Φασίστες
#31
debianass είπε κι ελάλησε:Τι επιλογές έχει όποιος δεν αποδέχεται την αντιπροσώπευση και δεν εκχωρεί σε κανέναν το δικαίωμα να μιλά ή να δρα για λογαριασμό του;
Τι επιλογές έχει όποιος δεν αποδέχεται την αντιπροσώπευση και δεν εκχωρεί σε κανέναν το δικαίωμα να μιλά ή να δρα για λογαριασμό του; Καμία θεσμική επιλογή. Επόμενο είναι να στρέφεται σε μη-θεσμικές λύσεις

συμφωνω αρκετα αλλά οχι εντελως με αυτο το σκεπτικο.
οι εκλογες οπως το βλεπω ειναι ενας μηχανισμος παροχης συναινεσης σε κομματα και οργανωσεις που δεν ξεφευγουν συνηθως απο τα ορια της αποδοχης της εκμεταλλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο αλλά και επιπλεον με το μηχανισμο αυτο χρησιμοποιουν και την αποχη για να ενισχυσουν την παρεχομενη σε αυτους συναινεση. Επομενως σιγουρα βρισκω θεμιτες τις μη θεσμικες λυσεις απο τη μια αλλά απο την άλλη οταν υπαρχουν ξεκαθαρα διλληματα (δηλαδη σε συγκεκριμενες περιπτωσεις οχι γενικα) οπως στην εποχη μας μνημονιο ή οχι , ε τοτε δεν ειναι και τοσο κακο να ριξεις μια ψηφο σε καποιον μαλ@@κα αντιμνημονιακο και να τους κανεις τη ζωη πιο δυσκολη τουλαχιστον και να τσακωνοντε και μεταξυ τους για τη νομη της εξουσιας. Γιατι να βγαλουν πιο ευκολα μια μνημονιακη κυβερνηση και να τους αφησουμε το δρομο καθαρο και με τα σκυλια δεμενα τη στιγμη που καιγοντε να μαζεψουν ψηφους και απευχοντε αντιθετες επιλογες για να κρυβουν κιολας το πραγματικο τους προσωπο; Κατα τη γνωμη μου χρησιμοποιουμε ολα τα μεσα, αλλιως πεφτουμε στην παγιδα του lifestyle. Οχι οτι κατηγορω εσενα debianass για lifestyle και δηθενισμο (δε νομιζω σε καμια περιπτωση οτι καποιος που συμμετειχε στην καταληψη της γσεε τοτε ειναι τετοιος ανθρωπος) αλλά νομιζω υπαρχει παγιδα. Ας μην τους κανουμε τη ζωη ευκολη. Τουλαχιστον να πεφτουν οι μασκες τους
  Απάντηση
#32
itsok, post: 28980, member: 1880 είπε κι ελάλησε:σιγουρα βρισκω θεμιτες τις μη θεσμικες λυσεις απο τη μια αλλά απο την άλλη οταν υπαρχουν ξεκαθαρα διλληματα (δηλαδη σε συγκεκριμενες περιπτωσεις οχι γενικα) οπως στην εποχη μας μνημονιο ή οχι , ε τοτε δεν ειναι και τοσο κακο να ριξεις μια ψηφο σε καποιον μαλ@@κα αντιμνημονιακο και να τους κανεις τη ζωη πιο δυσκολη τουλαχιστον και να τσακωνοντε και μεταξυ τους για τη νομη της εξουσιας. Γιατι να βγαλουν πιο ευκολα μια μνημονιακη κυβερνηση και να τους αφησουμε το δρομο καθαρο και με τα σκυλια δεμενα τη στιγμη που καιγοντε να μαζεψουν ψηφους και απευχοντε αντιθετες επιλογες για να κρυβουν κιολας το πραγματικο τους προσωπο; Κατα τη γνωμη μου χρησιμοποιουμε ολα τα μεσα, αλλιως πεφτουμε στην παγιδα του lifestyle. Οχι οτι κατηγορω εσενα debianass για lifestyle και δηθενισμο (δε νομιζω σε καμια περιπτωση οτι καποιος που συμμετειχε στην καταληψη της γσεε τοτε ειναι τετοιος ανθρωπος) αλλά νομιζω υπαρχει παγιδα. Ας μην τους κανουμε τη ζωη ευκολη. Τουλαχιστον να πεφτουν οι μασκες τους

Το δίλημμα αυτό είχε απασχολήσει και τους επαναστάτες της Ισπανίας στις εκλογές του 1936 όταν σοσιαλιστές και κομμουνιστές συγκρότησαν το "Λαικό Μέτωπο" προκειμένου να κατατροπώσουν εκλογικά τη δεξιά. Για πρώτη φορά η CNT (που αριθμούσε 1 εκ. συνειδητά μέλη) αποφάσισε μέσα από τις (πραγματικά αμεσοδημοκρατικές) διαδικασίες της για πρώτη φορά να μην προτείνει την εκλογική αποχή.
Ο Μπουεναβεντούρα Ντουρρούτι είχε πει: "Ο εργάτης που ψηφίζει και μετά κάθεται ήσυχα στο σπίτι του είναι ένας αντεπαναστάτης. Το ίδιο και αυτός που δεν ψηφίζει. Αυτό το δίλημμα μπορεί να λυθεί μόνο στους δρόμους με τον ένοπλο αγώνα."
Με πολύ απλά λόγια, ο καταπιεσμένος/η με ένα ψηφοδέλτιο στο χέρι είναι ένα τίποτα. Ο ίδιος άνθρωπος με ένα τουφέκι στο χέρι γίνεται το παν. Η αποχή από μόνη της δεν αποτελεί λύση όπως δεν αποτελεί ούτε η ψήφος. Λύση αποτελεί η χρήση εκείνων των μέσων που δε θα επιτρέψουν σε κανέναν να επιβάλλει το δικό του ενάντια στη βούληση των καταπιεσμένων.

Οι αριστερούκλες του συριζα αξιοποίησαν στο έπακρο τη φασιστική απειλή. Σύμφωνα με τις στατιστικές ένα 90% του κόσμου δεν έβρισκε τίποτα καλό στη χρησοί αβγοί ενώ ένα 78% θα προτιμούσε να μην υπάρχουν οι χ.α. στο πολιτικό στερέωμα. Ασφαλώς το 90 και το 78% δεν εκφράζουν ποσοστά "αριστερών" ή "κομμουνιστών". Ο κόσμος που δε γουστάρει τους φασίστες μπορεί κατά τα άλλα να είναι συντηρητικός, δεξιός, θρησκόληπτος, εκμεταλλευτής ή οτιδήποτε. Απλά δεν είναι αρκετά ηλίθιος. Αυτό το εκμεταλλεύτηκε ο συριζα και πήρε ψήφους φοβισμένων "για να μη βγουν οι φασίστες" όπως άλλοτε ο ρουφιάνος (είχε δώσει τον Καστοριάδη και άλλους στη χούντα Μεταξά) Ανδρέας Παπανδρέου έπαιρνε ψήφους "για να φύγει η δεξιά".
Οι φασίστες είναι χρήσιμοι για το συριζα, για αυτό τους έχει ακόμα και τους καμαρώνει. Αν δεν υπήρχαν οι ούγκανοι που δημοσίευαν στο ρουφιανομπούκι και στα μπλογκς απειλές του στυλ "Κασιδιάρης στην κυβέρνηση" ο συριζα θα έπρεπε να τους εφεύρει.
Ο σεβασμός του συριζα στη λαική βούληση ωστόσο φάνηκε μετά το δημοψήφισμα όπου το 60% "όχι" μεταφράστηκε σε "ναι σε όλα". Δε χρειάζεται να προσθέσω τίποτα άλλο, αυτό τα λέει όλα.

Ε λοιπόν προσωπικά δε μου λέει κάτι το δίπολο "αριστερά-δεξιά" ή "μνημόνιο-αντιμνημόνιο". Άλλωστε στα λόγια, όλοι μα όλοι είναι "αντιμνημονιακοί", ακόμα κι οι ναζί. Η μόνη φορά που έκανα τον κόπο να ρίξω ψήφο ήταν σε κάποιες ευροεκλογές που είχε κατέβει ο συνδυασμός "γυναίκες για μια άλλη Ευρώπη", με σκοπό να αντιπαρατεθεί σε ορισμένες σεξιστικές συμπεριφορές στο εσωτερικό του συνασπισμού (έτσι λεγόταν ακόμα ο συριζα). Βρήκα αξιέπαινη την κίνηση των γυναικών που, αντί να το βουλώσουν απέναντι στις επιβολές των αριστερών πλην αρσενικών -που διατηρούν τα προνόμια του φύλου τους ακέραια- αποφάσισαν να το φωνάξουν και βοήθησα την προσπάθειά τους μ'αυτό τον τρόπο. Ως εκεί όμως.

Να λοιπόν ποιοί επωφελούνται από τους φασίστες, πέρα από τα αφεντικά τους, και να ποιοί χρωστούν την ύπαρξή τους στον υποτιθέμενο αντιφασισμό. Δε θα τους κάνω τη χάρη να με προσθέσουν στα εκλογικά τους ποσοστά γιατί δεν πιστεύω ότι χαλάνε κανενός τη "σούπα". Απλά την κάνουν πιο εύπεπτη.
СМЕРТЬ НАСИПЬИКАМ ТРУДЯШИХСЯ
  Απάντηση
#33
itsok, post: 28980, member: 1880 είπε κι ελάλησε:συμφωνω αρκετα αλλά οχι εντελως με αυτο το σκεπτικο.
οι εκλογες οπως το βλεπω ειναι ενας μηχανισμος παροχης συναινεσης σε κομματα και οργανωσεις που δεν ξεφευγουν συνηθως απο τα ορια της αποδοχης της εκμεταλλευσης ανθρωπου απο ανθρωπο αλλά και επιπλεον με το μηχανισμο αυτο χρησιμοποιουν και την αποχη για να ενισχυσουν την παρεχομενη σε αυτους συναινεση. Επομενως σιγουρα βρισκω θεμιτες τις μη θεσμικες λυσεις απο τη μια αλλά απο την άλλη οταν υπαρχουν ξεκαθαρα διλληματα (δηλαδη σε συγκεκριμενες περιπτωσεις οχι γενικα) οπως στην εποχη μας μνημονιο ή οχι , ε τοτε δεν ειναι και τοσο κακο να ριξεις μια ψηφο σε καποιον μαλ@@κα αντιμνημονιακο και να τους κανεις τη ζωη πιο δυσκολη τουλαχιστον και να τσακωνοντε και μεταξυ τους για τη νομη της εξουσιας. Γιατι να βγαλουν πιο ευκολα μια μνημονιακη κυβερνηση και να τους αφησουμε το δρομο καθαρο και με τα σκυλια δεμενα τη στιγμη που καιγοντε να μαζεψουν ψηφους και απευχοντε αντιθετες επιλογες για να κρυβουν κιολας το πραγματικο τους προσωπο; Κατα τη γνωμη μου χρησιμοποιουμε ολα τα μεσα, αλλιως πεφτουμε στην παγιδα του lifestyle. Οχι οτι κατηγορω εσενα debianass για lifestyle και δηθενισμο (δε νομιζω σε καμια περιπτωση οτι καποιος που συμμετειχε στην καταληψη της γσεε τοτε ειναι τετοιος ανθρωπος) αλλά νομιζω υπαρχει παγιδα. Ας μην τους κανουμε τη ζωη ευκολη. Τουλαχιστον να πεφτουν οι μασκες τους


Ακριβώς!

Είναι φανερό πως το σύστημα θέλει την αποχή.

Προτιμά δηλαδή ο αδικημένος, ο περιθωριακός, ο εξοργισμένος, να απέχει, παρά να συμμετέχει και να δώσει ψήφο anti. Αν απέχει, αναγάγει την αποχή στα ποσοστά των άλλων, και αν συμμετέχει με λευκό η άκυρο, ενισχύει το πρώτο κόμμα. Γι' αυτό ακριβώς τον λόγο προτιμούνται οι εκλογές το Καλοκαίρι, ειδικά τον Αύγουστο, ενώ παράλληλα τα συστημικά ΜΜΕ βγάζουν τίτλους σε άρθρα "ο λαός θα προτιμήσει τις παραλίες και δεν θα συμμετέχει", για να προκαταλάβει την συμπεριφορά της αποχής.

Στη συνέχεια, με την αποχή, έχεις μια ΧΑ του 3,5%, με αναγωγή σε 45%-50% αποχή, να σου δηλώνει 7%, να θριαμβολογούν, να λένε "είμαστε τρίτη δύναμη, πάμε για δεύτερη", και "Κύριοι, ερχόμαστε".

Λοιπόν προτιμάτε αυτό; Η αποχή δυστυχώς πληρώνεται. Αντί αυτού, υπάρχουν σχήματα, λόγου χάρη Κόμμα Πειρατών, που δεν θα ήταν άσχημο και να τους έμπαινε σφήνα. Η μη συμμετοχή "νομιμοποιεί" την αύξηση ανύπαρκτων ποσοστών, και στην τελική, την επιβολή κυβερνήσεων που δεν αντιπροσωπεύουν τον λαό.

Άλλο τώρα δεν πάω το σύστημα της αντιπροσώπευσης, ωραία, και εγώ δεν το πάω, άλλα λένε πριν, άλλα κάνουν, διαπλέκονται με συμφέροντα, χίλια μύρια, αλλά μπροστά στα χειρότερα;
  Απάντηση
#34
debianass, post: 28982, member: 1803 είπε κι ελάλησε:Το δίλημμα αυτό είχε απασχολήσει και τους επαναστάτες της Ισπανίας στις εκλογές του 1936 όταν σοσιαλιστές και κομμουνιστές συγκρότησαν το "Λαικό Μέτωπο" προκειμένου να κατατροπώσουν εκλογικά τη δεξιά. Για πρώτη φορά η CNT (που αριθμούσε 1 εκ. συνειδητά μέλη) αποφάσισε μέσα από τις (πραγματικά αμεσοδημοκρατικές) διαδικασίες της για πρώτη φορά να μην προτείνει την εκλογική αποχή.
Ο Μπουεναβεντούρα Ντουρρούτι είχε πει: "Ο εργάτης που ψηφίζει και μετά κάθεται ήσυχα στο σπίτι του είναι ένας αντεπαναστάτης. Το ίδιο και αυτός που δεν ψηφίζει. Αυτό το δίλημμα μπορεί να λυθεί μόνο στους δρόμους με τον ένοπλο αγώνα."
Με πολύ απλά λόγια, ο καταπιεσμένος/η με ένα ψηφοδέλτιο στο χέρι είναι ένα τίποτα. Ο ίδιος άνθρωπος με ένα τουφέκι στο χέρι γίνεται το παν. Η αποχή από μόνη της δεν αποτελεί λύση όπως δεν αποτελεί ούτε η ψήφος. Λύση αποτελεί η χρήση εκείνων των μέσων που δε θα επιτρέψουν σε κανέναν να επιβάλλει το δικό του ενάντια στη βούληση των καταπιεσμένων.


Άλλο το 1917, και το 1936. Τότε, οι χώρες ήταν απομονωμένες, και η καθεμία κοιτούσε τα δικά της, σήμερα η διεθνής κοινότητα, και συγκεκριμένα οι υπερδυνάμεις θέλουν να έχουν τον πρώτο λόγο. Αν παρατήρησες στην επίσκεψη Ομπάμια, νομίζω το είχα θίξει ξανά γιατί είναι σημαντικό, πόσες φορές ο Ομπάμιας τόνισε την λέξη "δημοκρατία" και κοινοβουλευτισμός, δίνοντας την γραμμή. Και η γραμμή ήταν "συνεχίστε έτσι, και εγώ θα πάω στους βερολινέζους μήπως και πετύχω να σας ελαφρύνουν το χρέος, ΑΛΛΑ εσείς πρέπει να βαδίζετε σ' αυτό το δρόμο".

Από την άλλη, αν όπως λες οι εργαζόμενοι βγουν με τα όπλα, δεν θα βγει βεβαίως όλος ο λαός, δεν μπορούν να βγούν 5,5 εκατομμύρια έλληνες εργαζόμενοι δηλαδή τουλάχιστον το 50%, αν τώρα βγούν χίλιοι για να πάνε να καταλάβουν τα ανάκτορα, το σύστημα θα πει "Α, όχι, δεν αντιπροσωπεύουν αυτοί τον λαό. Βγήκε ένα τσούρμο αναρχικών, και κομμουνιστών και έκανε αυτό". Στη συνέχεια θα πέσει άμεσα η ρήση "Η δημοκρατία δεν κινδυνεύει από τέτοιες ενέργειες, η δημοκρατία δεν φοβάται", και τα τετριμμένα.

Οπότε, μία τέτοια πιθανή εργατική αντίσταση στη βγάζει και διεθνώς παράνομη και "αντιτίθεται στο διεθνές δίκαιο" και λοιπά.
  Απάντηση
#35
debianass, post: 28982, member: 1803 είπε κι ελάλησε:Ο κόσμος που δε γουστάρει τους φασίστες μπορεί κατά τα άλλα να είναι συντηρητικός, δεξιός, θρησκόληπτος, εκμεταλλευτής ή οτιδήποτε. Απλά δεν είναι αρκετά ηλίθιος. Αυτό το εκμεταλλεύτηκε ο συριζα και πήρε ψήφους φοβισμένων "για να μη βγουν οι φασίστες" όπως άλλοτε ο ρουφιάνος (είχε δώσει τον Καστοριάδη και άλλους στη χούντα Μεταξά) Ανδρέας Παπανδρέου έπαιρνε ψήφους "για να φύγει η δεξιά".

Οι φασίστες είναι χρήσιμοι για το συριζα, για αυτό τους έχει ακόμα και τους καμαρώνει. Αν δεν υπήρχαν οι ούγκανοι που δημοσίευαν στο ρουφιανομπούκι και στα μπλογκς απειλές του στυλ "Κασιδιάρης στην κυβέρνηση" ο συριζα θα έπρεπε να τους εφεύρει.


Ακριβώς!

Βεβαίως και χρειάζονται όλοι οι παραπάνω την ύπαρξη της ΧΑ. Πως αλλιώς θα πουν "Κοιτάχτε μάγκες, ναι υποφέρετε, αλλά αν δεν ψηφίσετε εμάς, να ο μπαμπούλας στη γωνία περιμένει. Μην γίνετε και σαπούνι τώρα, κρίμα είναι".
  Απάντηση
#36
debianass, post: 28982, member: 1803 είπε κι ελάλησε:Ο σεβασμός του συριζα στη λαική βούληση ωστόσο φάνηκε μετά το δημοψήφισμα όπου το 60% "όχι" μεταφράστηκε σε "ναι σε όλα". Δε χρειάζεται να προσθέσω τίποτα άλλο, αυτό τα λέει όλα.

Ε λοιπόν προσωπικά δε μου λέει κάτι το δίπολο "αριστερά-δεξιά" ή "μνημόνιο-αντιμνημόνιο". Άλλωστε στα λόγια, όλοι μα όλοι είναι "αντιμνημονιακοί", ακόμα κι οι ναζί. Η μόνη φορά που έκανα τον κόπο να ρίξω ψήφο ήταν σε κάποιες ευροεκλογές που είχε κατέβει ο συνδυασμός "γυναίκες για μια άλλη Ευρώπη", με σκοπό να αντιπαρατεθεί σε ορισμένες σεξιστικές συμπεριφορές στο εσωτερικό του συνασπισμού (έτσι λεγόταν ακόμα ο συριζα). Βρήκα αξιέπαινη την κίνηση των γυναικών που, αντί να το βουλώσουν απέναντι στις επιβολές των αριστερών πλην αρσενικών -που διατηρούν τα προνόμια του φύλου τους ακέραια- αποφάσισαν να το φωνάξουν και βοήθησα την προσπάθειά τους μ'αυτό τον τρόπο. Ως εκεί όμως.

Να λοιπόν ποιοί επωφελούνται από τους φασίστες, πέρα από τα αφεντικά τους, και να ποιοί χρωστούν την ύπαρξή τους στον υποτιθέμενο αντιφασισμό. Δε θα τους κάνω τη χάρη να με προσθέσουν στα εκλογικά τους ποσοστά γιατί δεν πιστεύω ότι χαλάνε κανενός τη "σούπα". Απλά την κάνουν πιο εύπεπτη.

Οπότε, τι;

ΤΙ;;; λέω. :wtf

Να γίνονται μία στις τόσες, μια κατάληψη σε κάποιο κτήριο, υπηρεσία, ωραία, γίνεται ένας ντόρος μέχρι να ρθούνε σε κάποια στιγμή τα ματ να βγάλουνε τους καταληψίες, η να πλακώνονται κάθε τόσο σε κρυπτο κηνυγητό στα σοκάκια οι Φα με τους Αντιφά, να παίρνει ένας κάδος σκουπιδιών φωτιά, και τι έγινε; Πόσες φορές γίνονται αυτά, πολλές φορές έχουν γίνει.

Έγινε κατάληψη στη Νομική, μία, δύο, ξέγινε μετά. Θα απαλλαχθεί ο λαός από την τυραννία των δανειστών ΕΕ / ΔΝΤ και των δουλικών μ' αυτό; Θα σβήσει το ποσοστό της ΧΑ;

Ίσα ίσα οι ΧΑ βγαίνουν με γραβάτες και κοστούμια, και σου λένε "ορίστε, εμείς είμαστε τζέντλεμεν, οι άλλοι είναι μπαχαλάκηδες".

Τέλος πάντων αναρωτιέμαι. Εκτός αν εννοείτε να γίνει ένα σύγχρονο πολυτεχνείο; Να πέσει δηλαδή το σύστημα με ένα άλλο πολυτεχνείο λέτε...ναι αλλά εκεί όμως...θέλω να πω το πολυτεχνείο το 1973 είχαν σκοτωθεί άνθρωποι.
  Απάντηση
#37
debianass είπε κι ελάλησε:Δε θα τους κάνω τη χάρη να με προσθέσουν στα εκλογικά τους ποσοστά γιατί δεν πιστεύω ότι χαλάνε κανενός τη "σούπα". Απλά την κάνουν πιο εύπεπτη.

η αληθεια ειναι οτι δεν αξιζει να γινεις εκλογικη πελατεια κανενος και ουτε μου φαινεται και τοσο οτι με τις εκλογες θα χαλασει η σουπα γενικα .
εχω το βιτσιο ομως να προσεχω που και που με τι χαλιουντε αυτοι που επιθυμουν να αρπαξουν την εξουσια και πως προσπαθουν να αποκτησουν τη συναινεση που χρειαζοντε για να περασουν στην κοινωνια τις αδικιες που τους συμφερουν. Η παροχη συναινεσης ειναι αυτο που αξιζει προσοχης οπως το βλεπω και οχι οι εκλογες καθεαυτες. Οι εκλογες απλως παρεχουν ενα μεγαλο και σημαντικο για αυτους οπως φαινεται κομματι αυτης της συναινεσης. Απο που φαινεται; Απο τους πορους και τις τεραστιες προσπαθειες που καταβαλλουν για να επιρεασουν (οσον αφορα τις εκλογες) το εκλογικο σωμα. ειτε για να φηφισει αυα που θελουν, ειτε να απεχει (καλα τα ειπε επισης ο χαρης παραπανω) αν δεν προκειται να ψηφισουν ετσι και αλλιως αυτο που θελουν και δυσφημουν αυτο που παρεκλινει . λεω παρεκλινει γιατι δε νομιζω οτι προκειται πραγματικα για κατι αντιθετο, δηλαδη καπου συμφωνω στο οτι τα διπολα αριστερα-δεξια κλπ ειναι πλαστα σε καποιο βαθμο. Βλεπουμε λοιπον οτι ξοδευουν πολλα για να επιρεασουν την κοινη γνωμη, σφαζοντε μεταξυ τους για το ποιος θα αποκτησει μεγαλυτερο κομματι στα μεσα ενημερωσης, πληρωνουν αδρα για το πως θα εκμευταλλευτουν προς οφελος τους τα big data, οπως και για να εξαγορασουν ανθρωπους αλλά και κατι που τα τελευταια χρονια εχει γινει πολυ εντονο αν το προσεξεις ειναι οτι προσπαθουν μεχρι αηδιας να δυσφημισουν και να υποβαθμισουν οτιδηποτε ξεφευγει εστω και λιγο και δεν ειναι ακριβως αυτο που θελουν. Αυτο το τελευταιο μου εχει κανει εντυπωση και δεν μπορω να καταλαβω γιατι κυνηγαν με τοση μανια ακομη και το απειροελαχιστο που παει να ξεφυγει, ομως βλεπω οτι το κανουν (και δε νομιζω οτι ειναι μονο δικη μου αυτη η εντυπωση).
Ως εκ τουτου απο τη μερια μου δε θα τους κανω τη χαρη να απεχω και θα ψηφισω καποια μαλακια. Μπορει να μη χαλασει η σουπα γενικα αλλά καποιων θα χαλασει και μπορει να γινει και δυσπεπτη αν κρινω απο τις αντιδρασεις μερικων. Η cnt παντω χαλασε τη σουπα πολλων (αν και άλλο τοτε άλλο τωρα, δε συγκρινω)
Επισης μου φαινεται πολυ φιλοδοξο (να το πω μαξιμαλιστικο; ) το να αλλάξει κατι παραπανω μια συγχρονη στηλη του ντουρουτι, αλλά δε με χαλαει κιολας. Γιατι ομως να περιοριστεις μονο σε κατι τετοιο; οτι υπαρχει χρησιμο ειναι
και τελος το μνημονιο ειναι μια ποιοτικα πολυ πιο ασχημη κατασταση για να την υποβαθμισω σε ενα απλο διλλημα.
  Απάντηση
#38
Για πείτε του γιατί εθελοτυφλεί ώστε να μην βλέπει «οι άλλοι τι λένε γιατί ταράζεται», οι αναρχικοί τι έχουν να προτείνουν εκτός από αερολογίες, φούντες και φούμαρα για την κατάσταση στην Ελλάδα; Γιατί το τι έγινε σε άλλες εποχές δεν νοιάζει καθόλου τους τώρα.

Itsok, ως προς το τι θα ψηφίσεις, πόσες κολωντούμπες θέλεις να δεις ακόμα;
  Απάντηση
#39
ΟΚ λοιπόν, μπορούμε να χαρούμε τη δημοκρατία επιλέγοντας το πιάτο μας ανάμεσα σε σκατά, εμετούς, μύξες, ψόφιες μύγες και ποντικοκούραδα. Αρκεί που τα σκατά θα ενοχληθούν αν επιλέξουμε τις μύξες.
СМЕРТЬ НАСИПЬИКАМ ТРУДЯШИХСЯ
  Απάντηση
#40
debianass, post: 28990, member: 1803 είπε κι ελάλησε:ΟΚ λοιπόν, μπορούμε να χαρούμε τη δημοκρατία επιλέγοντας το πιάτο μας ανάμεσα σε σκατά, εμετούς, μύξες, ψόφιες μύγες και ποντικοκούραδα. Αρκεί που τα σκατά θα ενοχληθούν αν επιλέξουμε τις μύξες.


Καλά, μην θυμώνεις. Πιστεύω να κατάλαβες και εσύ πως δεν είναι κανείς μας «από τους απέναντι», τους φασίστες δηλαδή. Μπορεί η απάντηση να βρίσκεται σε έναν συνδυασμό των παραπάνω δράσεων, και πολιτική ανυπακοή, και διαδηλώσεις, και antiψήφος, και δρόμος, λίγο από όλα. Θα επανέλθουμε στη συζήτηση πιστεύω.

Όμως μιας και το νήμα είναι για τον φασισμό, θα σας διηγηθώ κάτι ενδιαφέρον.

Έτυχε πριν αρκετά χρόνια, έτυχε λέω, και θα σας πω πως, να διαβάσω το βιβλίο «Ο αγών μου».

Ξέρω απάντηση:

-ΤΙ ΕΙΠΕΕΕΕΣ ΒΡΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕΕΕΕ!!! ΔΙΑΒΑΣΕΣ «Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ»;;;;; :mad:

-ΠΩΣ ΤΟΛΜΗΣΕΕΕΕΣ!!!

-ΦΤΟΥ ΣΟΥ, ΦΤΟΥ ΣΟΥ, ΦΤΟΥ ΣΟΥ!!!

-ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΦΤΟΥ ΣΟΥ!!! :mad:

Και γιατί το διάβασες;

Λοιπόν θα σας πω το στόρι. Είχα πάει με έναν γνωστό μου από την επαρχία, να του κάνω ξενάγηση στην Ακρόπολη. Αφού λοιπόν του έδειξα τα μνημεία, του είπα όσα ήξερα, κατεβήκαμε στην Διονυσίου Αεροπαγίτου, ήπιαμε έναν καφέ, και χαζεύαμε.

Είχε λοιπόν φεστιβάλ βιβλίου, με πάγκους, κοιτάγαμε τα βιβλία, και σε μια στιγμή σε έναν πάγκο, τι βλέπω; Το βιβλίο αυτό, μάλιστα σε πολλές κόπιες στον πάγκο. Λέω «όχι, δεν είναι δυνατόν», τέλος πάντων η περιέργεια αν θέλετε, αλλά και επειδή μου άρεσαν τα ντοκιμαντέρ Β’ Παγκοσμίου Πολέμου (Η μάχη του Ειρηνικού, με τους γιαπωνέζους, τέτοια), λέω ας το αγοράσω να δω ρε παιδί μου τι λέει, τι έλεγε μέσα ο Αδόλφος.

Το βιβλίο κόστιζε σας παρακαλώ τότε (προ κρίσεως), 45 Ε ! Επειδή τότε, προ κρίσης επαναλαμβάνω, είχα κάποια λεφτά στην τσέπη, το πήρα. Το προλόγιζε ένας έλληνας κομμουνιστής, δεν θυμάμαι ποιος θα σας γελάσω, επώνυμος όμως. Το στυλ του προλόγου ήταν «προλογίζω σαν παράδειγμα προς αποφυγή». Αφού διάβασα, στον πρόλογο αυτόν έλεγε την ιστορία του βιβλίου, πως είναι απαγορευμένο στη Γερμανία, και το πότε γράφτηκε.

Ο Αδόλφος λοιπόν, είχε συγγράψει λέει το βιβλίο στη φυλακή, μετά το πρώτο πραξικόπημα της μπυραρίας το λεγόμενο. Μαζί, ήταν και ένας άλλος, ο Χάινριχ, ο οποίος ουσιαστικά συνέγραφε με υπαγόρευση και βοηθούσε στη συγγραφή του βιβλίου.
Οπότε τι λέει μέσα το βιβλίο, εγώ διάβασα μέχρι την μέση, μετά το παράτησα, δεν το ξανάπιασα ποτέ, το πήγα στην ανακύκλωση χαρτιού συγκεκριμένα. Δεν ήθελα καν να το δώσω αλλού.

Το βιβλίο ξεκίναγε με χάρτες της τότε Ευρώπης, και έδινε μεγάλη έμφαση στην περιγραφή της Αυτοκρατορίας των Αψβούργων, στην Αυστρία, ο Χίτλερ ήταν αυστριακός, στην Πρωσία, στα αμφιλεγόμενα εδάφη τότε, όπως Αλσατία, Λωρραίνη, Σουδήτια, πολύ περισσότερο στην Πρωσία.

Από ιστορική ανάλυση ήταν φοβερά λεπτομερές, πήγαινε πίσω ακόμα και στα γερμανικά κρατίδια, και ανέλυε τα λάθη του Α Παγκοσμίου πολέμου, ανέφερε πολλές φορές στρατιωτικούς της Γερμανίας όπως τον Λούντεντορφ, και άλλους. Φυσικά έθαβε πάρα πολύ τη Γαλλία, και πολύ περισσότερο τους αυτοκράτορες της Αυστροουγγαρίας. Τον Φρανζ Γιοζεφ.
Όμως, η ανάλυση ιστορικά, και στρατιωτικά, ήταν άψογη σαν ανάλυση. Προσοχή στο εξής: Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσον οι αναλύσεις έστεκαν, γιατί αν το διάβαζε ιστορικός, μπορεί να έφερνε αμέσως αντεπιχειρήματα, πως «εκεί δεν ήταν έτσι», «αυτό είναι λάθος».

Σε πολλά θέματα ιστορικά και στρατιωτικά, είχε εμμονές, και τα ξαναέπιανε πάλι, είχε δηλαδή επαναλήψεις. Ο τρόπος γραψίματος ήταν οι λεγόμενες «θουκιδίδειες προτάσεις», δηλαδή αν θυμάστε οι προτάσεις αυτές είναι μεγάλες, και αν δεν είσαι συγκεντρωμένος σου ξεφεύγει το νόημα. Είναι πολύπλοκες οι προτάσεις.

Για τους εβραίους τώρα. Μέχρι την μέση του βιβλίου, αργεί πολύ να τους αναφέρει, προς την μέση ξεκινά και πετάει καρφιά. Αποφεύγει όμως την άμεση κατηγορία με επιμονή.

Για εμάς, την Ελλάδα, τους έλληνες, που λένε μερικοί ότι μας θαύμαζε και λοιπά. Λοιπόν, παρόλο που είχα το νου μου να δω που μας ανέφερε, δεν μας ανέφερε, μόνο μια φορά στο ξώφαλτσο, πως οι έλληνες που είχαν ένα μεγάλο πολιτισμό.

Ξεκίναγε πάντως πολύ με θέματα της Αυστρίας, και μετά πήγαινε στη Γερμανία.

Στο υπόλοιπο βιβλίο δεν ξέρω τι γινόταν, δεν το διάβασα όλο όπως είπα. Για τους εγγλέζους, δεν ήταν άμεσα κατήγορος όσο θυμάμαι, αλλά έθαβε τον κοινοβουλευτισμό, ίσως επειδή είχε ιστορία αυτό στην Αγγλία. Στην Ιταλία αναφέρονταν.

Εντύπωση όμως μου έκανε ένα σημείο, και με προβλημάτισε σε αυτό.

Έπιανε λοιπόν τον κοινοβουλευτισμό, και έλεγε πως "στο σύστημα αυτό έχουν φροντίσει, τα κόμματα και οι βουλευτές, να μην έχουν την ευθύνη αυτών που ψηφίζονται. Πως το καταφέρνουν; Όταν λέει θέλουν να ψηφίσουν μια σειρά νόμων, δεν τους συγγράφουν οι ίδιοι, αλλά πετάνε το μπαλάκι στους τεχνοκράτες. Φτιάξτε μας δηλαδή την νομολογία που να κάνει αυτά τα πράγματα. Οι τεχνοκράτες συγγράφουν την νομολογία, και την πάνε πίσω στους βουλευτές. Στη συνέχεια εκείνοι την ψηφίζουν. Οπότε λέει, αν κάποιος ζητήσει την ευθύνη, οι βουλευτές θα πουν «αναζητήστε τους τεχνοκράτες, εμείς απλώς ψηφίσαμε». Οι τεχνοκράτες θα πουν «εμάς μας αναθέσανε κάτι, μια εργασία, την φτιάξαμε, τους την παραδώσαμε, εμείς δεν έχουμε ευθύνη». Οπότε, από τους μεν στους δε, και οι δύο πλευρές αποποιούνται την ευθύνη.


Κάτι δεν σας θυμίζει εδώ στα λεγόμενα; Confused
  Απάντηση


Ίσως Σχετικά Νήματα...
Νήμα Άτομο Απαντήσεις Βλεφαριάσματα Τελευταία Ανάρτηση
  Δικτυακή παρότρυνση από φασίστες για κάψιμο στρατοπέδου προσφύγ Hellena 4 2.097 05.03.2016 14:51
Τελευταία Ανάρτηση: orthologistis

Πάμε στο Forum:


Πλάσματα σουλατσάρουν στο νήμα: 1 Επισκέπτης(ες)