Η πατρίδα είναι η πανάρχαιη γειτονιά μας στον κόσμο.
#11
Aυτο που λεει το συνθημα , οτι η εθνικη ενοτητα ειναι μια απατη, δυστυχως ειναι αληθεια. Και αυτο γιατι γενικα δεν υπαρχει εθνικο συμφερον. πχ οταν λεμε οτι παει καλα η "εθνικη" οικονομια , υποτιθεται οτι ολοι οσοι ανηκουν στο εθνος ωφελουντε. Δε νομιζω οτι ενας πχ αστεγος ή ανεργος ή άλλο ωφελειται, άλλοι ωφελουντε.
Επισης υπαρχει ενα άλλο συνθημα που λεει οτι οι προλεταριοι δεν εχουν πατριδα... αυτη την εποχη ομως το κεφαλαιο ειναι αυτο που δεν εχει πατριδα και συνορα, ενω οι απλοι ανθρωποι λειτουργουν με βαση τους νομους που ισχυουν μεσα στα συνορα του κρατους που ζουν, αρα μαλλον εχουν πατριδα...
  Απάντηση
#12
Ασύνορη κοινωνία θα υπάρξει όταν η παγκοσμιοποίηση με την καλή έννοια, δηλαδή όλοι οι άνθρωποι έχουν καλές συνθήκες ζωής, εργασίας μιλάνε την ίδια γλώσσα, παράγοντες σημαντικοί που θα κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται όλο τον κόσμο Πατρίδα τους ανεξάρτητα, χρώματος, θρησκείας και όλους τους άλλους λόγους που τους κάνουν να αισθάνονται μειονεκτικοί.
Θα αργήσει αυτή η διαδικασία γιατί η ανθρωπότητα θα περάσει μέσα από επαναστάσεις, πολέμους, μεγάλες αναταράξεις, όμως με σύμμαχο την τεχνολογία ευελπιστώ να τα καταφέρει , εάν δεν κάνει το μοιραίο λάθος να αυτοκαταστραφεί.
  Απάντηση
#13
Στο θέμα των Κούρδων: Οι Κούρδοι, όταν έγινε η εθνοκάθαρση επί των Ελλήνων από τους Νεότουρκους (όχι όλους τους Τούρκους, υπήρξαν και αντίθετοι με αυτό Τούρκοι) πολέμησαν κατά των Ελλήνων γιατί ΕΠΕΛΕΞΑΝ "αρκαντασλαρ" με τους Τούρκους. Δηλαδή ως αδερφοί με τους Τούρκους να δημιουργήσουν ένα κράτος στο οποίο θα καταπνίγεται κάθε ιδιαιτερότητα από άλλους λαούς. Κάτι στο οποίο ήταν πιστοί και όταν έγινε η Απόβαση και η κατοχή της Κύπρου και τα γεγονότα του '55 και πολλά άλλα. Βέβαια οι Τούρκοι ως γνήσιοι ρατσιστές μετέπειτα τους μεταχερίστηκαν σαν ζώα. Τότε λοιπόν άρχισαν οι Κούρδοι να βγάζουν λόγους και να αναφέρονται στους "αξιοσέβαστους Έλληνες" και Αρμενιους που προυπήρχαν στην περιοχή και ακόμα και σήμερα υπερισχύουν γονιδιακά των λιγοστών Νομάδων που ήρθαν από εκεί που σήμερα είναι μια επαρχία της Κίνας. Αλλά !? στα βραβευμένα με φοίνικες και άλλα βραβεία έργα τους για τα δικαιώματά τους στο "αρκαντασλάρ" χτίζουν πολιτική και θεωρείες...έτσι για να διατηρούμε και μια συνέχεια με την πραγματικότητα που διαφέρει από το "Αχ οι καημένοι οι Κούρδοι".
Θα μπορούσα να επεκταθώ και σε άλλους που επικαλούνται τη διεθνή βοήθεια - ας πούμε οι Ουιγούροι από την Κίνα, τους οποίους οι συνεχιστές των θεωρειών του Κουμφούκιου έσπασαν στο ξύλο πολλάκις. Τους Χαζάρους και πολλούς άλλους που επικαλούνται τη διεθνή αμνηστεία και την ανθρωπιά μας. Βεβαίως να τους βοηθήσουμε αλλά όχι με κλειστά μάτια - Γιατί? Διότι η πολιτική των ανοικτών συνόρων δεν είναι ιδεολογικό απόκτημα και κοσμοθεωρεία αλλά αποτέλεσμα σ υ μ φ ε ρ ό ν τ ω ν . Έτσι πιστεύει το Pragma_linux διότι έτσι αποκαλύπτει η ιστορία και η κοινή λογική μου. Π.χ ο Στάλιν ήθελε όλοι να μιλάνε κυρίως Ρώσικα για να έχει κοινή βάση ανοφοράς, κοινή νομενκλατούρα και βαρχούσκα που να ελέγχει τα κουμμουνιστικά κράτη, κατέπνιξε πολλά δικαώματα λαών. Οι αυτοκρατορίες του παρελθόντος, Ρωμα'ι'κή και Βυζαντινή- κοινή διοίκηση και εργαλεία ελέγχου τους οι κατα τόπους πουλημένοι σε αυτούς βασιλιάδες - τσάροι. Τι είπε ο itsok? " το κεφαλαιο ειναι αυτο που δεν εχει πατριδα και συνορα" .Πόσοι διαφωνούν με αυτό? Είτε είναι φασίστες, κουμμουνιστές ή οτιδήποτε άλλο κόμμα μπορούμε να φανταστούμε? Άρα? Μήπως το κεφάλαιο θέλει να καταργηθούν τα σύνορα ??? Χμμμμ θα πει κάποιος " και η ανθρωπιά? Δεν
είμαστε άνθρωποι που πονάνε αυτούς που καταδιώκονται?
Συζητούσα χθες με ένα τουρίστα, 20 χρόνια μεγαλύτερο από μένα, πολυταξιδευμένο και πολυδιαβασμένο. Μιλούσαμε για το Θεό. Και συμφωνούσαμε και οι δύο σε κάτι - "Δεν είναι κατ'ανάγκη ασύμβατος ο υλισμός (όλες οι μορφές του) με τον πνευματικό άνθρωπο, ούτε με τον ανθρωπισμό ως ιδέα" Η απλούστατη εξήγηση - είναι όλα παράγωγα του ανθρώπου γιατί να είναι κατ'ανάγκη ασύμβατα!? Ναι αλλά γιατί έρχονται σε σύγκρουση σε πολλές θεωρείες? Γιατί υπάρχουν σ υ μ φ έ ρ ο ν τ α και πολιτικές ελέγχου και εξουσίας. Με απλά λόγια- δεν είναι ασύμβατος ο κουμμουνισμός με το Χριστιανισμό αλλά με τη θρησκεία που παρουσιάζει παππάδες που βλογάνε τα γένια βασιλιάδων για να διαιωνίζουν τα ολόχρυσα άμφιά τους. ελπίζω να επιχειρηματολόγησα στο ερώτημα της προηγούμενης παραγράφου.
Δεν κατηγορώ σε τίποτα τον Ασύνορο που το ψευδώνυμό του θέλει ανοικτά σύνορα. Ούτε στον φασίστα που φτύνει και βρίζει τους μετανάστες. Γιατί για μένα όλοι είμαστε ψαράκια στην ίδια γυάλα, όπως λένε οι Pink Floyd. Άλλοι μας περιπαίζουν... Θέλω να σεβαστούνε όλοι το δικαίωμά μου να έχω μεγάλο πολιτισμό σαν Έλληνας και να τους αμφισβητώ όταν λένε ψέμματα για την Ελλάδα και προσπαθώ να μην προσπεράσω τον επόμενο Ακάκιο Ακάκιεβιτς όταν θα με κοιτάξει και θα μου πει "αδερφέ γιατί με μισείς....είμαι σαν εσένα" Να τον βοηθήσω ίσως και να του ζητήσω συγνώμη. Αλλά μάλλον θέλω πολλά... Είναι πολλά και δύσκολα ?
  Απάντηση
#14
itsok, post: 24135, member: 1880 είπε κι ελάλησε:Aυτο που λεει το συνθημα , οτι η εθνικη ενοτητα ειναι μια απατη, δυστυχως ειναι αληθεια. Και αυτο γιατι γενικα δεν υπαρχει εθνικο συμφερον. πχ οταν λεμε οτι παει καλα η "εθνικη" οικονομια , υποτιθεται οτι ολοι οσοι ανηκουν στο εθνος ωφελουντε. Δε νομιζω οτι ενας πχ αστεγος ή ανεργος ή άλλο ωφελειται, άλλοι ωφελουντε.
Επισης υπαρχει ενα άλλο συνθημα που λεει οτι οι προλεταριοι δεν εχουν πατριδα... αυτη την εποχη ομως το κεφαλαιο ειναι αυτο που δεν εχει πατριδα και συνορα, ενω οι απλοι ανθρωποι λειτουργουν με βαση τους νομους που ισχυουν μεσα στα συνορα του κρατους που ζουν, αρα μαλλον εχουν πατριδα...

Το "οι προλετάριοι δεν έχουν πατρίδα" το έχει πει ο Κάρλ Μάρξ. Σαν σύνθημα εμφανίστηκε στην Ελλάδα το '74 όταν το φώναξαν οι πρώτοι (και αρκετά "διαβασμένοι") αναρχικοί της "Διεθνούς Βιβλιοθήκης".

Τόσο ο Μπακούνιν όσο και άλλοι θεωρητικοί της αναρχίας βάδιζαν στα τυφλά, αφού δεν υπήρχε αναρχική θεώρηση πριν από αυτούς. Ο Πιερ Ζοζέφ Προυντόν ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε τον όρο "αναρχία", δανεισμένο από την αρχαιοελληνική τραγωδία και συγκεκριμένα από την Αντιγόνη του Σοφοκλή.
Ο Κρέοντας με τη φράση "ως έχουσα την αναρχίαν πόλει" (δηλαδή "σαν να πολιτεύεται χωρίς να λαβαίνει υπόψη της την εξουσία") για την Αντιγόνη, εισήγαγε τον όρο που έμεινε για πολλούς αιώνες αδρανής.

Το να "πολιτεύεται χωρίς να λαβαίνει υπόψη του της εξουσία" κανείς δε μπορεί να περιγράψει αυτό που ονομάζεται σήμερα "αναρχική θεώρηση". Ενας καπιταλιστής μπορεί να πολιτεύεται χωρίς να λαβαίνει υπόψη του την εξουσία (αφού παρασκηνιακά την ασκεί ο ίδιος), ένας μαφιόζος, ένας ελληνάρας που περνάει το φανάρι με κόκκινο, δε μπορεί να θεωρηθούν "αναρχικοί".

Η αναρχία λοιπόν απέκτησε χαρακτηριστικά που δεν είχε όταν πρωτοεμφανίστηκε ο όρος.
Ετσι θα συναντήσουμε στο ημερολόγιο του Προυντόν σαφείς ρατσιστικές και σεξιστικές αναφορές (ότι "οι γυναίκες είναι για τις δουλειές του σπιτιού" οι εβραίοι "μισητή ράτσα" και οι μαύροι "κατώτερη φυλή"), όπως και την υποστήριξή του στους Νοτίους κατα τον αμερικανικό εμφύλιο, θέσεις αντιδιαμετρικά αντίθετες με αυτό που ονομάζεται σήμερα "αναρχία".

Ο Μπακούνιν από την άλλη, προέρχεται από τον εθνικιστικό χώρο. Απόφοιτος της στρατιωτικής σχολής του Τσάρου με ιδέες αυτό που θα λέγαμε σήμερα "φασιστικές". Είχε δημοσιεύσει άρθρα υπέρ του "πανσλαβισμού", μιας καθαρά φυλετικής ιδεοληψίας ανάλογης με το σημερινό "πανελληνισμό". Ακόμα και μετά την έντονη δραστηριοποίησή του στην Πρώτη Διεθνή, ο Μπακούνιν δημοσίευε ρατσιστικά αντιεβραικά άρθρα όπου κατηγορούσε το Μαρξ, μεταξύ άλλων λόγω της εβραικής του καταγωγής.

Ομως η αναρχία δεν είναι ούτε ο Μπακούνιν ούτε ο Προυντόν ούτε ταυτίζεται δογματικά με όποιον έχει βάλει το λιθαράκι του στην ιστορία της, όσο βαρύ κι αν ήταν. Η αναρχία είναι ένα ποτάμι, κινείται όπως κινούνται οι σταγόνες που το αποτελούν. Εξακολουθεί να διαμορφώνεται μέχρι σήμερα.

Από την αστική επανάσταση μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα που εμφανίστηκε η αναρχία σαν θεωρία και κίνημα, η έννοια της πατρίδας ήταν συνδεδεμένη με την αντίθεση στη μοναρχία και τη θεοκρατία.
Σε κανενός δουλοπάροικου την "ψυχή" δεν ήταν ριζωμένη καμία "πατρίδα" πριν την αστική επανάσταση. Αφενός η μοναδική εξουσιαστική "αξία" ήταν ο βασιλιάς και ο ντόπιος προεστός, αφετέρου η μόνη επιτρεπόμενη πολιτική ήταν αυτή που όριζε το Βατικανό.
Σε μια εποχή που το Βατικανό είχε ξεκάθαρες επεκτατικές τάσεις (αυτό που θα λέγαμε σήμερα "ιμπεριαλισμό") που ονόμαζε οικουμενικότητα και "καθολικισμό", η έννοια της "πατρίδας" δεν ήταν και τόσο βολική.
Αν μάλιστα ληφθεί υπόψη ότι υπήρχαν ακόμα αρκετές ομάδες νομάδων που δεν είχαν καμιά σύνδεση με κάποιο συγκεκριμένο τόπο, κανείς δεν είχε λόγους να επινοήσει, πόσο μάλλον να "βάλει στην ψυχή του" κάποια "πατρίδα".

Ενδεικτικά, αναφερόμενος στο Βυζάντιο, οι θεωρούμενοι "πρόγονοι" των σημερινών αποκαλούμενων Ελλήνων σφάζονταν μεταξύ τους χωρισμένοι σε αιρέσεις, με επικεφαλείς θερμοκέφαλους δεσποτάδες που διεκδικούσε ο καθένας για τον εαυτό του τη "θεία χάρη".

Με τη λέξη "πάτρια" οι αρχαίοι περιέγραφαν την πατρική τους κληρονομιά ενώ σε πολλές περιπτώσεις "άπατρις" σήμαινε αυτόν που ήταν άκληρος. Στις ιεραρχικές αρχαιοελληνικές κοινότητες η λέξη "πατρίς" σήμαινε το κράτος, την πόλη-κράτος. Σε καμιά περίπτωση δεν ήταν "πατρίς" των Σπαρτιατών η εχθρική Αθήνα για παράδειγμα, πράγμα που απάντησαν οι ίδιοι οι Σπαρτιάτες όταν κατηγορήθηκαν για ασέβεια στους αθηναικούς νόμους όταν κατέλυσαν προσωρινά στην Αθήνα κατα τους Περσικούς πολέμους.
Ο Σωκράτης που στρατεύτηκε και πολέμησε για το Αθηναικό κράτος, έλεγε "δεν είμαι πολίτης της Αθήνας ούτε της Ελλάδας. είμαι πολίτης του κόσμου".

Το δε έθνος, μια λέξη που προέρχεται από τον Ομηρο, περιέγραφε το ακαθόριστο σμήνος. Ο Ομηρος έγραφε για το "έθνος των Δαναών" όπως έγραφε και για το "έθνος των ναυτικών", το "έθνος των νεκρών" και τα "έθνη μελισσών".

Οπως η αναρχία, έτσι και οι έννοιες της "πατρίδας" και του "έθνους" σήμαιναν κάτι εντελώς διαφορετικό στην αρχαιότητα. Οπως δεν υπήρχε αναρχία έτσι δεν υπήρχε πατριωτισμός ή εθνική συνείδηση.

Κατά την αστική επανάσταση, όταν η επικράτεια του μονάρχη αμφισβητήθηκε έντονα και η θεοκρατική εξουσία έπρεπε να περιοριστεί στα "του πνεύματος" ώστε ν'ανοίξει ο δρόμος για την εξουσία του χρήματος, έπρεπε να βρεθεί μια νέα "αξία" η οποία να συγκινεί και τελικά να χειραγωγεί τις μάζες.

Κάπως έτσι γεννήθηκε η "πατρίδα" και το "έθνος" με τη σημερινή τους έννοια. Οι αστικοί πόλεμοι δε γίνονται για τους "άγιους τόπους" ούτε για τη δόξα του Καίσαρα, γίνονται επίσημα για την "πατρίδα" κι ανεπίσημα για το χρήμα.
Ο φαντάρος-κρέας για τους πολέμους δε συγκινείται πλέον με το νεύμα της βασιλοπούλας ή την ευλογία του Πάππα, συγκινείται με τη σημαία, τον εθνικό ύμνο και τα τοιαύτα. Το αποτέλεσμα και πάλι είναι να βλέπει τα ραδίκια ανάποδα.

Στην αρχή ωστόσο ήταν ριζοσπαστικές οι έννοιες τόσο της "πατρίδας" όσο και του "έθνους", που μέχρι και τον 20ο αιώνα χρησιμοποιήθηκαν ευκαιριακά ακόμα κι από απελευθερωτικά κινήματα. Οσοι πολεμούσαν έναν καταπιεστή που τους καταπίεζε με εθνολογικά κριτήρια (π.χ. αποικιοκράτες) ανόμαζαν τους εαυτούς τους "εθνοαπελευθερωτές".
Στην ουσία οι περισσότεροι πολεμούσαν για την ελευθερία, όμως η αντίθεση στο καταπιεστή τους είχε εθνικό χαρακτήρα, όχι γιατί το έδωσαν οι ίδιοι "που είχαν την πατρίδα στην καρδιά τους" αλλά επειδή το είχε δώσει ο ίδιος ο κατακτητής.

Δεν είναι περίεργο λοιπόν που οι εθνοπατριωτικές κορώνες της εποχής δεν ακούγονταν από τη συντηρητική μούχλα όπως σήμερα αλλά από τα πιο ριζοσπαστικά κομμάτια όπως οι αναρχικοί κι οι κομμουνιστές.

Η Επανάσταση του 1821 είναι ενδεικτική του αγώνα για ελευθερία που φοράει "εθνικό" καπέλο.
Κι αφού οι "Ελληνες" (μέχρι τότε ήταν "ρωμιοί" ή "γκιαούρηδες") κατάφεραν να νικήσουν τους φεουδάρχες Οθωμανούς και να αποδώσουν την εξουσία στην ανερχόμενη αστικά δύση, 100 χρόνια αργότερα (1922) τους έβαλαν να κάνουν το ίδιο και στην Τουρκία. Να διώξουν τους θεοκράτες χοτζάδες και τους φεουδάρχες σουλτάνους και να εγκαθιδρύσουν ένα φιλικό προς τους αστούς καθεστώς.

Εκεί βέβαια φάνηκε ότι τα περί "πατρίδας" ήταν φούμαρα. Ο Ελληνικός στρατός αφού "απελευθέρωσε" τις περιοχές που ζούσαν (μεταξύ άλλων) και ελληνόφωνοι, προχώρησε για την Αγκυρα, ενέργεια που δε συνάδει με το "πατριωτικό" κίνητρο. Ετσι ητηθηκαν όπως ήταν αναμενόμενο κι ανέλαβε να καθαρίσει για λογαριασμό των αστών ο (επίσης ελληνόφωνος σαλονικιός) Κεμάλ Ατατούρκ που όπως φάνηκε τα κατάφερε καλύτερα.
Οσο για τις "αλύτρωτες πατρίδες" και τους "μικρασιάτες αδελφούς", το κουτόχορτο με το οποίο τάισαν τον κόσμο για να πάει να σκοτωθεί στην Τουρκία, αποδείχτηκαν ΠΙΠΕΣ.
Κι όταν οι μικρασιάτες πρόσφυγες μετά την πανωλεθρία στράφηκαν στην Ελλάδα για να επιβιώσουν, η εξουσία (κι αρκετοί "πατριώτες") τους αντιμετώπισε σαν τα ζώα.

Ομως την ιστορία τη γράφουν οι νικητές. Και νικητής είναι όποιος βγαίνει από έναν πόλεμο διατηρώντας την εξουσία του. Αλλιώς λέγεται "μακαρίτης".
Ετσι και την "ιστορία του Ελληνικού έθνους" οι νικητές την έγραψαν και "ξέχασαν" να αναφερθούν σε αρκετά γεγονότα που δε συνάδουν με την ειδυλλιακή εικόνα της "πτωχής πλην τίμιας ελλαδίτσας".
Οπως το γεγονός της ΕΠΙΒΟΛΗΣ των ελληνικών ενώ η συντριπτική πλειοψηφία μιλούσε αρβανίτικα, τη βίαιη ελληνοποίηση Βλάχων, Αρβανιτών, Ρομά, Σλάβων, Εβραίων κλπ, το εξαναγκασμό των νομάδων να αλλάξουν τρόπο ζωής, την επιβολή της θρησκείας, τις εθνοκαθάρσεις σλαβόφωνων από τον Παύλο Μελά κ.α.

Αν θέλουμε να παρατηρήσουμε πως συμβαίνει αυτό, δεν έχουμε παρά να παρακολουθήσουμε τη γειτονική "Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας". Οσα ακραία και τραβηγμένα βλέπουμε εμείς σήμερα με τις στημένες αφηγήσεις περί "απογόνων του Αλεξάνδρου", τα ίδια και χειρότερα ψέμματα ειπώθηκαν για να "νοιώθουμε Έλληνες" όταν μας χρησιμοποιεί ο καπιταλισμός.
Αν λοιπόν η "πατρίδα" μπήκε στην "καρδιά" ορισμένων ανθρώπων, δεν μπήκε και τόσο ανώδυνα.

Η αναρχία σήμερα έχει αρκετές τάσεις. Καμία από αυτές δεν αποδέχεται την πατρίδα σαν ιδανικό, καμιά δεν την ξεχωρίζει από την έννοια του κράτους.
Οι αναρχικοί κινούνται ανάμεσα στο διεθνισμό και τον αεθνισμό. Οπως έλεγε ο αναρχοκομμουνιστής επαναστάτης Νέστορας Μαχνό "Αναγνωρίζουμε μόνο μια πατρίδα: την Εργατική Τάξη".

Edit: Ακόμα και από βιολογικής άποψης ο άνθρωπος είναι άπατρις. Αν ο homo sapiens δεν είχε επιλέξει τη νομαδική ζωή αλλά είχε μείνει στην πατρίδα του την Αφρική, η Ευρασία και η Αμερική θα κατοικούταν αποκλειστικά από ανθρώπους του Νεάντερταλ.
Δεδομένου μάλιστα ότι η ποικιλομορφία του DNA μας έκανε πιο ανθεκτικούς σαν είδος, η προσκόλλησή μας σε κάποιο οριοθετημένο γεωγραφικό χώρο θα σήμαινε την εξαφάνισή μας σε βάθος χρόνου.
СМЕРТЬ НАСИПЬИКАМ ТРУДЯШИХСЯ
  Απάντηση
#15
Παράθεση:Τόσο ο Μπακούνιν όσο και άλλοι θεωρητικοί της αναρχίας βάδιζαν στα τυφλά, αφού δεν υπήρχε αναρχική θεώρηση πριν από αυτούς. Ο Πιερ Ζοζέφ Προυντόν ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε τον όρο "αναρχία", δανεισμένο από την αρχαιοελληνική τραγωδία και συγκεκριμένα από την Αντιγόνη του Σοφοκλή.

Παράθεση:Η αναρχία σήμερα έχει αρκετές τάσεις. Καμία από αυτές δεν αποδέχεται την πατρίδα σαν ιδανικό, καμιά δεν την ξεχωρίζει από την έννοια του κράτους.
Παράθεση:
Παράθεση:Οι αναρχικοί κινούνται ανάμεσα στο διεθνισμό και τον αεθνισμό. Οπως έλεγε ο αναρχοκομμουνιστής επαναστάτης Νέστορας Μαχνό "Αναγνωρίζουμε μόνο μια πατρίδα: την Εργατική Τάξη".

debianass γράφεις, γράφεις ότι σου κατέβει στο κεφάλι. Δηλαδή ο αναρχισμός είναι το άγνωστο με βάρκα την ελπίδα;

Παράθεση:Edit: Ακόμα και από βιολογικής άποψης ο άνθρωπος είναι άπατρις. Αν ο homo sapiens δεν είχε επιλέξει τη νομαδική ζωή αλλά είχε μείνει στην πατρίδα του την Αφρική, η Ευρασία και η Αμερική θα κατοικούταν αποκλειστικά από ανθρώπους του Νεάντερταλ.
Παράθεση:
Παράθεση:Δεδομένου μάλιστα ότι η ποικιλομορφία του DNA μας έκανε πιο ανθεκτικούς σαν είδος, η προσκόλλησή μας σε κάποιο οριοθετημένο γεωγραφικό χώρο θα σήμαινε την εξαφάνισή μας σε βάθος χρόνου.

Το έχουμε λύσει αυτό το θέμα όπου γης και Πατρίς!!!!
  Απάντηση
#16
Για το θέμα το DNA : Προσωπικά πιστεύω απ'οτι έχω διαβάσει οτι αυτό που ισχύει είναι οτι το "μπάσταρδο" ως αποτέλεσμα μείξης είναι πιο ανθεκτικό σε νόσους, καλύτερα προσαρμόσιμο και πιο εφευρετικό - κάτι που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν αντεπιχείρημα σε αυτούς που προτιμούν την καθαρότητα της φυλής.
Για το θέμα του πατριωτισμού: Είναι προ'ι'όν της κοινωνικής εκδήλωσης του ατόμου, νομίζω δεν πρέπει άμεσα να συνδέεται με το
DNA αλλά με την κοινωνία του ανθρώπου ως επιστήμη.
Διαφωνώ επίσης σε πολλά με τονdebianass, όσον αφορά την ιστορική του θεώρηση για την Ελληνική ιστορία. Αλλά debianass επέτρεψέ μου να μην αντιπαρατεθώ γιατί : 1) Θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση με αλλεπάλληλες δευτερολογίες που δεν έχω τη διάθεση, ούτε το χρόνο να συνεχίσω. 2) Όπως δήλωσα από όταν εγγράφηκα εδώ δεν συμφωνώ σε πολλά με τη διακύρηξη της ιστοσελίδας - ή καλύτερα, με το τρόπο που διατυπώνονται, αλλά θεωρώ οτι είναι οτι καλύτερο αυτή τη στιγμή για το ελεύθερο λογισμικό στην Ελλάδα. Σέβομαι πολύ τα παιδία που αρθρογραφούν εδώ και συμμετέχουν και θα ακολουθήσω και 'γω τη σελίδα. 3) Προέρχομαι από οικογένεια που έχει δώσει θύματα και έχουμε χαρακτηριστεί πολλά χρόνια ως κουμμουνιστικά μιάσματα αλλά μετά τις σπουδές μου σε κουμμουνιστικό κράτος έχω συνειδητά αποκυρήξει τον κουμμουνισμό, ενώ ταυτόχρονα κρατώ αποστάσεις από φασιστοειδείς και άλλες δεξιές πολιτικές και πρακτικές.
Μετά απεριορίστου σεβασμού σε όλους τους συμμετέχοντες στο φόρουμ, σε αυτούς που συμφωνώ μαζί τους και σε αυτούς με τους οποίους δε συμφωνώ !
  Απάντηση
#17
Δηλαδή ο μόνος αυθεντικός πατριώτης ήταν ο αναρχικός Μπακούνιν;
  Απάντηση
#18
asinoro, post: 24220, member: 1760 είπε κι ελάλησε:Δηλαδή ο μόνος αυθεντικός πατριώτης ήταν ο αναρχικός Μπακούνιν;

Το άρθρο έχει άλλο πνεύμα, λυπάμαι που δεν μπορείς να το πιάσεις.
«Αγαπώ αυτό που είσαι και όχι εκείνο που ήθελε ο εγωισμός μου να είσαι»…
  Απάντηση
#19
Δεν απευθύνεται στο θέμα αλλά σχετίζεται, που είναι το θέμα/μήνυμα:
Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρά 40 χρόνους σκλαβιά και φυλακή.
Τι κάνατε τον:
Ρήγας Φεραίος, “θούριος ύμνος στην Ελευθερία” που δεν τον βλέπω;
Ο Ρήγας Φεραίος δεν ήταν πατριώτης;

Ρε σεις τον έχετε κάνει «λάστιχο τον πατριωτισμό»!!!!
  Απάντηση
#20
asinoro, post: 24228, member: 1760 είπε κι ελάλησε:Δεν απευθύνεται στο θέμα αλλά σχετίζεται, που είναι το θέμα/μήνυμα
Δεν απευθύνεται στο θέμα, το οποίο σου έχουν ήδη πει ότι δεν καταλαβαίνεις, αλλά σχετίζεται με το θέμα (που δεν καταλαβαίνεις), ενώ την ίδια στιγμή χώνεις σε ανάρτηση άλλου αναφορά σε δική σου ανάρτηση, κάτι που από μόνο του είναι απρεπές. Η ανάρτηση που ρωτάς αφαιρέθηκε για τους λόγους που σου εξήγησα.
Το άπλυτο κορμί το πλένεις. Καθαρίζει. Η βρόμικη ψυχή πώς πλένεται;
  Απάντηση


Ίσως Σχετικά Νήματα...
Νήμα Άτομο Απαντήσεις Βλεφαριάσματα Τελευταία Ανάρτηση
  Σ' ένα κόσμο ταξικό, πρόσφυγες είμαστε όλοι Alternatina 81 6.477 20.02.2016 01:12
Τελευταία Ανάρτηση: Pareisaktos
  Υπάρχει ακόμα ελπίδα για αυτόν τον κόσμο Alternatina 1 856 13.10.2013 07:48
Τελευταία Ανάρτηση: psyxroskianapodos

Πάμε στο Forum:


Πλάσματα σουλατσάρουν στο νήμα: 1 Επισκέπτης(ες)