Απορίες σχετικά με ανωνυμία και TOR
Καλημέρα, παρακολουθώ την αρθρογραφία του osarena εδώ και 1,5 χρόνο, κυρίως μέσω twitter. Εκτιμώ τις απόψεις και την κατάρτιση όσων γράφουν στο site. Ασχολούμαι με την πληροφορική σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο. Είμαι προγραμματιστής. Με αφορμή τα 2 παρακάτω άρθρα
https://old.osarena.net/asfalia-anonimia...ti-android
https://old.osarena.net/deep-web-i-alli-...den-vlepis καθώς και άλλα σχετικά τόσο στο osarena όσο και σε άλλες ιστοσελίδες μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορείες. Βασίκα άπειρες απορείες. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος και περιεκτικός:

1) Έστω ότι έχω ένα blog και θέλω να το ενημερώνω χωρίς να το γνωρίζει ο διαχειριστής του δικτύου που εργάζομαι ή ο ISP του adsl στο σπίτι μου. Μπορώ να χρησιμοποιώ δηλαδή το TOR χωρίς να γίνομαι αντιληπτός από τους 2 παραπάνω. Αν ναι, κινδυνέυω να δεί κάποιος άλλος την Ip μου ή ακόμα και τις πληροφορίες που στέλνω; Τι γίνεται στο λεγόμενο Exit Node του TOR. Εκεί κινδυνέυω να γίνω αντιληπτός πχ αν ο exit node ανήκει σε κάποια υπηρεσία και να βρεί την IP μου;

2) Έχει νόημα να χρησιμοποιώ το TOR για υπηρεσίες όπως Twitter ή Blogspot.com; Γενικά να δημοσιεύω πληροφορίες μέσω TOR σε διάφορες τέτοιες υπηρεσίες, χωρίς να μπορεί να ανηχνευθεί η ip μου απο τους "ενδιάμεσους". Προφανός το Twitter γνωρίζει ποιος είμαι και ξέρει και την ip μου, σωστά;
Αυτα
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας
Καλή συνέχεια
  Απάντηση
Καλησπέρα techrikon καλώς ήρθες στο OSArena. Ελπίζω τα πρώτα δειλά-δειλά αναρτήματα σου με απορίες να είναι πολλά και στο εγγύς μέλλον. Το TOR σε γενικές γραμμές είναι εξαιρετικά απλό αλλά και σύνθετο. Για να καταλάβεις πως λειτουργεί πρέπει να καταλάβεις τι είναι. Αποτελεί δυνατό εργαλείο ανωνυμίας για το internet, δεν παύει όμως να έχει τις αδυναμίες του. Σχετικά με τα ερωτήματα σου, να σε εξηγήσω ότι: