Η επαναλειτουργία του site και η επιστροφή των χρηστών
#41
Όλες οι δουλειές καλές είναι. Χαρά μου και περηφάνια μου να κάνω το αρχαιότερο επάγγελμα. Άμα έχεις όρεξη για δουλειά και προκοπή ξεπερνάς τις δυσκολίες. εγώ λέω να μπω δυναμικά στο παιχνίδι της αγοράς. Σκέφτομαι να κάνω προσφορές. Στα δύο μεροκάματα μου θα τους χαρίζω το ένα ... oh wait! ...:problem

Γεια σου ρε Αυτεξούσιε! Χαθήκαμε :)
  Απάντηση
#42
Πράος, post: 27808, member: 1459 είπε κι ελάλησε:Όλες οι δουλειές καλές είναι.
Το πρόβλημα όλων μας είναι ότι αμέσως κατάλαβες πως δε θα είμαστε οι πελάτες σε μια τέτοια υπόθεση. Αν με εννοείς, βεβαίως βεβαίως. Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή φυσικά, αρκεί να μην πληρώνεις για να την κάνεις.
Το άπλυτο κορμί το πλένεις. Καθαρίζει. Η βρόμικη ψυχή πώς πλένεται;
  Απάντηση
#43
Πράος, post: 27808, member: 1459 είπε κι ελάλησε:Γεια σου ρε Αυτεξούσιε! Χαθήκαμε :)
Tο osarena αναστήθηκε οπότε θα τα λέμε.:)
«Αγαπώ αυτό που είσαι και όχι εκείνο που ήθελε ο εγωισμός μου να είσαι»…
  Απάντηση
#44
Soulrain Falls, post: 27807, member: 1313 είπε κι ελάλησε:Παρεξήγησες. Αγοραίο έρωτα εννοούν.
μαλλον βιασμο θελεις να πεις. στον αγοραιο ερωτα κατι πληρωνεις την κοινη επι χρημασι εκδιδωμενη κυρια. στον βιασμο το κανεις παρα τη θεληση του αλλου, και δεν δινεις και δεκαρα (και πολλες φορες τον παιρνεις και οτι εχει κιολας). αυτο που μας κανουν δηλαδη τωρα εμας. και μας πηδανε και μας τα παιρνουν και αποπανω.
ονομαζομαι DarkGoth, και ειμαι «καλα»( ; )... το OsArena με θεραπευσε... (goth=!ok {equals} EMO)...  Emo
  Απάντηση
#45
DarkGoth, post: 27815, member: 1051 είπε κι ελάλησε:και μας πηδανε και μας τα παιρνουν και αποπανω.
Ρε φίλε Γκοθ είμαι σε μια φάση φέτος....δουλεύω σαν άλογο, εξυπηρετώ κόσμο αβέρτα λέμε. Και δε μένει φράγκο, ούτε για αγορές. Δεν κλέβω όμως και πληρώνω, προς το παρών φυσικά, έγκαιρα τα χρέη. Για το χειμώνα - προσπαθώ να μην σκέφτομαι. Αν ήξερες πως νιώθω όταν μαθαίνω ότι κάποιος βάζει λουκέτο...
Πέρσι μπήκε κάποιος "συνάδελφος" ας πούμε στο είδος, πιαστήκαμε στη συζήτηση και σε κάποια φάση τον ρώτησα "Με τι ασχολείσαι;". Πήρε μια έκφραση το πρόσωπό του, σαν να μου ανακοίνωνε ότι μόλις πέθανε η γυναίκα του. Μου είπε ότι είμασταν συνάδελφοι και αναγκάστηκε να κλείσει. Άσε χαλάστηκα. Ακόμα θυμάμαι το παλληκάρι καμιά φορά.
Λογιστικά, μαθηματικά - όπως θέλεις πες το, η κατάσταση στο εμπόριο κ στις μικρές επιχειρήσεις είναι ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ. Εγώ κ να θέλω να κλέψω έτσι όπως είμαι σύντομα θα με πιάσουν αλλά ένας γνωστός από Σέρρες προχθές με είπε ότι αν δεν κλέβει ένα ποσοστό ας πούμε 20-30 % πρέπει να κλείσει αυτομάτως το μαγαζί. Επιχείρηση γνωστή κ παλιά στις Σέρρες.
  Απάντηση
#46
Για να λέμε και τα σύκα σκάφη όμως, μιας και λες ότι είσαι στο εμπόριο, γνωρίζεις από πρώτο χέρι πόσο σκάρτος κλάδος είναι, σχεδόν ανέκαθεν. Για κάθε έναν που είναι όντως τίμιος και πιέζεται, υπάρχουν τρεις που έκλεβαν και κλέβουν όχι για να τα βγάλουν πέρα (που κι αυτό λάθος είναι αλλά τέλος πάντων) αλλά για να έχουν υπερκέρδη. Αδήλωτο ΦΠΑ, υπερχρεώσεις, πλασματικά τιμολόγια, τα γνωρίζεις. Κι εγώ τα γνωρίζω, γιατί στον ίδιο κλάδο δούλευα. Κι όλος ο κόσμος τα γνωρίζει. Αλλά δε θέλησε ποτέ κανένας πραγματικά να τα διορθώσει. Οι συνδικάλες φωνάζουν μια ζωή για τα «κεκτημένα» του κλειστού κλαμπ τους, ο φτωχός πλην τίμιος έμπορος προσπαθεί να είναι τέτοιος ακόμα κι όταν γνωρίζει ότι ο διπλανός δεν είναι ούτε φτωχός, ούτε τίμιος, αντί να συνειδητοποιήσει ότι ο «μάγκας» δεν κλέβει το κράτος αλλά την τσέπη τη δική του και το μέλλον του και να του φάει το λαρύγγι.

Επίσης, από τους χιλιάδες που έκλεισαν, δεν ήταν όλοι δύστυχοι. Πολλοί ήταν απλά ανίκανοι να κρατήσουν επιχείρηση ή/και λαμόγια. Και είναι άδικο να τους συνυπολογίζουμε με όσους πραγματικά έφτυσαν αίμα. Κάποιος που τον σκότωσε η υπερφορολόγηση δεν είναι καθόλου το ίδιο με εκείνον που δεν έκοψε είκοσι χιλιάρικα σε αποδείξεις επειδή «δεν τα έβγαζε πέρα». Αντίθετα, ο δεύτερος είναι μία από τις αιτίες που έχασε κόπους ζωής ο πρώτος.

Το «εγώ δεν έκλεψα» δεν είναι δικαιολογία. Τι έκανες κι εσύ κι εγώ κι ο παραδίπλα όταν ο τρίτος έκλεβε; Εκεί δεν είχαμε κάποιο καθήκον; Κι όμως, την πάπια κάναμε. Και φτάσαμε στο σήμερα, όπου επιμένουμε ότι προσβληθήκαμε ξαφνικά από άνωθεν κι έξωθεν ασθένεια κι ότι δεν υπήρχε για δεκαετίες σήψη. Όταν όμως, αντί να καθαρίσεις τη βρώμα, ψάχνεις τρόπους για να μην τη μυρίζεις, κάποια στιγμή θα σε πνίξει. Κι αυτό ακριβώς ζούμε όλοι μας.
Το άπλυτο κορμί το πλένεις. Καθαρίζει. Η βρόμικη ψυχή πώς πλένεται;
  Απάντηση
#47
Κάποτε πίστευαν ότι οι φτωχοί είναι οι καλοί και οι πλούσιοι οι κακοί, μέχρι που ήρθε η τεχνολογία και η εξέλιξη να μας αποδείξει, ότι φτωχοί και πλούσιοι είναι το ίδιο και ότι η συμπεριφορά και νοοτροπία αλλάζει ανάλογα με τις συνθήκες και τις καταστάσεις.
  Απάντηση
#48
Soulrain Falls, post: 27826, member: 1313 είπε κι ελάλησε:Για να λέμε και τα σύκα σκάφη όμως, μιας και λες ότι είσαι στο εμπόριο, γνωρίζεις από πρώτο χέρι πόσο σκάρτος κλάδος είναι, σχεδόν ανέκαθεν. ....
Νομίζω ότι γίνεσαι επιθετικός και άδικος με τους χιλιάδες εμπόρους της Ελλάδας. Εγώ ειλικρινά δηλώνω ότι δεν κλέβω και ξέρω πολλούς έντιμους εμπόρους. Η αμφίδρομη σχέση του λαδώματος με την εξουσία είναι κάτι που καλλιεργήθηκε στην Ελλάδα και υπεύθυνοι είμαστε όλοι οι Έλληνες για τις πολιτικές μας επιλογές. Αν και από την πείρα μου από το εξωτερικό δεν κατέχω σύστημα κουμμουνιστικό, καπιταλιστικό ή (είδα κ τέτοιο) το παλιό ευρωσοσιαλιστικό (άλα Ούλαφ Πάλμε) σύστημα που να μην έχει λαδώματα κ στενή σχέση με την εξουσία από συγκεκριμένους χαρακτήρες ανθρώπων. Εγώ το αποφεύγω και συστηματικά και συνειδητά όπως και οι γονείς μου πριν από 'μενα και πολλοί άλλοι που γνωρίζω. Κατηγορούμαστε σαν κλάδος ίσως για τις πολιτικές μας επιλογές εκτός αν εννοείς ο κάθε έμπορος να κάρφωνε τον διπλανό του όταν έβλεπε παρανομία. Εγώ δεν είμαι Γερμανός, ούτε μέλος κάποιου κομσομόλ σε κομμουνιστική κοινωνία για να το κάνω. Δείχνω την προτίμησή μου στις δημοκρατικές εκλογές και καταγγέλω όταν αδικούμαι ή απειλείται η ψυχική ηρεμία της οικογένειάς μου. Διαφωνούμε ότι οι αγρότες και οι μικρές επιχειρήσεις φορολογούνται βάναυσα και άδικα ή δηλώνουμε ότι το άξιζαν επειδή έκλεβαν κάποιοι και την πληρώνουν όλοι; Και αν την πληρώνουμε τώρα όλοι γίνεται με δίκαιο τρόπο; Γιατί εγώ έτσι κατάλαβα την απάντηση (εξαιρώ το όλοι, επαναλαμβάνω είναι εξαιρετικά άδικο για τους Έλληνες) ότι κλέβαμε και δικαίως τιμωρούμαστε επειδή δεν καταγγέλαμε τους εμπόρους που κλέβανε, στην αστυνομία ή στο ΣΔΟΕ.
Εγώ προσωπικά
1)δεν το δέχομαι ότι τα φάγαμε όλοι ή κλέβαμε όλοι . Το θεωρώ εξαιρετικά άδικο!
2) Δεν πιστεύω σε μαζική μεταχείρηση τύπου κομμουνισμού ή φασισμού της κοινωνίας. Δλδ βίαιες ανακατατάξεις και καταστολή με σκοπό αναδιαμόρφωση της κοινωνίας βάσει πολιτικού σχεδίου
3) Δεν επιθυμώ να εξαφανιστούν έμποροι και αγρότες και να γίνουμε μέλος ενός κουμουνιστικού κολχόζ ή ενός καπιταλιστικού απέραντου εργοστασίου.

Το ξανασκέφτηκα κάνω κ επεξεργασία για συμπλήρωμα.
Όταν έχουμε μαζεμένη οργή μέσα μας πολλές φορές πέφτουμε στη λογική του άσπρου- μαύρου. Το είχα και εγώ νέος κ καμιά φορά πάω να το εκδηλώσω αλλά συγκρατούμαι. Όχι πάντα. Πολλά πολιτικά συστήματα καθοδηγούνται μέσω ηγετών από τέτοια λογική. Είσαι πολύ διαβασμένος, νομίζω δε χρειάζεται να αναφέρω παραδείγματα. Γενικά όμως η λογική του μαύρου- άσπρου δεν είναι σωστή κατ'εμέ. Δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα και έρχεται σε αντίθεση με τον ίδιο μας τον εαυτό όταν κάποια στιγμή έρθουμε στην αντίφαση που προκαλεί => δράμα και γράφουμε μετά λυπητερά μυθιστορήματα και νουβέλες. Αυτό ίσως είναι η ρεαλιστική βάση που κάποιοι διαφωνούμε με απολυταρχικά καθεστώτα αλλά συμβιώνουμε με αυτά. Κάποιοι και είμαι σίγουρος ότι είναι πολλοί ακόμα σαν εμένα ακόμα, πιστεύουν στο συνάνθρωπο, ακόμα και αν μας γελάσει, πιστεύουν ότι ο απέναντι δεν έχει πρωταρχικό σκοπό να μας κοροιδέψει. Πιστεύουν ότι αν αλλάξουν πρώτα αυτοί μέσα τους θα γίνει η αρχή για να αλλάξει και το σύνολο.Πιστεύουμε ότι η πραγματική αλλαγή δεν έρχεται πάντα μετά από καταστροφή αλλά από γνωστική αντιμετώπιση. Από δογματισμό έχει υποφέρει η ανθρωπότητα από συμπόνια, κατανόηση και αγάπη δεν έχει υποφέρει πιστεύω. Αυτά είναι πολλές φορές πιο γενναία και δύσκολα απ'την οργή και το δογματισμό. Που είμαι σίγουρος ότι απεχθάνεσαι.
  Απάντηση
#49
Συγχώρεσέ με αλλά αυτή τη συλλογιστική τη βρίσκω επιεικώς χαζή και προσωπικά ντρέπομαι που κυριαρχεί στην ίδια κοινωνία που ζω. Η λέξη «καρφώνω» στη γλώσσα μας δηλώνει προδοσία. Το να αναφέρεις ότι κάποιος παρανόμησε (με στοιχεία κι όχι επιχειρώντας να τον βλάψεις χωρίς να υπάρχουν τέτοια), δεν είναι προδοσία αλλά έμπρακτη προστασία τόσο των προσωπικών σου συμφερόντων όσο και του κοινωνικού συνόλου. Αν τυχόν πιστεύεις το αντίθετο, τότε συγχώρεσέ με ξανά αλλά καλά να πάθεις γι' αυτά που υφίστασαι, γιατί είσαι ο μ@λ@κ@ς του οποίου τη μη αντίδραση εκμεταλλεύονται οι άλλοι (μην παρεξηγηθείς. Δεν το εννοώ προσωπικά, στη νοοτροπία που εξέφρασες επιτίθεμαι).

Δεν υποστήριξα ότι «όλοι φάγαμε» ή «όλοι κλέβαμε». Ότι όλοι ξέραμε είπα. Και ακριβώς επειδή «κοιτάγαμε τη δουλειά μας», «πού να μπλέκουμε τώρα», «εγώ δεν καρφώνω», είμαστε συνένοχοι στο έγκλημα. Δεν το σχεδιάσαμε, ούτε και το τελέσαμε προσωπικά αλλά ήμασταν μάρτυρες όταν συνέβαινε και δεν αντιδράσαμε. Κι εδώ σου θέτω το ερώτημα: αν τύχει (δεν το εύχομαι) να δεις την τέλεση μιας δολοφονίας, θα ειδοποιήσεις κάποιον ή το θεωρείς «κάρφωμα»; Κι αν δεν το θεωρείς «κάρφωμα», πού ακριβώς είναι το όριο του τι συνιστά «κάρφωμα» και τι όχι; Έχει ειπωθεί με διάφορες φράσεις, σε διάφορες γλώσσες αλλά εγώ θα το πω απλοποιημένα: το άδικο υπάρχει όχι μόνο εξαιτίας αυτών που το πράττουν αλλά κι εκείνων που το επιτρέπουν.

Υποτίθεται ότι (θέλουμε να) έχουμε λειτουργικό πολίτευμα και ορισμένους θεσμούς, έτσι δεν είναι; Παράλληλα, όλοι πιστεύουμε από καιρού εις καιρόν ότι τα παραπάνω δε λειτουργούν σωστά και προς όφελος όλων μας, όπως θα έπρεπε. Το ζούμε και με τις τρέχουσες εξελίξεις στη Δικαιοσύνη. Σου θέτω λοιπόν δεύτερο ερώτημα: ποιος είναι άμεσα υπεύθυνος για τον έλεγχο αυτών; Δουλεύουν ορθά με κάποιο μαγικό τρόπο; Το αφήνουμε στην κρίση και την προσωπική ηθική του εκάστοτε ατόμου που καταλαμβάνει θέση ισχύος κι ό,τι κάτσει; Ή μήπως, λέω, μήπως, η ευθύνη βάραινε και βαραίνει πάντα την κοινωνία και αυτό που ορισμένοι αποκαλείτε «λαό»;

Εμένα ξέρεις τι μου τη δίνει; Το αφήγημα ότι ήμασταν ένας οργανισμός (βλέπε κοινωνία) όπου το 5% ήταν άρρωστο (βάλε εδώ μέσα όποιον θέλεις) και το υπόλοιπο 95% υγιές αλλά με κάποιο τρόπο, αντί να περιορίσουμε το άρρωστο κομμάτι, καταφέραμε να αρρωστήσουμε στο 100%. Αυτά δε γίνονται πουθενά συνάνθρωπε. Και σου δίνω ένα απλό παράδειγμα. Έστω ότι εξέλεξες σε θέση ισχύος ένα πρόσωπο που στην πορεία σε εξαπάτησε και αποδείχθηκε επιβλαβές. Δεν ευθύνεσαι φυσικά που εξαπατήθηκες (με την προϋπόθεση αυτό να συνέβη μόνο μία φορά). Από τη στιγμή όμως που διαπίστωσες την εξαπάτηση κι ότι το πρόσωπο αυτό βλάπτει το σύνολο, είναι χρέος σου να τον σταματήσεις. Ειρηνικά, βίαια, με όποιο τρόπο χρειαστεί. Είναι επίσης χρέος σου, τόσο ατομικό όσο και συλλογικό, να φροντίσεις ώστε να μην ξαναεμφανιστεί τέτοια περίπτωση. Δεν ξέρω την ηλικία σου αλλά πιστεύω ότι στην πορεία της ζωής σου δεν είδες ποτέ να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ούτε κι εγώ το είδα.

Είπες
Παράθεση:Πιστεύουν ότι αν αλλάξουν πρώτα αυτοί μέσα τους θα γίνει η αρχή για να αλλάξει και το σύνολο.
και συμφωνώ απόλυτα, γιατί αυτή είναι η μοναδική περίπτωση όπου η οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί να ριζώσει. Όταν δηλαδή αρχίζει συνειδητά και εξαπλώνεται με τον καιρό. Το πρόβλημα όμως είναι ότι στη χώρα που ζούμε, η πλειονότητα επιθυμεί την αλλαγή (και κάποιος κάποτε την έκανε σημαία ενώ μας βίαζε με τρόπο που δε βλέπαμε τότε) αλλά μόνο όταν αυτή αφορά άλλους και είναι προς όφελος των ίδιων. Ποτέ τη δική τους ατομικά.

Δεν έχω μαζεμένη οργή. Αν είχα, θα έβγαινα να καίω κάδους, πιστεύοντας ότι κάτι κάνω. Στεναχώρια αισθάνομαι και αηδία, μαζί και ντροπή, γιατί πολλοί συνάνθρωποί μου αποποιούνται κάθε ευθύνη κι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι τα δεινά ήρθαν ουρανοκατέβατα και παρά τη θέλησή τους. Ούτε και ασπρόμαυρα μιλάω. Ασπρόμαυρη είναι η επικρατούσα λογική «δε φταίμε εμείς αλλά -πάντα- οι (όποιοι) άλλοι», η οποία ειδικά τα τελευταία χρόνια εκφράζεται από πολιτικά κόμματα και κοινωνία με το αίσχιστο «αν δεν είσαι με εμάς, είσαι με τους άλλους». Ούτε είμαι εγώ αυτός που μιλάει και πράττει τυφλωμένος από το θυμικό, γι' αυτό και αποφεύγω συνήθως να παίρνω μέρος σε συζητήσεις όπως αυτή που κάνουμε τώρα.

Ξέρεις πόσο εύκολο είναι να εκφραστεί κάποιος ηλίθια, ενώ ταυτόχρονα βγάζει την ουρά του απ' έξω; Να, κοίτα: «δε στήριξα την παρούσα κυβέρνηση και δεν εγκρίνω τις πολιτικές που εφαρμόζει». Παραβλέπουμε ότι μια τέτοια δήλωση μπορεί να κάνει από αντιπολιτευόμενος και χρυσαυγίτης μέχρι εξωκοινοβουλευτικός και καταλήγουμε στο τρίτο και τελευταίο ερώτημα: και; Τι έκανα εγώ προσωπικά για να παύσουν αυτά που με βρίσκουν ενάντιο; Πώς προστατεύω εμένα αλλά και εσένα από την αδικία που βιώνουμε; Αν η πλειονότητα τα έκανε «όλα καλά», πώς στο καλό μας έβαλε κάτω η μειονότητα;

Όχι, δεν τιμωρούμαστε δικαίως, γιατί δεν επιθυμούμε το δίκαιο. Δεν είναι δίκαιο το «να πάνε φυλακή οι πολιτικοί που έφαγαν και να πληρώσουν φόρους οι εφοπλιστάδες» εφόσον ποτέ δεν το συμπληρώνουμε με το «και όταν γίνουν αυτά, να πληρώσει και ο χασάπης που πουλάει το εισαγόμενο κρέας για ντόπιο, ο εστιάτορας που χρεώνει τη σαλάτα για αστακό, ο ψιλικατζής που δεν κόβει αποδείξεις κ.ο.κ». Δεν είναι δίκαιο να κλαίμε και να οδυρόμαστε για τους κακόμοιρους εμπόρους (δεν είναι μομφή για τους τίμιους αυτό) ενώ ξαφνικά ξεχάσαμε την προηγούμενη καταστροφή των πλέον του ενός εκατομμυρίου -επίσημα καταγεγραμμένων- απολυμένων του ιδιωτικού τομέα, που ήταν κι αυτοί άνθρωποι με οικογένειες, όνειρα κι όλα αυτά. Δεν είναι δίκαιο να πραγματοποιείται κοινωνική σφαγή αλλά να επιτρέπουμε σε κάποιους να στήνουν μνημείο στους «νεκρούς της ΕΡΤ». Δεν είναι δίκαιο να διαπιστώνουμε ότι υπάρχει σαπίλα (αυτό που πολλοί αναφέρουν ως «κρίση αξιών» κι άλλοι τόσοι δεν το παραδέχονται) αλλά να υποστηρίζουμε ότι εμείς και ο περίγυρός μας ήμασταν σωστοί, έντιμοι και ηθικοί. Και οι ανέντιμοι και ανήθικοι πού είναι μαζεμένοι; Σε σπηλιά; Σε κάποιον απομακρυσμένο πύργο; Πολλά πράγματα δεν είναι δίκαια σ' αυτή τη χώρα και δεν ήταν ποτέ. Ούτε και πιστεύω ότι θα γίνουν. Εσύ μπορείς να πιστεύεις στους συνανθρώπους/συμπατριώτες σου, αν αυτό σου βγαίνει. Εγώ από την άλλη θεωρώ ότι είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Το άπλυτο κορμί το πλένεις. Καθαρίζει. Η βρόμικη ψυχή πώς πλένεται;
  Απάντηση
#50
Soulrain Falls, post: 27833, member: 1313 είπε κι ελάλησε:Συγχώρεσέ με αλλά αυτή τη συλλογιστική τη βρίσκω επιεικώς χαζή και προσωπικά ντρέπομαι που κυριαρχεί στην ίδια κοινωνία που ζω. Η λέξη «καρφώνω» ..... Εγώ από την άλλη θεωρώ ότι είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Αυτή τη συλλογιστική έχω. Λυπάμαι που ακούγεται χαζή. Σε αυτή κατέληξα μετά από τις περιπέτειες της ζωής μου. Ένα από τα παραδείγματα που μου τη διαμόρφωσαν είναι ας πούμε το εξής: Όταν είμουν στο παρελθόν φοιτητής, στο εξωτερικό, βγήκα από τους πρώτους σε ψήφους για να αντιπροσωπεύσω τους Έλληνες φοιτητές σε σύλλογο που δημιουργήσαμε. Νομίζω ότι με ψήφισαν κυρίως οι γκόμενες γιατί μικρός είμουν μπάνικος και τραγουδούσα ωραία. Είμασταν νέοι κ χαζοί αλλά σκοπός μας ήταν να αντιμετωπιστούμε καλύτερα στο κράτος που είμασταν. Από τη πρώτη μέρα κιόλας είδα ότι ο σκοπός του συμβουλίου ήταν εικονικά μόνο να τεθούν τα προβλήματα των Ελλήνων. Επειδή ήταν κομμουνιστικό το κράτος δεν επιτρεπόταν η δημιουργία πάνω σε πολιτική ή άλλη ακτιβιστική δράση οποιασδήποτε οργάνωσης εντός του πανεπιστημίου. Ο σκοπός του συμβουλίου ήταν να περνούν τα μαθήματα άνετα και να δημιουργήσουν πιο ευνο'ι'κό κλίμα βαθμολόγησης για την πάρτη τους αδιαφορώντας για τα πραγματικά προβλήματά μας. Εγώ είμουν στο εξής δίλημμα : Αν τους ξεμπρόστιαζα ταυτόχρονα έριχνα στο ναδίρ την αξιοπιστία μας σαν Έλληνες. Προκαλούσα διάσπαση και γινόμουν ο ρουφιάνος κατά των Ελλήνων, εγώ ο Έλληνας. Λοιπόν αποχώρησα προφασιζόμενος προσωπικό θέμα και μόνο από φόβο μήπως προσβάλλω την εγκυρότητά του, το συμβούλιο, υποψιασμένο, κυκλοφόρησε φήμες για μένα άδικες. Είχα και άλλες επιλογές - να τους ξεμπρόστιαζα δημόσια, να 'ριχνα και 2-3 μπουκέτα σε κανα δύο μαγκάκια. Με όλα τα επακόλουθα , αποβολή από τη σχολή (είπαμε ήταν χώρα που δεν είχε μαγκιές στα πανεπιστήμια - έριχνες μπουκέτο - έφευγες ). Επέλεξα τη σιωπή και να δείχνω σε ψηφοφορίες τις επιλογές μου. Δεν μετανιώνω για την επιλογή μου, αυτό ένιωσα πιο σωστό, αυτό έκανα.
Τα παραδείγματα μετέπειτα πολλά, σε σύλλογο επαγγελματιών, συναδέλφων επιστημόνων ή άλλα, στο χώρο εργασίας συγκεκριμένης υπηρεσίας, όταν είμουν άνεργος συμμετείχα και σε οργανώσεις για ζώα. Και σε μια υπηρεσία που είμουν έδωσα παραίτηση. Σύμφωνα με τον ελληνικό κώδικα της μπέσας έπρεπε να σπάσω μερικά μούτρα. Επέλεξα να στεναχωρηθώ για πάρτη μου. Πάλι δε μετανιώνω για τις επιλογές μου. Δε βρίσκω ότι η βία με βοήθησε/θα βοηθούσε ή έδωσε/θα έδινε λύση σε προβλήματα. Τις πιο πολλές φορές μπρος στην κατάφορη αδικία νιώθεις το αίμα σου να βράζει και θες να σπας κεφάλια, αν καταλαβαίνεις τι εννοώ. Νομίζω ότι ο ρεαλισμός, η μεθόδευση και η εκλογίκευση της καταστάσεως βοήθησε περισσότερο το σύνολο των σχετικών προβλημάτων, όπως και τα προβλήματα σχετικά με την οικογένειά μου.
Συγκεκριμένα ας πούμε εγώ θεωρώ ότι οι ζημιές των επιχειρήσεων που άρχισαν στην κρίση και βάθυναν ακαριαία με την έλλειψη ρευστότητας και την έλλειψη σωστής διαχείρησης από αυτή τη κυβέρνηση, που μας έδεσε υπόλογους σε τράπεζες χωρίς να χρωστάμε, εξάντλησε κάθε οικονομία οικιακή κ.λ.π Τι είναι προτεινόμενο να κάνω, ενεργητικά να επέμβω ; Τι να κάνω κατά του ΣυριζΑνέλ. Ας ακούσω προτάσεις που να μη με οδηγήσουν στη φυλακή γιατί έχω ηλικωμένους γονείς και δε διατίθεμαι να τους θυσιάσω. Επίσης νιώθω οργή για τους χρυσαυγίτες , αυτό που πρεσβεύουν κ χτυπάν πολλοί μαζί ανθρώπους αλλά και για τους αναρχικούς που σπαν ξένες περιουσίες. Αν κάποιοι αναρχικοί σπάγαν το μαγαζί του φίλου μου δίπλα σε μένα και τα αυτοκινητά μας εδώ, σίγουρα θα έπερνα ένα φτυάρι κ θα τους κυνηγούσα. Γιατί δεν τους έχω πειράξει ποτέ και γιατί εδώ στην επαρχία όλοι συμπάσχουμε το γείτονα ακόμη. Κάτι που πάει να χαθεί αλλά υπάρχει ακόμα. Δλδ είμαι με ένα σωρό κόμματα αντίθετος αυτή τη στιγμή. Τι είναι να κάνω σωστό που να έχει αποτέλεσμα.
Δεν αρθογραφώ αυτή τη στιγμή σαν παντογνώστης που θέλει να επιβάλει μια άποψη αλλά είμαι ανοικτός σε κριτική και σε προτάσεις. Τι θα ταίριαζε σε έναν που δεν επιθυμεί να παίζει ξύλο ή να μπαίνει φυλακή λόγω παραβατικότητας;
" Tο άδικο υπάρχει όχι μόνο εξαιτίας αυτών που το πράττουν αλλά κι εκείνων που το επιτρέπουν" πάρα πολύ σωστό. "Είμαστε άξιοι της μοίρας μας" και αυτό πάρα πολύ σωστό. Θέτω τα εξής διλήμματα: Γνωρίζω μια κατσιβέλλα, τη Μαρίκα, που πουλάει παράνομα καλαμπόκια βραστά κ ψητά. Τα καλαμπόκια όπως είναι γνωστό σε αυτούς που έχουν χωράφια είναι κατά το 80% κλεμμένα. Της Μαρίκας είναι πολύ πιθανό να είναι και από χωράφι της οικογένειάς μου. Η Μαρίκα έχει 4 παιδιά και άντρα μπεκρή κατσίβελο που τη δέρνει για να πουλάει καλαμπόκια! Να την καταγγείλω; Η Μαρίκα έχει βρει ένα στέκι απέναντι από το σπίτι ενός πλούσιου κτηματία του μέρους που μένω, γνωστός για τα νταλαβέρια του με την εξουσία ανέκαθεν. Με τη χούντα χουντικός, με τη ΝΔ καραμαλικός , με το ΠΑΣΟΚ βρήκε εκείνο το καλό δικαστικό που είναι από τα μέρη μας, με το Συριζα τώρα έχει άκρες λέμε αφού δίνει δουλειά κ σε αλλοδαπούς πιθανώς, πάντως ξέρουμε όλοι ότι έχει άκρες, αφού πάλι έχτισε παράνομα. Και αφού έγινε πλούσιος δίνει και δουλειά κ σε πολλούς ταλαίπωρους από τον τόπο μου πλέον. Μάζεψε λαρδί και μοιράζει γενναιόδωρα, πάρα πολλές φορές και σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Και είναι και αυτός γνωστός σε όλους και σε μένα και έχω σχέσεις και με τα παιδιά του, που είναι καλοί χαρακτήρες και δεν είχαν λόγο ποτέ, όπως εμάς, να γίνονται κακοί πάνω στο λιοπύρι της δουλειάς. Όταν κυνηγούσε την οικογένειά μας αδίκως η εξουσία (μιλάμε για πολύ παλιά) αυτουνού του έσβηνε προστίματα και αποθήκευε λίρες. Να τον καταγγείλω κ αυτόν ; Θα είναι λίγο πιο δύκολο. Θα πρέπει να εισβάλλω μυστικά στα αρχεία του και να βρω αποδεικτικά.
Εγώ πάντως δεν μπορώ να δώσω λύση σε τέτοια απλά διλήμματα που με περιτριγυρίζουν. Το απλό μυαλό μου κολλάει και συνήθως εκφράζομαι στο στυλ «δε στήριξα την παρούσα κυβέρνηση και δεν εγκρίνω τις πολιτικές που εφαρμόζει», επίσημα λέμε. Με φίλους όταν είμαι βρίζω, όταν με παίρνει εκδηλώνω αντιπάθεια έντονη και μέχρις εκεί. Παραπάνω δε μπορώ να σκεφτώ τρόπο να δράσω.
  Απάντηση


Ίσως Σχετικά Νήματα...
Νήμα Άτομο Απαντήσεις Βλεφαριάσματα Τελευταία Ανάρτηση
  Η επαναλειτουργία του site 2.0 Soulrain 130 13.624 21.08.2018 14:10
Τελευταία Ανάρτηση: Maria Afentouli
  Μια προταση για το site johnny87 1 1.085 15.03.2012 01:04
Τελευταία Ανάρτηση: constantinos

Πάμε στο Forum:


Πλάσματα σουλατσάρουν στο νήμα: 2 Επισκέπτης(ες)