα πράγματα στα χέρια του.

    Είναι αλήθεια και πως το ΚΚΕ, έχει κάπως, λίγο η πολύ, απογοητεύσει, στο σημείο που δεν φαίνεται αποφασισμένο να προτείνει και να στηρίξει την γενική απεργία διαρκείας, η το γενικό μποικοτάζ.

    Εν πάση περιπτώσει οι σκέψεις μου είναι αυτές, σωστές, λανθασμένες, δεν ξέρω, κρίνετε και εσείς, πείτε γνώμη. Εκτός πλέον και αν ο λαός, ο κόσμος, το θέλει αυτό το σύστημα, θέλει δηλαδή την Έψιλον Έψιλον, και τους τοκογλύφους δανειστές, η θέλει διασωσμένες τις τράπεζες που κατάσχουν σπίτια, λογαριασμούς, και έσπρωχναν τα δάνεια με δόλο. Όπως και τις Ηνωμένες Πολιτείες τα στεγαστικά υψηλού ρίσκου. Αν ένα μεγάλο μέρος του λαού τα θέλει αυτά, τι να κάνεις, πας πάσο. Λες, εγώ είμαι φτωχομπινές, θα πεθάνω φτωχομπινές.

    Ρε παιδιά, εγώ θυμάμαι το αναρχικό κίνημα από την δεκαετία 80, όλα αυτά, τα Εξάρχεια, τα βλέπαμε τότε στις ασπρόμαυρες τηλεοράσεις. Κάναν κάτι ουσιαστικό οι αγώνες αυτοί; Αφού θέριεψε το σύστημα, οι τοκογλύφοι, το ευρώ, η ευρωλιγουρία, τα χτισίματα των ακινήτων, τα δάνεια, οι μοδάτοι, οι τρέντυ, η βλακειάδα.

    Τέλος πάντων, μάλλον είμαι ένας συμβιβασμένος και εγώ.
  8. @debianass
    ο καραμανλης (ο οποιος ενας φιλοδοξος πολιτικος ηταν, που ειχε κερδισει συμπαθεια ως υπουργος δημοσιων εργων παλιοτερα) ειπε «η κυπρος κειται μακραν», δηλαδη τι παει να πει η κυπρος βρισκεται μακρια μας;
    γιατι ο αραπακης και ο παπανικολαου εμειναν στις θεσεις τους;
    οπως και να εχει μπορει ο καθενας να ψαχτει, κατι θα βρει
    θα συμφωνησω με αυτο που ειπες πριν οτι οσο πιο εμπειρος στον επεκτατισμο ειναι καποιος τοσο πιο ιδανικους κομπραδορους και υποτακτικους βρισκει , αλλά για μενα αυτο το ρολο τον επαιξε ο καραμανλης οσον αφορα τους αμερικανους, οι χουντικοι ηταν οι χρησιμοι ηλιθιοι.
  9. @Χάρης

    1. Σχετικά με τις απαντήσεις σου στο φορουμ, ο καλύτερος τρόπος είναι να χρησιμοποιείς το quote. Πατάς "Απάντηση" κάτω δεξιά και σου εμφανίζει στην απάντηση που θα στείλεις το κείμενο του συνομιλητή σου μέσα σε quote tags. Αν τώρα θέλεις να το σπάσεις σε αποσπάσματα, είναι εύκολο να το κάνεις με copy/paste και edit.
    Η διαφορά είναι ότι οι χρήστες που έχουν επιλέξει να μη διαβάζουν τα κείμενα κάποιου άλλου χρήστη, με το quote δε θα τους εμφανίζονται και επιπλέον, ο χρήστης που απευθύνεσαι βλέπει στις ειδοποιήσεις του ότι έχεις κάνει quote το κείμενό του.

    2. Οι τρόποι αγώνα που προτείνεις (εκτός της γενικής απεργίας) ονομάζονται "πολιτική ανυπακοή", μια τακτική που είχε προταθεί από τον Henry David Thorreau. Αλλά ακόμα και η πολιτική ανυπακοή δεν είναι χωρίς ρίσκο. Αν π.χ. δεν πληρώσεις σήμερα τους λογαριασμούς σου, το τρομοκράτος θα δεσμεύσει το ΑΦΜ σου και δε θα μπορείς να κάνεις καμιά νόμιμη συναλλαγή που χρειάζεται ενημερότητα, όπως π.χ. να αγοράσεις ή να πουλήσεις κάποιο αυτοκίνητο ή κάποιο ακίνητο. Ακόμα κι αν θέλεις να κάνεις πολιτικό/θρησκευτικό γάμο ή σύμφωνο συμβίωσης με την/τον σύντροφό σου, χρειάζεσαι φορολογική ενημερότητα. Επιπλέον μπορεί να σου δεσμεύσει τον τραπεζικό λογαριασμό και να σου αρπάξει όσα χρωστάς με ή χωρίς τη συναίνεσή σου.
    Αυτό με τις εκλογές προυποθέτει ότι αποδέχεσαι την αντιπροσώπευση. Τι επιλογές έχει όποιος δεν αποδέχεται την αντιπροσώπευση και δεν εκχωρεί σε κανέναν το δικαίωμα να μιλά ή να δρα για λογαριασμό του; Μάλλον η... εκ-λογική "δημοκρατία" δεν έχει φτιαχτεί γι αυτόν. Έχει φτιαχτεί για όσους θέλουν να τάζουν λαγούς με πετραχείλια μέχρι να πάρουν το χρίσμα της αντιπροσώπευσης και κανείς να μην τους ελέγχει, όπως ακριβώς στη μοναρχία.Τι επιλογές έχει εκείνος που ποτέ δε ρωτήθηκε αν συμφωνεί με την αντιπροσώπευση, με τους εκλογικούς νόμους, με την κοροιδία του κόσμου ότι δήθεν έχει λόγο στις εξελίξεις; Καμία θεσμική επιλογή. Επόμενο είναι να στρέφεται σε μη-θεσμικές λύσεις.
    Επιπλέον, οι εκλογές απευθύνονται σε όσους εντοπίζουν το εκάστοτε πρόβλημα στην πολιτική της εκάστοτε κυβέρνησης. Τι γίνεται όμως εαν κάποιος το εντοπίζει, όχι σε πολιτικό αλλά σε πολιτειακό επίπεδο; Αν δηλαδή πιστεύει ότι δε μπορει να βρεθεί λύση μέσα στο παρόν πολιτικό σύστημα, μέσα σε κρατικό πλαίσιο, υπό την εξουσία κάποιου ή κάποιων;
    Σ'αυτές τις περιπτώσεις καμιά από τις παραπάνω προτάσεις δε δίνει λύση.
    Ακόμα και η γενική απεργία η οποία θα συμφωνήσω ότι μπορεί να πιέσει, δε θέτει πολιτειακό ζήτημα.

    Τόσο η δικτατορία όσο και η δημοκρατία μπορούν να παρομοιαστούν με κάποιο κλουβί όπου κάποιος άλλος ορίζει τα όρια του τι μπορείς να κάνεις. Ο χώρος μέσα στο κλουβί της δημοκρατίας είναι μεγαλύτερος από αυτόν της δικτατορίας και έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις αν θα φας σκατά ή εμετούς. Στη δικτατορία μικρότερος και τρως υποχρεωτικά σκατά. Αυτή είναι η διαφορά.
    Αρέσει σε Χάρης
  10. Soulrain Falls Ο Αντμινιστράτορας

    Πετάγομαι για να πω σχετικά με αυτό ότι στο καινούργιο forum ενδεχομένως να έχουμε και λειτουργία mention, η οποία θα εμφανίζει ειδοποίηση όταν αναφέρεται το όνομα κάποιου, ώστε να αξιοποιήσουμε και το «@username». Με την προϋπόθεση πάντα ότι θα δουλέψει σωστά στις δοκιμές.
  11. συμφωνω αρκετα αλλά οχι εντελως με αυτο το σκεπτικο.
    οι εκλογες οπως το βλεπω ειναι ενας μηχανισμος παροχης συναινεσης σε κομματα και οργανωσεις που δεν ξεφευγουν συνηθως απο τα ορια της αποδοχης της εκμεταλλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο αλλά και επιπλεον με το μηχανισμο αυτο χρησιμοποιουν και την αποχη για να ενισχυσουν την παρεχομενη σε αυτους συναινεση. Επομενως σιγουρα βρισκω θεμιτες τις μη θεσμικες λυσεις απο τη μια αλλά απο την άλλη οταν υπαρχουν ξεκαθαρα διλληματα (δηλαδη σε συγκεκριμενες περιπτωσεις οχι γενικα) οπως στην εποχη μας μνημονιο ή οχι , ε τοτε δεν ειναι και τοσο κακο να ριξεις μια ψηφο σε καποιον μαλ@@κα αντιμνημονιακο και να τους κανεις τη ζωη πιο δυσκολη τουλαχιστον και να τσακωνοντε και μεταξυ τους για τη νομη της εξουσιας. Γιατι να βγαλουν πιο ευκολα μια μνημονιακη κυβερνηση και να τους αφησουμε το δρομο καθαρο και με τα σκυλια δεμενα τη στιγμη που καιγοντε να μαζεψουν ψηφους και απευχοντε αντιθετες επιλογες για να κρυβουν κιολας το πραγματικο τους προσωπο; Κατα τη γνωμη μου χρησιμοποιουμε ολα τα μεσα, αλλιως πεφτουμε στην παγιδα του lifestyle. Οχι οτι κατηγορω εσενα debianass για lifestyle και δηθενισμο (δε νομιζω σε καμια περιπτωση οτι καποιος που συμμετειχε στην καταληψη της γσεε τοτε ειναι τετοιος ανθρωπος) αλλά νομιζω υπαρχει παγιδα. Ας μην τους κανουμε τη ζωη ευκολη. Τουλαχιστον να πεφτουν οι μασκες τους
    Αρέσει σε Χάρης
  12. Το δίλημμα αυτό είχε απασχολήσει και τους επαναστάτες της Ισπανίας στις εκλογές του 1936 όταν σοσιαλιστές και κομμουνιστές συγκρότησαν το "Λαικό Μέτωπο" προκειμένου να κατατροπώσουν εκλογικά τη δεξιά. Για πρώτη φορά η CNT (που αριθμούσε 1 εκ. συνειδητά μέλη) αποφάσισε μέσα από τις (πραγματικά αμεσοδημοκρατικές) διαδικασίες της για πρώτη φορά να μην προτείνει την εκλογική αποχή.
    Ο Μπουεναβεντούρα Ντουρρούτι είχε πει: "Ο εργάτης που ψηφίζει και μετά κάθεται ήσυχα στο σπίτι του είναι ένας αντεπαναστάτης. Το ίδιο και αυτός που δεν ψηφίζει. Αυτό το δίλημμα μπορεί να λυθεί μόνο στους δρόμους με τον ένοπλο αγώνα."
    Με πολύ απλά λόγια, ο καταπιεσμένος/η με ένα ψηφοδέλτιο στο χέρι είναι ένα τίποτα. Ο ίδιος άνθρωπος με ένα τουφέκι στο χέρι γίνεται το παν. Η αποχή από μόνη της δεν αποτελεί λύση όπως δεν αποτελεί ούτε η ψήφος. Λύση αποτελεί η χρήση εκείνων των μέσων που δε θα επιτρέψουν σε κανέναν να επιβάλλει το δικό του ενάντια στη βούληση των καταπιεσμένων.

    Οι αριστερούκλες του συριζα αξιοποίησαν στο έπακρο τη φασιστική απειλή. Σύμφωνα με τις στατιστικές ένα 90% του κόσμου δεν έβρισκε τίποτα καλό στη χρησοί αβγοί ενώ ένα 78% θα προτιμούσε να μην υπάρχουν οι χ.α. στο πολιτικό στερέωμα. Ασφαλώς το 90 και το 78% δεν εκφράζουν ποσοστά "αριστερών" ή "κομμουνιστών". Ο κόσμος που δε γουστάρει τους φασίστες μπορεί κατά τα άλλα να είναι συντηρητικός, δεξιός, θρησκόληπτος, εκμεταλλευτής ή οτιδήποτε. Απλά δεν είναι αρκετά ηλίθιος. Αυτό το εκμεταλλεύτηκε ο συριζα και πήρε ψήφους φοβισμένων "για να μη βγουν οι φασίστες" όπως άλλοτε ο ρουφιάνος (είχε δώσει τον Καστοριάδη και άλλους στη χούντα Μεταξά) Ανδρέας Παπανδρέου έπαιρνε ψήφους "για να φύγει η δεξιά".
    Οι φασίστες είναι χρήσιμοι για το συριζα, για αυτό τους έχει ακόμα και τους καμαρώνει. Αν δεν υπήρχαν οι ούγκανοι που δημοσίευαν στο ρουφιανομπούκι και στα μπλογκς απειλές του στυλ "Κασιδιάρης στην κυβέρνηση" ο συριζα θα έπρεπε να τους εφεύρει.
    Ο σεβασμός του συριζα στη λαική βούληση ωστόσο φάνηκε μετά το δημοψήφισμα όπου το 60% "όχι" μεταφράστηκε σε "ναι σε όλα". Δε χρειάζεται να προσθέσω τίποτα άλλο, αυτό τα λέει όλα.

    Ε λοιπόν προσωπικά δε μου λέει κάτι το δίπολο "αριστερά-δεξιά" ή "μνημόνιο-αντιμνημόνιο". Άλλωστε στα λόγια, όλοι μα όλοι είναι "αντιμνημονιακοί", ακόμα κι οι ναζί. Η μόνη φορά που έκανα τον κόπο να ρίξω ψήφο ήταν σε κάποιες ευροεκλογές που είχε κατέβει ο συνδυασμός "γυναίκες για μια άλλη Ευρώπη", με σκοπό να αντιπαρατεθεί σε ορισμένες σεξιστικές συμπεριφορές στο εσωτερικό του συνασπισμού (έτσι λεγόταν ακόμα ο συριζα). Βρήκα αξιέπαινη την κίνηση των γυναικών που, αντί να το βουλώσουν απέναντι στις επιβολές των αριστερών πλην αρσενικών -που διατηρούν τα προνόμια του φύλου τους ακέραια- αποφάσισαν να το φωνάξουν και βοήθησα την προσπάθειά τους μ'αυτό τον τρόπο. Ως εκεί όμως.

    Να λοιπόν ποιοί επωφελούνται από τους φασίστες, πέρα από τα αφεντικά τους, και να ποιοί χρωστούν την ύπαρξή τους στον υποτιθέμενο αντιφασισμό. Δε θα τους κάνω τη χάρη να με προσθέσουν στα εκλογικά τους ποσοστά γιατί δεν πιστεύω ότι χαλάνε κανενός τη "σούπα". Απλά την κάνουν πιο εύπεπτη.

  13. Ακριβώς!

    Είναι φανερό πως το σύστημα θέλει την αποχή.

    Προτιμά δηλαδή ο αδικημένος, ο περιθωριακός, ο εξοργισμένος, να απέχει, παρά να συμμετέχει και να δώσει ψήφο anti. Αν απέχει, αναγάγει την αποχή στα ποσοστά των άλλων, και αν συμμετέχει με λευκό η άκυρο, ενισχύει το πρώτο κόμμα. Γι' αυτό ακριβώς τον λόγο προτιμούνται οι εκλογές το Καλοκαίρι, ειδικά τον Αύγουστο, ενώ παράλληλα τα συστημικά ΜΜΕ βγάζουν τίτλους σε άρθρα "ο λαός θα προτιμήσει τις παραλίες και δεν θα συμμετέχει", για να προκαταλάβει την συμπεριφορά της αποχής.

    Στη συνέχεια, με την αποχή, έχεις μια ΧΑ του 3,5%, με αναγωγή σε 45%-50% αποχή, να σου δηλώνει 7%, να θριαμβολογούν, να λένε "είμαστε τρίτη δύναμη, πάμε για δεύτερη", και "Κύριοι, ερχόμαστε".

    Λοιπόν προτιμάτε αυτό; Η αποχή δυστυχώς πληρώνεται. Αντί αυτού, υπάρχουν σχήματα, λόγου χάρη Κόμμα Πειρατών, που δεν θα ήταν άσχημο και να τους έμπαινε σφήνα. Η μη συμμετοχή "νομιμοποιεί" την αύξηση ανύπαρκτων ποσοστών, και στην τελική, την επιβολή κυβερνήσεων που δεν αντιπροσωπεύουν τον λαό.

    Άλλο τώρα δεν πάω το σύστημα της αντιπροσώπευσης, ωραία, και εγώ δεν το πάω, άλλα λένε πριν, άλλα κάνουν, διαπλέκονται με συμφέροντα, χίλια μύρια, αλλά μπροστά στα χειρότερα;

  14. Άλλο το 1917, και το 1936. Τότε, οι χώρες ήταν απομονωμένες, και η καθεμία κοιτούσε τα δικά της, σήμερα η διεθνής κοινότητα, και συγκεκριμένα οι υπερδυνάμεις θέλουν να έχουν τον πρώτο λόγο. Αν παρατήρησες στην επίσκεψη Ομπάμια, νομίζω το είχα θίξει ξανά γιατί είναι σημαντικό, πόσες φορές ο Ομπάμιας τόνισε την λέξη "δημοκρατία" και κοινοβουλευτισμός, δίνοντας την γραμμή. Και η γραμμή ήταν "συνεχίστε έτσι, και εγώ θα πάω στους βερολινέζους μήπως και πετύχω να σας ελαφρύνουν το χρέος, ΑΛΛΑ εσείς πρέπει να βαδίζετε σ' αυτό το δρόμο".

    Από την άλλη, αν όπως λες οι εργαζόμενοι βγουν με τα όπλα, δεν θα βγει βεβαίως όλος ο λαός, δεν μπορούν να βγούν 5,5 εκατομμύρια έλληνες εργαζόμενοι δηλαδή τουλάχιστον το 50%, αν τώρα βγούν χίλιοι για να πάνε να καταλάβουν τα ανάκτορα, το σύστημα θα πει "Α, όχι, δεν αντιπροσωπεύουν αυτοί τον λαό. Βγήκε ένα τσούρμο αναρχικών, και κομμουνιστών και έκανε αυτό". Στη συνέχεια θα πέσει άμεσα η ρήση "Η δημοκρατία δεν κινδυνεύει από τέτοιες ενέργειες, η δημοκρατία δεν φοβάται", και τα τετριμμένα.

    Οπότε, μία τέτοια πιθανή εργατική αντίσταση στη βγάζει και διεθνώς παράνομη και "αντιτίθεται στο διεθνές δίκαιο" και λοιπά.

  15. Ακριβώς!

    Βεβαίως και χρειάζονται όλοι οι παραπάνω την ύπαρξη της ΧΑ. Πως αλλιώς θα πουν "Κοιτάχτε μάγκες, ναι υποφέρετε, αλλά αν δεν ψηφίσετε εμάς, να ο μπαμπούλας στη γωνία περιμένει. Μην γίνετε και σαπούνι τώρα, κρίμα είναι".
  16. Οπότε, τι;

    ΤΙ;;; λέω. :wtf

    Να γίνονται μία στις τόσες, μια κατάληψη σε κάποιο κτήριο, υπηρεσία, ωραία, γίνεται ένας ντόρος μέχρι να ρθούνε σε κάποια στιγμή τα ματ να βγάλουνε τους καταληψίες, η να πλακώνονται κάθε τόσο σε κρυπτο κηνυγητό στα σοκάκια οι Φα με τους Αντιφά, να παίρνει ένας κάδος σκουπιδιών φωτιά, και τι έγινε; Πόσες φορές γίνονται αυτά, πολλές φορές έχουν γίνει.

    Έγινε κατάληψη στη Νομική, μία, δύο, ξέγινε μετά. Θα απαλλαχθεί ο λαός από την τυραννία των δανειστών ΕΕ / ΔΝΤ και των δουλικών μ' αυτό; Θα σβήσει το ποσοστό της ΧΑ;

    Ίσα ίσα οι ΧΑ βγαίνουν με γραβάτες και κοστούμια, και σου λένε "ορίστε, εμείς είμαστε τζέντλεμεν, οι άλλοι είναι μπαχαλάκηδες".

    Τέλος πάντων αναρωτιέμαι. Εκτός αν εννοείτε να γίνει ένα σύγχρονο πολυτεχνείο; Να πέσει δηλαδή το σύστημα με ένα άλλο πολυτεχνείο λέτε...ναι αλλά εκεί όμως...θέλω να πω το πολυτεχνείο το 1973 είχαν σκοτωθεί άνθρωποι.
  17. η αληθεια ειναι οτι δεν αξιζει να γινεις εκλογικη πελατεια κανενος και ουτε μου φαινεται και τοσο οτι με τις εκλογες θα χαλασει η σουπα γενικα .
    εχω το βιτσιο ομως να προσεχω που και που με τι χαλιουντε αυτοι που επιθυμουν να αρπαξουν την εξουσια και πως προσπαθουν να αποκτησουν τη συναινεση που χρειαζοντε για να περασουν στην κοινωνια τις αδικιες που τους συμφερουν. Η παροχη συναινεσης ειναι αυτο που αξιζει προσοχης οπως το βλεπω και οχι οι εκλογες καθεαυτες. Οι εκλογες απλως παρεχουν ενα μεγαλο και σημαντικο για αυτους οπως φαινεται κομματι αυτης της συναινεσης. Απο που φαινεται; Απο τους πορους και τις τεραστιες προσπαθειες που καταβαλλουν για να επιρεασουν (οσον αφορα τις εκλογες) το εκλογικο σωμα. ειτε για να φηφισει αυα που θελουν, ειτε να απεχει (καλα τα ειπε επισης ο χαρης παραπανω) αν δεν προκειται να ψηφισουν ετσι και αλλιως αυτο που θελουν και δυσφημουν αυτο που παρεκλινει . λεω παρεκλινει γιατι δε νομιζω οτι προκειται πραγματικα για κατι αντιθετο, δηλαδη καπου συμφωνω στο οτι τα διπολα αριστερα-δεξια κλπ ειναι πλαστα σε καποιο βαθμο. Βλεπουμε λοιπον οτι ξοδευουν πολλα για να επιρεασουν την κοινη γνωμη, σφαζοντε μεταξυ τους για το ποιος θα αποκτησει μεγαλυτερο κομματι στα μεσα ενημερωσης, πληρωνουν αδρα για το πως θα εκμευταλλευτουν προς οφελος τους τα big data, οπως και για να εξαγορασουν ανθρωπους αλλά και κατι που τα τελευταια χρονια εχει γινει πολυ εντονο αν το προσεξεις ειναι οτι προσπαθουν μεχρι αηδιας να δυσφημισουν και να υποβαθμισουν οτιδηποτε ξεφευγει εστω και λιγο και δεν ειναι ακριβως αυτο που θελουν. Αυτο το τελευταιο μου εχει κανει εντυπωση και δεν μπορω να καταλαβω γιατι κυνηγαν με τοση μανια ακομη και το απειροελαχιστο που παει να ξεφυγει, ομως βλεπω οτι το κανουν (και δε νομιζω οτι ειναι μονο δικη μου αυτη η εντυπωση).
    Ως εκ τουτου απο τη μερια μου δε θα τους κανω τη χαρη να απεχω και θα ψηφισω καποια μαλακια. Μπορει να μη χαλασει η σουπα γενικα αλλά καποιων θα χαλασει και μπορει να γινει και δυσπεπτη αν κρινω απο τις αντιδρασεις μερικων. Η cnt παντω χαλασε τη σουπα πολλων (αν και άλλο τοτε άλλο τωρα, δε συγκρινω)
    Επισης μου φαινεται πολυ φιλοδοξο (να το πω μαξιμαλιστικο; ) το να αλλάξει κατι παραπανω μια συγχρονη στηλη του ντουρουτι, αλλά δε με χαλαει κιολας. Γιατι ομως να περιοριστεις μονο σε κατι τετοιο; οτι υπαρχει χρησιμο ειναι
    και τελος το μνημονιο ειναι μια ποιοτικα πολυ πιο ασχημη κατασταση για να την υποβαθμισω σε ενα απλο διλλημα.
    Αρέσει σε Χάρης
  18. Για πείτε του γιατί εθελοτυφλεί ώστε να μην βλέπει «οι άλλοι τι λένε γιατί ταράζεται», οι αναρχικοί τι έχουν να προτείνουν εκτός από αερολογίες, φούντες και φούμαρα για την κατάσταση στην Ελλάδα; Γιατί το τι έγινε σε άλλες εποχές δεν νοιάζει καθόλου τους τώρα.

    Itsok, ως προς το τι θα ψηφίσεις, πόσες κολωντούμπες θέλεις να δεις ακόμα;
  19. ΟΚ λοιπόν, μπορούμε να χαρούμε τη δημοκρατία επιλέγοντας το πιάτο μας ανάμεσα σε σκατά, εμετούς, μύξες, ψόφιες μύγες και ποντικοκούραδα. Αρκεί που τα σκατά θα ενοχληθούν αν επιλέξουμε τις μύξες.

  20. Καλά, μην θυμώνεις. Πιστεύω να κατάλαβες και εσύ πως δεν είναι κανείς μας «από τους απέναντι», τους φασίστες δηλαδή. Μπορεί η απάντηση να βρίσκεται σε έναν συνδυασμό των παραπάνω δράσεων, και πολιτική ανυπακοή, και διαδηλώσεις, και antiψήφος, και δρόμος, λίγο από όλα. Θα επανέλθουμε στη συζήτηση πιστεύω.

    Όμως μιας και το νήμα είναι για τον φασισμό, θα σας διηγηθώ κάτι ενδιαφέρον.

    Έτυχε πριν αρκετά χρόνια, έτυχε λέω, και θα σας πω πως, να διαβάσω το βιβλίο «Ο αγών μου».

    Ξέρω απάντηση:

    -ΤΙ ΕΙΠΕΕΕΕΣ ΒΡΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕΕΕΕ!!! ΔΙΑΒΑΣΕΣ «Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ»;;;;; :mad:

    -ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΕΕΕΕΣ!!!

    -ΦΤΟΥ ΣΟΥ, ΦΤΟΥ ΣΟΥ, ΦΤΟΥ ΣΟΥ!!!

    -ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΦΤΟΥ ΣΟΥ!!! :mad:

    Και γιατί το διάβασες;

    Λοιπόν θα σας πω το στόρι. Είχα πάει με έναν γνωστό μου από την επαρχία, να του κάνω ξενάγηση στην Ακρόπολη. Αφού λοιπόν του έδειξα τα μνημεία, του είπα όσα ήξερα, κατεβήκαμε στην Διονυσίου Αεροπαγίτου, ήπιαμε έναν καφέ, και χαζεύαμε.

    Είχε λοιπόν φεστιβάλ βιβλίου, με πάγκους, κοιτάγαμε τα βιβλία, και σε μια στιγμή σε έναν πάγκο, τι βλέπω; Το βιβλίο αυτό, μάλιστα σε πολλές κόπιες στον πάγκο. Λέω «όχι, δεν είναι δυνατόν», τέλος πάντων η περιέργεια αν θέλετε, αλλά και επειδή μου άρεσαν τα ντοκιμαντέρ Β’ Παγκοσμίου Πολέμου (Η μάχη του Ειρηνικού, με τους γιαπωνέζους, τέτοια), λέω ας το αγοράσω να δω ρε παιδί μου τι λέει, τι έλεγε μέσα ο Αδόλφος.

    Το βιβλίο κόστιζε σας παρακαλώ τότε (προ κρίσεως), 45 Ε ! Επειδή τότε, προ κρίσης επαναλαμβάνω, είχα κάποια λεφτά στην τσέπη, το πήρα. Το προλόγιζε ένας έλληνας κομμουνιστής, δεν θυμάμαι ποιος θα σας γελάσω, επώνυμος όμως. Το στυλ του προλόγου ήταν «προλογίζω σαν παράδειγμα προς αποφυγή». Αφού διάβασα, στον πρόλογο αυτόν έλεγε την ιστορία του βιβλίου, πως είναι απαγορευμένο στη Γερμανία, και το πότε γράφτηκε.

    Ο Αδόλφος λοιπόν, είχε συγγράψει λέει το βιβλίο στη φυλακή, μετά το πρώτο πραξικόπημα της μπυραρίας το λεγόμενο. Μαζί, ήταν και ένας άλλος, ο Χάινριχ, ο οποίος ουσιαστικά συνέγραφε με υπαγόρευση και βοηθούσε στη συγγραφή του βιβλίου.
    Οπότε τι λέει μέσα το βιβλίο, εγώ διάβασα μέχρι την μέση, μετά το παράτησα, δεν το ξανάπιασα ποτέ, το πήγα στην ανακύκλωση χαρτιού συγκεκριμένα. Δεν ήθελα καν να το δώσω αλλού.

    Το βιβλίο ξεκίναγε με χάρτες της τότε Ευρώπης, και έδινε μεγάλη έμφαση στην περιγραφή της Αυτοκρατορίας των Αψβούργων, στην Αυστρία, ο Χίτλερ ήταν αυστριακός, στην Πρωσία, στα αμφιλεγόμενα εδάφη τότε, όπως Αλσατία, Λωρραίνη, Σουδήτια, πολύ περισσότερο στην Πρωσία.

    Από ιστορική ανάλυση ήταν φοβερά λεπτομερές, πήγαινε πίσω ακόμα και στα γερμανικά κρατίδια, και ανέλυε τα λάθη του Α Παγκοσμίου πολέμου, ανέφερε πολλές φορές στρατιωτικούς της Γερμανίας όπως τον Λούντεντορφ, και άλλους. Φυσικά έθαβε πάρα πολύ τη Γαλλία, και πολύ περισσότερο τους αυτοκράτορες της Αυστροουγγαρίας. Τον Φρανζ Γιοζεφ.
    Όμως, η ανάλυση ιστορικά, και στρατιωτικά, ήταν άψογη σαν ανάλυση. Προσοχή στο εξής: Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσον οι αναλύσεις έστεκαν, γιατί αν το διάβαζε ιστορικός, μπορεί να έφερνε αμέσως αντεπιχειρήματα, πως «εκεί δεν ήταν έτσι», «αυτό είναι λάθος».

    Σε πολλά θέματα ιστορικά και στρατιωτικά, είχε εμμονές, και τα ξαναέπιανε πάλι, είχε δηλαδή επαναλήψεις. Ο τρόπος γραψίματος ήταν οι λεγόμενες «θουκιδίδειες προτάσεις», δηλαδή αν θυμάστε οι προτάσεις αυτές είναι μεγάλες, και αν δεν είσαι συγκεντρωμένος σου ξεφεύγει το νόημα. Είναι πολύπλοκες οι προτάσεις.

    Για τους εβραίους τώρα. Μέχρι την μέση του βιβλίου, αργεί πολύ να τους αναφέρει, προς την μέση ξεκινά και πετάει καρφιά. Αποφεύγει όμως την άμεση κατηγορία με επιμονή.

    Για εμάς, την Ελλάδα, τους έλληνες, που λένε μερικοί ότι μας θαύμαζε και λοιπά. Λοιπόν, παρόλο που είχα το νου μου να δω που μας ανέφερε, δεν μας ανέφερε, μόνο μια φορά στο ξώφαλτσο, πως οι έλληνες που είχαν ένα μεγάλο πολιτισμό.

    Ξεκίναγε πάντως πολύ με θέματα της Αυστρίας, και μετά πήγαινε στη Γερμανία.

    Στο υπόλοιπο βιβλίο δεν ξέρω τι γινόταν, δεν το διάβασα όλο όπως είπα. Για τους εγγλέζους, δεν ήταν άμεσα κατήγορος όσο θυμάμαι, αλλά έθαβε τον κοινοβουλευτισμό, ίσως επειδή είχε ιστορία αυτό στην Αγγλία. Στην Ιταλία αναφέρονταν.

    Εντύπωση όμως μου έκανε ένα σημείο, και με προβλημάτισε σε αυτό.

    Έπιανε λοιπόν τον κοινοβουλευτισμό, και έλεγε πως "στο σύστημα αυτό έχουν φροντίσει, τα κόμματα και οι βουλευτές, να μην έχουν την ευθύνη αυτών που ψηφίζονται. Πως το καταφέρνουν; Όταν λέει θέλουν να ψηφίσουν μια σειρά νόμων, δεν τους συγγράφουν οι ίδιοι, αλλά πετάνε το μπαλάκι στους τεχνοκράτες. Φτιάξτε μας δηλαδή την νομολογία που να κάνει αυτά τα πράγματα. Οι τεχνοκράτες συγγράφουν την νομολογία, και την πάνε πίσω στους βουλευτές. Στη συνέχεια εκείνοι την ψηφίζουν. Οπότε λέει, αν κάποιος ζητήσει την ευθύνη, οι βουλευτές θα πουν «αναζητήστε τους τεχνοκράτες, εμείς απλώς ψηφίσαμε». Οι τεχνοκράτες θα πουν «εμάς μας αναθέσανε κάτι, μια εργασία, την φτιάξαμε, τους την παραδώσαμε, εμείς δεν έχουμε ευθύνη». Οπότε, από τους μεν στους δε, και οι δύο πλευρές αποποιούνται την ευθύνη.


    Κάτι δεν σας θυμίζει εδώ στα λεγόμενα; :confused: