Πόσο στοιχίζει μια ανεξάρτητη παραγωγή ενός παιχνιδιού; [indie game]
#1
[IMG]indie-developer.png[/IMG]

Δεν είναι και λίγες οι αναφορές που έχουμε κάνει στα λεγόμενα Indie Games. Αυτά είναι ανεξάρτητες παράγωγες από απλούς προγραμματιστές ή χομπίστες, δεν έχουν από πίσω τους οικονομικά μπάτζετς, δεν έχουν τη στήριξη μεγάλων εταιρειών επαγγελματικών εργαλείων που διευκολύνουν τη δουλειά τους. Ό,τι δημιουργούν το κάνουν από μεράκι και δεν είναι λίγες οι φορές που με κάποια τέτοια… ταπεινά παιχνιδάκια έχουμε εθιστεί ώρες και ώρες μπροστά τους, προκειμένου να τα τερματίσουμε! Μη μου πείτε πως δεν κολλήσατε με το SteelStorm;
Πολύ συχνά μάλιστα μέσω του Humble Indie Bundle και όχι μόνο, μπορούμε να αποκτήσουμε κάμποσα από αυτά σε πολύ χαμηλή τιμή που συνήθως είναι ένα πολύ μικρό συμβολικό τίμημα.

Όταν η Microsoft κατάλαβε ότι είχε φτύσει τους indies, κοίταξε κακήν-κακώς να τα μπαλώσει και έφτιαξε την υπηρεσία ID@Xbox, που προσφέρει στους ανεξάρτητους παραγωγούς παιχνιδιών την ευκαιρία να φτιάξουν παιχνιδάκια για τη “next-gen” κονσόλα της. Μάλιστα, οι πρώτοι που έσπευσαν, πήραν και τζάμπα το devkit. Υποτίθεται ότι μπορείς να φτιάξεις ένα παιχνιδάκι, θεωρητικά από το γραφείο του σπιτιού σου και να το αναρτήσεις στο Xbox Live χωρίς πολλά-πολλά έξοδα.

Έλα μου όμως που υπάρχουν πολλές κρυφές λεπτομέρειες και απαιτήσεις που, σιγά-σιγά αυξάνουν το κόστος σε τετραψήφια νούμερα. Αυτό διαπίστωσε ο δημιουργός του Sixty Second Shooter, ο οποίος κατέγραψε λεπτομερώς τα επιπλέον έξοδα που χρειάστηκε, για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το developing για κονσόλα είναι σαφώς πολύ πιο δαπανηρό από το να φτιάχνεις παιχνιδάκια για το PC, αν και το Steam έχει κι αυτό ορισμένες απαιτήσεις.
Εν πάση περιπτώσει, ιδού τι πλέρωσε ο φίλος για το παιχνιδάκι του για το Xbox One:

[IMG]Screenshot137.png[/IMG]

Το οποίον, ανεβάζει το κόστος στα 5 χιλιαρικάκια, 4 από τα οποία για ασφάλεια και σήμανση. Και φυσικά όλα αυτά δεν περιλαμβάνουν την προγραμματιστική δουλειά, την επιπλέον καλλιτεχνική επιμέλεια, τη συντήρηση του περιεχομένου του website, την τεχνική υποστήριξη, επιπλέον έξοδα για τυχόν συνεργάτες, κλπ, κλπ.
Οπότε, φίλε οδηγέ, ξέρεις ότι, εκτός κι αν θέλεις να είσαι χύμα στο κύμα, το να είναι indie, δεν είναι και τόσο φτηνό, τελικά…

  Απάντηση


Ίσως Σχετικά Νήματα...
Νήμα Άτομο Απαντήσεις Βλεφαριάσματα Τελευταία Ανάρτηση
  Color: Το web game που θα σε εθίσει Gianna 1 1.554 18.05.2015 00:13
Τελευταία Ανάρτηση: Πράος
  online browser game giannist2000 0 787 25.10.2012 15:43
Τελευταία Ανάρτηση: giannist2000
  Lagoonia: Το παιχνίδι με τους ναυαγούς! [browser game] constantinos 0 3.176 09.09.2012 18:59
Τελευταία Ανάρτηση: constantinos
  Amnesty the game: Ένα παιχνίδι για τη Διεθνή Αμνηστία constantinos 1 1.875 23.01.2012 17:51
Τελευταία Ανάρτηση: antaras
  Το Ninjas and Brooms (indie game), έρχεται στο Linux constantinos 0 786 18.01.2012 18:56
Τελευταία Ανάρτηση: constantinos

Πάμε στο Forum:


Πλάσματα σουλατσάρουν στο νήμα: 1 Επισκέπτης(ες)